Педагогтің
аты-жөні
|
|
Күні:2.12.20
|
|
Сынып:2
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
12-ге дейінгі рим
цифры
Уақытты
анықтаймын
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/
масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін
олардың арақатысына сүйеніп
түрлендіру
|
Сабақтың
барысы.
|
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
ҚАМАЛДЫ ҚОРҒА -
ОЙЫНЫ
Ойнаушылар үлкен
шеңбердің қатарына тұрады. Шеңбердің ортасына «Қамал», яғни мосы
немесе орындық қояды да, бір ойыншы қорғаушы болады. Шеңбер бойында
тұрған ойыншылар доппен қамалды атқылай бастайды, ал қорғаушы болса
допты қамалға тигізбеуге тырысады. Кімде кім допты қамалға
(орындыққа) тигізсе, сол бала қорғаушымен орнын алмастырады. Ойын
осылайша жалғаса береді.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: Балмұздықтар арқылы
бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Дескриптор:
Оқушылар «Менің мектебім»
тақырыбының контексінде сағат моделі бойынша уақытты анықтап,
атайды және берілген уақыт кезеңінде орындауға болатын әрекеттерді
көрсете отырып, ұзақ және қысқа уақыт кезеңдерімен арақатысын
белгілейтін болады
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы
қаралады.
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау..
|
ҚБ: Жұлдыздар арқылы
бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Білім
сандығы» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Оқушыларға «Білім сандығы»
кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«Білім
сандығы»
|
Кері байланыс
парағы.
|