Тақырыбы: Мынау – мектеп 1-сабақ |
Күні, айы:
|
1-сыныптар
| Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары | Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау).1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлеу жасау. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Өзінің мектебі қандай екенін айта алады, үлкен, кішкентай сөздерін орынды қолдана алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі:Сұрақ қою үлгілерін қолдана алады, сұрақтарға дұрыс жауап бере алады, сөйлесу жағдаятында өзін еркін сезіне алады. |
| Кейбір оқушылар:Мектепті басқа да сөздер қатарымен сипаттай алады, сабақта үйренген сөздер үлгілерін өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы | 1. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру:«Дина және Даник мектепте» ролигинен үзіндіСабақтың тақырыбын хабарлау, мақсатымен таныстыру. |
1:00-3:23 мин |
Сабақтың ортасы
| 3. Жаңа сабақ(МК, Ұ) 1-тапсырмадаберілген сурет бойынша мектеп, сынып сөздерімен танысу;сөздікті тыңдау, хормен, жұппен, жеке, өздігінен қайталау жұмыстарын жүргізу;(Ж) сұрақ-жауап әдісі- Бұл не?- Бұл мектеп (сынып).- Мектеп (сынып) қандай?- Мектеп (сынып) әдемі. (МК, Ұ) 2-тапсырмадасурет арқылы мектептерді салыстыру;үлкен – кішкентай сөздерімен танысу;3) сөздікті тыңдау, хормен, жұппен, жеке, өздігінен қайталау жұмыстарын жүргізу;4) оқушыларға мектептің суретін салуды ұсыну:5) салған суреттері бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қояды:- Бұл не?- Бұл мектеп.- Мектеп қандай?- Мектеп үлкен (кішкентай).Аю отыр партада, Екі қолы қалтада.Мұғалім сабақ сұраса,Ұйқтап қапты масқара!(Ж) тілдесім әрекеті1) оқушылар диалогті тыңдайды, қайталайды;2) диалог бойынша бір-бірімен сөйлеседі:- Мынау не? (мектеп, сынып)- Мектеп қандай? (үлкен, кішкентай, әдемі)- Сынып қандай? (үлкен, кішкентай, әдемі)«ЕСТЕ САҚТА!» айдарыОсы айдар арқылы «Менің мектебім (сыныбым), Сенің мектебің (сыныбың) үлгілері бойынша тәуелдік жалғауының I, II жағында сөйлеп үйрену. (Ж) сұрақ-жауап әдісі (жұптық жұмыс)- Сенің мектебің (сыныбың) қандай?- Менің мектебім (сыныбым) үлкен (кішкентай, әдемі).(ОТ оқушының тәжірибесі) Оқушыларды 2 топқа бөлу, постерге мектептің суретін салуды ұсыну:1-топ: үлкен мектептің суретін салады2-топ: кішкентай мектептің суретін саладыӘр топ өз суреттерін қорғайды, үйренген лексика негізінде сипаттайды. (МК, Ұ) дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы алған білімдерін бекіту. Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушылар смайликпен бағаланады.
|
Оқулық Аудиодиск:2.1.1.2.1.3.2.1.4.
А4 форматтағы ақ қағаз, қарындаштар
Сергіту сәті
Постер жасау
№1 жұмыс дәптеріҚосымша тапсырма 2.1 |
Сабақтың соңы | 3. Қорытындылау (Қалыптастырушы бағалау) - Бүгін сабақта не білдік?- Қалай жұмыс істедік?- Сабақта не қызық әрі жеңіл болды?- Сабақта не қиындық туғызды? | Оқушылармен кері байланыс орнату
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Сабақ туралы өз ойым |
1. Сабақ барысында еңгізілген өзгертулер2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді? |
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе не?1.2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 2. |