Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    ӘБ жетекшісінің АЖТ _____________________ (қолы) _______


    Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

    Пән:Математика

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Дата:

    Класс:

    Оқушы саны:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция.

    Сабақтың тақырыбы

    n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері

    Бастапқы білім

    Сызықтық , гипербола, парабола кері пропорционалдық функцияларының графиктерімен қасиеттерін біледі.

    Оқыту мақсаттары

    11.2.1.1 n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбірдің анықтамасын білу.

    11.2.1.2 n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу

    Сабақтың мақсаттары

    n-ші дәрежелі түбірдің және n-ші дәрежелі арифметикалық түбірдің анықтамаларын білу; құрамында n-ші дәрежелі түбірлер бар алгебралық өрнектердің мүмкін мәндер жиынын анықтау; n-ші дәрежелі арифметикалық түбірдің қасиеттерін білу; сандық өрнектердің мәндерін есептеу үшін n-ші дәрежелі түбірлердің қасиеттерін қолдану.

    бағалау критерийлері

    Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер:

    Бүтін көрсеткішті дәрежелік функциялардың графиктерін ажырата алса;

    Функцияның анықталу облысы мен мәндері облысын анықтай алса;

    функция монотондылық (өсу және кему) шарттарын білсе;

    функцияның өспелі (кемімелі) екендігінің анықтамасы бойынша монотондық жағдайын дәлелдей алса.

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік мақсат

    Графиктегі сызық пен қисықтың түрлерін сипатттайды және талқалай алады

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    қисық, сызық, гипербола, парабола

    функция, нақты сан, реттегі теория есептеу

    өсуі, кемуі, өспейді, кемімейді

    тура, кері,

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Сызық.....жоғары көтеріледі /төмен түседі .

    Ол ... басталады/аяқталады.

    Бірінші ол бірден өседі , кейін төмен түседі .

    Өсу де, кему де бар.

    Құндылықтарды

    дарыту

    Оқушылар жұпта жұмыс жасай алады, бір-бірінің пікірін тыңдар үйренеді. Барынша өз ойын дұрыс қорыта алады.

    Пәнаралық байланыстар

    Пән

    Кезең

    физика

    Физика пәнімен функция графигінің байланысы есептер шығаруда көрінеді;

    Архитектура, айналамыздағы функциялар;

    Дифференциация

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

    АКТ қолдану дағдылары

    Осы сабақта оқушылар қандай АКТ дағдыларын дамыта алатынын көрсетіңіз

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақ басы


    1 мин













    12 мин













    Квадрат түбір, арифметикалық квадрат түбір ұғымдарын және түбірдің қасиеттерін қайталаңыз.

    Оқушыларды жұптарға біріктіріңіз.

    Тапсырмаларды орындауды ұсыныңыз.

    1. Дәлелдеңіз: =11,

    2. Есептеңіз: ; ; .

    3. Кестені толтырып, теңдеуді график арқылы шешіңіз х2=25; х3=64 және т.с.с.:


    Теңдеу

    Графикалық түсіндіру

    Жауап

    Неге бұл сан осы теңдеудің түбірі болады?

    Теңдеудің түбірі болып табылатын санды жаз

    х2=25

    5 және -5

    Себебі

    52=25

    (-5)2=25

    5=

    -5=-

    х2=6





    х3=64





    х3=5





    х4=625





    х4=7





    х5=243





    х5=11







    1-5 слайд



















    6 слайд





    Сабақ ортасы

    2 мин



    4 мин








    2 мин







    2 мин





    10 минут


































    3 минут


    3 мин



    3 мин

    Өзіңіз хn=a теңдеуін шешудің сызбасын жасауды ұсыныңыз. Ал содан кейін салыстырып, түзетулер енгізіңіз.

    Енді оқушыларға n-дәрежелі түбір мен арифметикалық түбірдің анықтамаларын беріңіз.


    Анықтама: Егер нақты сандары үшін ( - натурал сан) теңдігі орындалса, онда саны санының n-дәрежелі түбірі деп аталады.


    Теріс емес а санынан алынған n-дәрежелі түбір деп n-дәрежесі а санына тең теріс емес санды атаймыз.


