Сабақ жоспары 1822-1824 жылдардағы патша реформалары 2- сабақ

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Сабақ жоспары 1822-1824 жылдардағы патша реформалары 2- сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Деректермен жұмыс кезінде логикалық ойлауды, еске сақтау қабілетін жетілдіру және деректерді салыстыра отырып, қорытынды шығаруға алады. Хандық билігін жоюдың себептері мен алғышарттарын түсіндіру. 1822 – 1824 жылғы реформаның мәнін ашу.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:

Қазақстан тарихы

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§21-22. 1822-1824 жылдардағы патша реформалары 2- сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.1.4 – Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру;

7.1.2.1 – дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау.

Сабақтың мақсаты

- Деректермен жұмыс кезінде логикалық ойлауды, еске сақтау қабілетін жетілдіру және деректерді салыстыра отырып, қорытынды шығаруға алады.

- Хандық билігін жоюдың себептері мен алғышарттарын айта алады.

- 1822 – 1824 жылғы реформаның мәнін аша алады.

Құндылық

Ар-ұят: Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру. Үй жұмысын сұрау.

тест

Жаңа сабақ: Тапсырма №1 Кестені толтыр

......... жылы ......... жарлығы бойынша

ауыл


болыс


округ



Сұрақтарға жауап береді.



Реформаға сипаттама береді.





Әр дұрыс жауап 1 балл

Презентация, оқулық

Сабақтың ортасы

Тапсырма №2 Қазақ жерін әкімшілік – аумақтық басқарудағы өзгерістер.




Тапсырма №3 Ашық тест.

1. ............. Сібір қазақтарын Шекаралық басқару деген атаумен жеке басқару мекемесін құрды. Оның орталығы ........... губерниясына кірген ................. қаласында орналасты.

2. Омбы облысы таратылып, ................ қаласы Тобыл губерниясына берілді. Ал .......... мен ................... Томск облысының құрамына кірді.

3. .................... .......... мамырда «.................................................» қабылданып, жергілікті ұйымдардың жұмыс істеуіне жаңа өзгерістер енгізілді.

4. Енді Қазақстанның ................. және ................. өңірлерінде .................. .................. қызметі едәуір қысқартылып, отарлаушы мекеме округтік приказдардың сот саласындағы қызметі кеңейтілді.

Тапсырма №4 «Қалай? Неше? Қашан? Кім? Неліктен?» сұрақтарын дұрыс жауаптарымен сәйкестендір.

1ә. 2б. 3г. 4а. 5в

Қазақ жерін әкімшілік – аумақтық басқарудағы өзгерістерді анықтайды.



Тиісті сөздерді қойып сөйлемді толықтырады.






















Сұрақтарға жауап бере отырып тапсырманы сәйкестендіреді.

Әр дұрыс жауап 1 балл

Презентация, оқулық

Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Бағдаршам»

-Мен барлығын түсіндім-жасыл

-Мен орташа түсіндім-сары

-Ешнәрсе түсінбедім-қызыл

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект




2

.......... округ ашылды.

жылы

ашылған округ

1


Қарқаралы

2


Көкшетау

3


Құсмұрын

4


Баянауыл

5


Аягөз (Сепгиополь)

6


Ақмола

4

1

  • Дәстүрлі басқару жүйесінің соңғы буыны қалай аталды?

А

  • П.К. Эссен

2

Дәстүрлі басқару жүйесі неше сатыдан тұрды?

Ә

  • Ауыл

3

  • Орта жүзде хандық билік қашан жойылды?

Б

  • Жеті сатыдан

4

  • «Орынбор қырғыздарының Жарғысын» кім дайындады?

В

  • Отарлау мақсатында

5

  • Патша үкіметі неліктен хандық билікті жоюға талпынды?

Г

  • 1822 жылы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2025
28
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі