Қысқа мерзімді сабақ жоспары
ӘБ жетекшісінің АЖТ _____________________ (қолы) _______
|
|
Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән:Математика |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дата: |
Класс: |
Оқушы саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Сызықтық , гипербола, парабола кері пропорционалдық функцияларының графиктерімен қасиеттерін біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту мақсаттары |
11.2.1.1 n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбірдің анықтамасын білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
n-ші дәрежелі түбірдің және n-ші дәрежелі арифметикалық түбірдің анықтамаларын білу; құрамында n-ші дәрежелі түбірлер бар алгебралық өрнектердің мүмкін мәндер жиынын анықтау; n-ші дәрежелі арифметикалық түбірдің қасиеттерін білу; сандық өрнектердің мәндерін есептеу үшін n-ші дәрежелі түбірлердің қасиеттерін қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
бағалау критерийлері |
Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер: Бүтін көрсеткішті дәрежелік функциялардың графиктерін ажырата алса; Функцияның анықталу облысы мен мәндері облысын анықтай алса; функция монотондылық (өсу және кему) шарттарын білсе; функцияның өспелі (кемімелі) екендігінің анықтамасы бойынша монотондық жағдайын дәлелдей алса. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік мақсат Графиктегі сызық пен қисықтың түрлерін сипатттайды және талқалай алады Пәнге тән лексика мен терминология: қисық, сызық, гипербола, парабола функция, нақты сан, реттегі теория есептеу өсуі, кемуі, өспейді, кемімейді тура, кері, Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Сызық.....жоғары көтеріледі /төмен түседі . Ол ... басталады/аяқталады. Бірінші ол бірден өседі , кейін төмен түседі . Өсу де, кему де бар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылар жұпта жұмыс жасай алады, бір-бірінің пікірін тыңдар үйренеді. Барынша өз ойын дұрыс қорыта алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Пән |
Кезең |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
физика |
Физика пәнімен функция графигінің байланысы есептер шығаруда көрінеді; Архитектура, айналамыздағы функциялар; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта оқушылар қандай АКТ дағдыларын дамыта алатынын көрсетіңіз |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 1 мин 12 мин |
Квадрат түбір, арифметикалық квадрат түбір ұғымдарын және түбірдің қасиеттерін қайталаңыз. Оқушыларды жұптарға біріктіріңіз. Тапсырмаларды орындауды ұсыныңыз.
|
1-5 слайд 6 слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 2 мин 4 мин 2 мин 2 мин 10 минут 3 минут 3 мин 3 мин |
Өзіңіз хn=a теңдеуін шешудің сызбасын жасауды ұсыныңыз. Ал содан кейін салыстырып, түзетулер енгізіңіз.
Енді оқушыларға n-дәрежелі түбір мен арифметикалық түбірдің анықтамаларын беріңіз.
Анықтама:
Егер Теріс емес а санынан алынған n-дәрежелі түбір деп n-дәрежесі а санына тең теріс емес санды атаймыз. Сыныппен «Санды тап» ойынын жүргізіңіз. Сыныпқа сұрақ қойыңыз, мысалы:
Оқушылар өз жауаптарын негіздеу керек. Ал содан кейін ойынды жұпта жүргізіңіз.
Оқушыларға практикалық мазмұнды есептерді шешуді ұсыныңыз. Тапсырма: Подшипниктің жұмысқа жарамдылық ұзақтығы t (сағ) мына формуламен өрнектеледі:
Мұндағы n – валдың минутына айналым саны, F – подшипникке әсер ететін күш (Н), С – подшипникке берілген стандарттық тұрақты шама,. Подшипниктің жұмыс ұзақтығын табыңыз, егер F = 320Н; n=2340 айн/мин және С=64000 болса Бекітуге тапсырмалар ұсыныңыз: Тапсырма 1. Өрнектердің мағынасы бар ма: Тапсырма 2. Функцияның анықталу облысын табыңыз:
Тапсырма 3. Өрнектің мүмкін мәндер жиынын табыңыз:
|
9-12 слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 слайд 14 слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16-17 слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25-27 слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
28 слайд. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Рефлексия.
|
32 слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Екінші сабақ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын еске түсіру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Оралбай Жалғас СерікбайұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз сабақ жоспары 11 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
сабақ жоспары 11 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 11 сынып дәрежелі түбір.Квадрат түбір, арифметикалық квадрат түбір ұғымдарын және түбірдің қасиеттерін қайталаңыз.
Оқушыларды жұптарға біріктіріңіз.
Тапсырмаларды орындауды ұсыныңыз.
Дәлелдеңіз: √121=11,
Есептеңіз: √81;√5;√(-16 ).
Кестені толтырып, теңдеуді график арқылы шешіңіз х2=25; х3=64 және т.с.с.:
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді сабақ жоспарыӘБ жетекшісінің АЖТ _____________________ (қолы) _______
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||









,
.
;
.