    Сыныппен «Санды тап» ойынын жүргізіңіз. Сыныпқа сұрақ қойыңыз, мысалы:

    1. Мен 4-дәрежелі түбірі 3 ке тең санды ойладым.

    2. 729 санының 6-дәрежелі түбірі неге тең?

    Оқушылар өз жауаптарын негіздеу керек.

    Ал содан кейін ойынды жұпта жүргізіңіз.



    Оқушыларға практикалық мазмұнды есептерді шешуді ұсыныңыз.

    Тапсырма:

    Подшипниктің жұмысқа жарамдылық ұзақтығы t (сағ) мына формуламен өрнектеледі:

    .

    Мұндағы n – валдың минутына айналым саны, F – подшипникке әсер ететін күш (Н), С – подшипникке берілген стандарттық тұрақты шама,.

    Подшипниктің жұмыс ұзақтығын табыңыз, егер F = 320Н; n=2340 айн/мин және С=64000 болса

    Бекітуге тапсырмалар ұсыныңыз:

    Тапсырма 1.

    Өрнектердің мағынасы бар ма:

    Тапсырма 2.

    Функцияның анықталу облысын табыңыз:

    1. у= ,

    2. у= .

    Тапсырма 3.

    Өрнектің мүмкін мәндер жиынын табыңыз:

    1. ;

    .


    9-12 слайд

    13 слайд




    14 слайд

    15 слайд

    16-17 слайд

    25-27 слайд

    28 слайд.

    Сабақтың соңы

    2 мин

    Рефлексия.

    • Мен есіме сақтадым…

    • Мен білдім…

    • Мен үйрендім…

    • Әрі қарай менің білгім келетінім…

    32 слайд


    Екінші сабақ


    Сабақтың басы

    2 мин

    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын еске түсіру


    Сабақтың ортасы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оралбай Жалғас Серікбайұлы
    07 Қараша 2021
    661
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    сабақ жоспары 11 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    сабақ жоспары 11 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары 11 сынып дәрежелі түбір.Квадрат түбір, арифметикалық квадрат түбір ұғымдарын және түбірдің қасиеттерін қайталаңыз. Оқушыларды жұптарға біріктіріңіз. Тапсырмаларды орындауды ұсыныңыз. Дәлелдеңіз: √121=11, Есептеңіз: √81;√5;√(-16 ). Кестені толтырып, теңдеуді график арқылы шешіңіз х2=25; х3=64 және т.с.с.:
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    ӘБ жетекшісінің АЖТ _____________________ (қолы) _______


    Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

    Пән:Математика

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Дата:

    Класс:

    Оқушы саны:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция.

    Сабақтың тақырыбы

    n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері

    Бастапқы білім

    Сызықтық , гипербола, парабола кері пропорционалдық функцияларының графиктерімен қасиеттерін біледі.

    Оқыту мақсаттары

    11.2.1.1 n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбірдің анықтамасын білу.

    11.2.1.2 n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу

    Сабақтың мақсаттары

    n-ші дәрежелі түбірдің және n-ші дәрежелі арифметикалық түбірдің анықтамаларын білу; құрамында n-ші дәрежелі түбірлер бар алгебралық өрнектердің мүмкін мәндер жиынын анықтау; n-ші дәрежелі арифметикалық түбірдің қасиеттерін білу; сандық өрнектердің мәндерін есептеу үшін n-ші дәрежелі түбірлердің қасиеттерін қолдану.

    бағалау критерийлері

    Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер:

    Бүтін көрсеткішті дәрежелік функциялардың графиктерін ажырата алса;

    Функцияның анықталу облысы мен мәндері облысын анықтай алса;

    функция монотондылық (өсу және кему) шарттарын білсе;

    функцияның өспелі (кемімелі) екендігінің анықтамасы бойынша монотондық жағдайын дәлелдей алса.

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік мақсат

    Графиктегі сызық пен қисықтың түрлерін сипатттайды және талқалай алады

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    қисық, сызық, гипербола, парабола

    функция, нақты сан, реттегі теория есептеу

    өсуі, кемуі, өспейді, кемімейді

    тура, кері,

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Сызық.....жоғары көтеріледі /төмен түседі .

    Ол ... басталады/аяқталады.

    Бірінші ол бірден өседі , кейін төмен түседі .

