|
Бөлім: |
7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес |
|||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|||||||||||||
|
Күні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§21-22. 1822-1824 жылдардағы патша реформалары 2- сабақ |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.1.4 – Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру; 7.1.2.1 – дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау. |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Деректермен жұмыс кезінде логикалық ойлауды, еске сақтау қабілетін жетілдіру және деректерді салыстыра отырып, қорытынды шығаруға алады. - Хандық билігін жоюдың себептері мен алғышарттарын айта алады. - 1822 – 1824 жылғы реформаның мәнін аша алады. |
|||||||||||||
|
Құндылық |
Ар-ұят: Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. Үй жұмысын сұрау. тест Жаңа сабақ: Тапсырма №1 Кестені толтыр
|
Сұрақтарға жауап береді. Реформаға сипаттама береді. |
Әр дұрыс жауап 1 балл |
Презентация, оқулық |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма №2 Қазақ жерін әкімшілік – аумақтық басқарудағы өзгерістер. Тапсырма №3 Ашық тест. 1. ............. Сібір қазақтарын Шекаралық басқару деген атаумен жеке басқару мекемесін құрды. Оның орталығы ........... губерниясына кірген ................. қаласында орналасты. 2. Омбы облысы таратылып, ................ қаласы Тобыл губерниясына берілді. Ал .......... мен ................... Томск облысының құрамына кірді. 3. .................... .......... мамырда «.................................................» қабылданып, жергілікті ұйымдардың жұмыс істеуіне жаңа өзгерістер енгізілді. 4. Енді Қазақстанның ................. және ................. өңірлерінде .................. .................. қызметі едәуір қысқартылып, отарлаушы мекеме округтік приказдардың сот саласындағы қызметі кеңейтілді. Тапсырма №4 «Қалай? Неше? Қашан? Кім? Неліктен?» сұрақтарын дұрыс жауаптарымен сәйкестендір. 1ә. 2б. 3г. 4а. 5в |
Қазақ жерін әкімшілік – аумақтық басқарудағы өзгерістерді анықтайды. Тиісті сөздерді қойып сөйлемді толықтырады. Сұрақтарға жауап бере отырып тапсырманы сәйкестендіреді. |
Әр дұрыс жауап 1 балл |
Презентация, оқулық |
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Бағдаршам» -Мен барлығын түсіндім-жасыл -Мен орташа түсіндім-сары -Ешнәрсе түсінбедім-қызыл |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||
№2
|
.......... округ ашылды. |
||
|
№ |
жылы |
ашылған округ |
|
1 |
|
Қарқаралы |
|
2 |
|
Көкшетау |
|
3 |
|
Құсмұрын |
|
4 |
|
Баянауыл |
|
5 |
|
Аягөз (Сепгиополь) |
|
6 |
|
Ақмола |
№4
|
1 |
|
А |
|
|
2 |
Дәстүрлі басқару жүйесі неше сатыдан тұрды? |
Ә |
|
|
3 |
|
Б |
|
|
4 |
|
В |
|
|
5 |
|
Г |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары 1822-1824 жылдардағы патша реформалары 2- сабақ
Сабақ жоспары 1822-1824 жылдардағы патша реформалары 2- сабақ
|
Бөлім: |
7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес |
|||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|||||||||||||
|
Күні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§21-22. 1822-1824 жылдардағы патша реформалары 2- сабақ |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.1.4 – Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру; 7.1.2.1 – дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау. |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Деректермен жұмыс кезінде логикалық ойлауды, еске сақтау қабілетін жетілдіру және деректерді салыстыра отырып, қорытынды шығаруға алады. - Хандық билігін жоюдың себептері мен алғышарттарын айта алады. - 1822 – 1824 жылғы реформаның мәнін аша алады. |
|||||||||||||
|
Құндылық |
Ар-ұят: Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. Үй жұмысын сұрау. тест Жаңа сабақ: Тапсырма №1 Кестені толтыр
|
Сұрақтарға жауап береді. Реформаға сипаттама береді. |
Әр дұрыс жауап 1 балл |
Презентация, оқулық |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма №2 Қазақ жерін әкімшілік – аумақтық басқарудағы өзгерістер. Тапсырма №3 Ашық тест. 1. ............. Сібір қазақтарын Шекаралық басқару деген атаумен жеке басқару мекемесін құрды. Оның орталығы ........... губерниясына кірген ................. қаласында орналасты. 2. Омбы облысы таратылып, ................ қаласы Тобыл губерниясына берілді. Ал .......... мен ................... Томск облысының құрамына кірді. 3. .................... .......... мамырда «.................................................» қабылданып, жергілікті ұйымдардың жұмыс істеуіне жаңа өзгерістер енгізілді. 4. Енді Қазақстанның ................. және ................. өңірлерінде .................. .................. қызметі едәуір қысқартылып, отарлаушы мекеме округтік приказдардың сот саласындағы қызметі кеңейтілді. Тапсырма №4 «Қалай? Неше? Қашан? Кім? Неліктен?» сұрақтарын дұрыс жауаптарымен сәйкестендір. 1ә. 2б. 3г. 4а. 5в |
Қазақ жерін әкімшілік – аумақтық басқарудағы өзгерістерді анықтайды. Тиісті сөздерді қойып сөйлемді толықтырады. Сұрақтарға жауап бере отырып тапсырманы сәйкестендіреді. |
Әр дұрыс жауап 1 балл |
Презентация, оқулық |
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Бағдаршам» -Мен барлығын түсіндім-жасыл -Мен орташа түсіндім-сары -Ешнәрсе түсінбедім-қызыл |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||
№2
|
.......... округ ашылды. |
||
|
№ |
жылы |
ашылған округ |
|
1 |
|
Қарқаралы |
|
2 |
|
Көкшетау |
|
3 |
|
Құсмұрын |
|
4 |
|
Баянауыл |
|
5 |
|
Аягөз (Сепгиополь) |
|
6 |
|
Ақмола |
№4
|
1 |
|
А |
|
|
2 |
Дәстүрлі басқару жүйесі неше сатыдан тұрды? |
Ә |
|
|
3 |
|
Б |
|
|
4 |
|
В |
|
|
5 |
|
Г |
|
шағым қалдыра аласыз













