Сабақтың
ортасы
|
3. Жаңа
сабақ
(МК, Ұ)
1-тапсырмада
-
берілген сурет
бойынша мектеп,
сынып сөздерімен
танысу;
-
сөздікті тыңдау,
хормен, жұппен, жеке, өздігінен қайталау жұмыстарын
жүргізу;
(Ж) сұрақ-жауап
әдісі
- Бұл
не?
- Бұл мектеп
(сынып).
- Мектеп (сынып)
қандай?
- Мектеп (сынып)
әдемі.
(МК, Ұ)
2-тапсырмада
-
сурет арқылы
мектептерді салыстыру;
-
үлкен –
кішкентай сөздерімен
танысу;
-
3) сөздікті тыңдау,
хормен, жұппен, жеке, өздігінен қайталау жұмыстарын
жүргізу;
-
4) оқушыларға
мектептің суретін салуды
ұсыну:
-
5) салған суреттері
бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ
қояды:
- Бұл
не?
- Бұл
мектеп.
- Мектеп
қандай?
- Мектеп үлкен
(кішкентай).
Аю отыр
партада,
Екі қолы
қалтада.
Мұғалім сабақ
сұраса,
Ұйқтап қапты
масқара!
(Ж) тілдесім
әрекеті
1) оқушылар диалогті
тыңдайды, қайталайды;
2) диалог бойынша
бір-бірімен сөйлеседі:
- Мынау не? (мектеп,
сынып)
- Мектеп қандай?
(үлкен, кішкентай, әдемі)
- Сынып қандай?
(үлкен, кішкентай, әдемі)
«ЕСТЕ САҚТА!»
айдары
Осы айдар арқылы
«Менің мектебім (сыныбым), Сенің мектебің (сыныбың) үлгілері
бойынша тәуелдік жалғауының I, II жағында сөйлеп
үйрену.
(Ж) сұрақ-жауап
әдісі (жұптық жұмыс)
- Сенің мектебің
(сыныбың) қандай?
- Менің мектебім
(сыныбым) үлкен (кішкентай,
әдемі).
(ОТ оқушының
тәжірибесі)
Оқушыларды 2 топқа
бөлу, постерге мектептің суретін салуды
ұсыну:
1-топ: үлкен
мектептің суретін салады
-
2-топ: кішкентай
мектептің суретін салады
-
Әр топ өз суреттерін
қорғайды, үйренген лексика негізінде
сипаттайды.
-
(МК, Ұ) дәптердегі
тапсырмаларды орындау арқылы алған білімдерін бекіту. Тапсырмаларды
дұрыс орындаған оқушылар смайликпен
бағаланады.
|
Оқулық
Аудиодиск:
2.1.1.
2.1.3.
2.1.4.
А4 форматтағы ақ
қағаз, қарындаштар
Сергіту
сәті
Постер
жасау
№1 жұмыс
дәптері
Қосымша тапсырма
2.1
|