    Өсу де, кему де бар.

    Құндылықтарды

    дарыту

    Оқушылар жұпта жұмыс жасай алады, бір-бірінің пікірін тыңдар үйренеді. Барынша өз ойын дұрыс қорыта алады.

    Пәнаралық байланыстар

    Пән

    Кезең

    физика

    Физика пәнімен функция графигінің байланысы есептер шығаруда көрінеді;

    Архитектура, айналамыздағы функциялар;

    Дифференциация

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

    АКТ қолдану дағдылары

    Осы сабақта оқушылар қандай АКТ дағдыларын дамыта алатынын көрсетіңіз

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақ басы


    1 мин













    12 мин













    Квадрат түбір, арифметикалық квадрат түбір ұғымдарын және түбірдің қасиеттерін қайталаңыз.

    Оқушыларды жұптарға біріктіріңіз.

    Тапсырмаларды орындауды ұсыныңыз.

    1. Дәлелдеңіз: =11,

    2. Есептеңіз: ; ; .

    3. Кестені толтырып, теңдеуді график арқылы шешіңіз х2=25; х3=64 және т.с.с.:


    Теңдеу

    Графикалық түсіндіру

    Жауап

    Неге бұл сан осы теңдеудің түбірі болады?

    Теңдеудің түбірі болып табылатын санды жаз

    х2=25

    5 және -5

    Себебі

    52=25

    (-5)2=25

    5=

    -5=-

    х2=6





    х3=64





    х3=5





    х4=625





    х4=7





    х5=243





    х5=11







    1-5 слайд



















    6 слайд





    Сабақ ортасы

    2 мин



    4 мин








    2 мин







    2 мин





    10 минут


































    3 минут


    3 мин



    3 мин

    Өзіңіз хn=a теңдеуін шешудің сызбасын жасауды ұсыныңыз. Ал содан кейін салыстырып, түзетулер енгізіңіз.

    Енді оқушыларға n-дәрежелі түбір мен арифметикалық түбірдің анықтамаларын беріңіз.


    Анықтама: Егер нақты сандары үшін ( - натурал сан) теңдігі орындалса, онда саны санының n-дәрежелі түбірі деп аталады.


    Теріс емес а санынан алынған n-дәрежелі түбір деп n-дәрежесі а санына тең теріс емес санды атаймыз.


    Сыныппен «Санды тап» ойынын жүргізіңіз. Сыныпқа сұрақ қойыңыз, мысалы:

    1. Мен 4-дәрежелі түбірі 3 ке тең санды ойладым.

    2. 729 санының 6-дәрежелі түбірі неге тең?

    Оқушылар өз жауаптарын негіздеу керек.

    Ал содан кейін ойынды жұпта жүргізіңіз.



    Оқушыларға практикалық мазмұнды есептерді шешуді ұсыныңыз.

    Тапсырма:

    Подшипниктің жұмысқа жарамдылық ұзақтығы t (сағ) мына формуламен өрнектеледі:

    .

    Мұндағы n – валдың минутына айналым саны, F – подшипникке әсер ететін күш (Н), С – подшипникке берілген стандарттық тұрақты шама,.

    Подшипниктің жұмыс ұзақтығын табыңыз, егер F = 320Н; n=2340 айн/мин және С=64000 болса

    Бекітуге тапсырмалар ұсыныңыз:

    Тапсырма 1.

    Өрнектердің мағынасы бар ма:

    Тапсырма 2.

    Функцияның анықталу облысын табыңыз:

    1. у= ,

    2. у= .

    Тапсырма 3.

    Өрнектің мүмкін мәндер жиынын табыңыз:

    1. ;

    .


    9-12 слайд

    13 слайд




    14 слайд

    15 слайд

    16-17 слайд

    25-27 слайд

    28 слайд.

    Сабақтың соңы

    2 мин

    Рефлексия.

    • Мен есіме сақтадым…

    • Мен білдім…

    • Мен үйрендім…

    • Әрі қарай менің білгім келетінім…

    32 слайд


    Екінші сабақ


    Сабақтың басы

    2 мин

    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын еске түсіру


    Сабақтың ортасы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 11 сынып
    07.11.2021
    661
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оралбай Жалғас Серікбайұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации