Материалдар / Сабақ жоспары 1 сынып Мыныау- мектеп.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Сабақ жоспары 1 сынып Мыныау- мектеп.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
1241
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы: Мынау – мектеп

1-сабақ



Күні, айы:




1-сыныптар


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

        1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау).

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлеу жасау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Өзінің мектебі қандай екенін айта алады, үлкен, кішкентай сөздерін орынды қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Сұрақ қою үлгілерін қолдана алады, сұрақтарға дұрыс жауап бере алады, сөйлесу жағдаятында өзін еркін сезіне алады.

Кейбір оқушылар:

Мектепті басқа да сөздер қатарымен сипаттай алады, сабақта үйренген сөздер үлгілерін өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. 1. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру:

«Дина және Даник мектепте» ролигинен үзінді

Сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсатымен таныстыру.




Дина и Даник в школе - YouTube

1:00-3:23 мин

Сабақтың ортасы


3. Жаңа сабақ

(МК, Ұ) 1-тапсырмада

  1. берілген сурет бойынша мектеп, сынып сөздерімен танысу;

  2. сөздікті тыңдау, хормен, жұппен, жеке, өздігінен қайталау жұмыстарын жүргізу;

(Ж) сұрақ-жауап әдісі

- Бұл не?

- Бұл мектеп (сынып).

- Мектеп (сынып) қандай?

- Мектеп (сынып) әдемі.

(МК, Ұ) 2-тапсырмада

  1. сурет арқылы мектептерді салыстыру;

  2. үлкен – кішкентай сөздерімен танысу;

  3. 3) сөздікті тыңдау, хормен, жұппен, жеке, өздігінен қайталау жұмыстарын жүргізу;

  4. 4) оқушыларға мектептің суретін салуды ұсыну:

  5. 5) салған суреттері бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қояды:

- Бұл не?

- Бұл мектеп.

- Мектеп қандай?

- Мектеп үлкен (кішкентай).

Аю отыр партада,

Екі қолы қалтада.

Мұғалім сабақ сұраса,

Ұйқтап қапты масқара!

(Ж) тілдесім әрекеті

1) оқушылар диалогті тыңдайды, қайталайды;

2) диалог бойынша бір-бірімен сөйлеседі:

- Мынау не? (мектеп, сынып)

- Мектеп қандай? (үлкен, кішкентай, әдемі)

- Сынып қандай? (үлкен, кішкентай, әдемі)

«ЕСТЕ САҚТА!» айдары

Осы айдар арқылы «Менің мектебім (сыныбым), Сенің мектебің (сыныбың) үлгілері бойынша тәуелдік жалғауының I, II жағында сөйлеп үйрену.

(Ж) сұрақ-жауап әдісі (жұптық жұмыс)

- Сенің мектебің (сыныбың) қандай?

- Менің мектебім (сыныбым) үлкен (кішкентай, әдемі).

(ОТ оқушының тәжірибесі)

Оқушыларды 2 топқа бөлу, постерге мектептің суретін салуды ұсыну:

1-топ: үлкен мектептің суретін салады

  1. 2-топ: кішкентай мектептің суретін салады

  2. Әр топ өз суреттерін қорғайды, үйренген лексика негізінде сипаттайды.

  3. (МК, Ұ) дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы алған білімдерін бекіту. Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушылар смайликпен бағаланады.



Оқулық

Аудиодиск:

2.1.1.

2.1.3.

2.1.4.




А4 форматтағы ақ қағаз, қарындаштар









Сергіту сәті





















Постер жасау



1 жұмыс дәптері

Қосымша тапсырма 2.1

Сабақтың соңы

3. Қорытындылау

(Қалыптастырушы бағалау)

- Бүгін сабақта не білдік?

- Қалай жұмыс істедік?

- Сабақта не қызық әрі жеңіл болды?

- Сабақта не қиындық туғызды?

Оқушылар

мен кері байланыс орнату


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Сабақ туралы өз ойым

1. Сабақ барысында еңгізілген өзгертулер

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

2.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!