Материалдар / Сабақ жоспары. 1 сынып Қандай доп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Сабақ жоспары. 1 сынып Қандай доп

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
1278
69 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы: Қандай доп?

4-сабақ



Күні, айы:




1-сыныптар


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

        1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау).

        1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіндіру.

1.2.1.1. Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.

1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер жасау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Түстерді атай алады және түстерді сабақта меңгерген зат атауларымен байланыстыра қолдана алады (қызыл қарындаш, жасыл доп).

Оқушылардың басым бөлігі:

Қандай? сұрағына түс атауларын қолданып сұраққа дұрыс жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:

Басқа да түстер қатарын атай алады, оларды өмірлік жағдаяттарда еркін қоладана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. 1. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

2. Өткен сабақты пысықтау, сөздікті қайталау:

«Попкорн» әдісін қолданып өткен сабақтардағы сөздікті еске түсіру.



Сабақтың ортасы


3. Жаңа сабақ. Сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсатымен таныстыру.

(МК, Ұ) Оқушыларды 1-тапсырмада берілген диалог арқылы қандай? деген сұрақ үлгісімен таныстыру.

- Бұл қандай доп?

- Бұл - қызыл доп.

Оқушылармен диалогті тыңдау, қайталау жұмыстарын жүргізу.

Содан кейін қызыл сөзінің орнына басқа түстерді қолдануға жаттықтыру.

2-тапсырма. (МК, Ұ) Оқушыларға түстерді басқа да заттармен байланыстыра қолдануды үйрету.

Бұл – қарындаш. Бұл – жасыл қарындаш.

Бұл – текше. Бұл – сары текше.

Бұл – доп. Бұл – қызыл доп.

Бұл – кітап. Бұл – қара кітап.

Бұл – дәптер. Бұл – жасыл дәптер.

3-тапсырма. (МК, Ұ) Оқушыларды жаңа сөйлеу үлгісімен таныстыру.

Сөздікпен танысу

қандай? – какой (-ая, -ое)

бар – есть

менде – у меня

сенде – у тебя

Сөздікті хормен, жұппен, жеке қайталау.

Менде доп (қарындаш, кітап, қалам) бар. Менде жасыл доп (қарындаш, кітап, қалам) бар.

Оқушылар осы заттармен байланысты постер дайындайды. Олар өздері қалаған заттардың суретін салып, сипаттап береді.

Қорбандаған аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп-теріп аламыз,

Қалтамызға саламыз.

4-тапсырма. (Ж) Үлгі бойынша сөйлеп үйрену. Тақта алдына екі оқушы шығып өзара сөйлеседі.

- Сәлем!

- Сәлем!

- Маған сары доп берші.

- Мәне, ал.

- Рахмет!

(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау а/лы оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бекіту.

(Ө) Қосымша тапсырма арқылы өздік жұмысын ұйымдастыру. Сабақта алған білімдерін бекіту.



Оқулық



Аудиодиск:

1.4.1.

1.4.4.



















Ақ қағаз, қарындаштар

Сергіту сәті




Әртүрлі доптар






1 жұмыс дәптері

қосымша тапсырма 1.4

Сабақтың соңы

3. Қорытындылау

(Қалыптастырушы бағалау)

- Бүгін сабақта не білдік?

- Қалай жұмыс істедік?

- Сабақта не қызық әрі жеңіл болды?

- Сабақта не қиындық туғызды?

Оқушылар

мен кері байланыс орнату


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Сабақ туралы өз ойым

1. Сабақ барысында еңгізілген өзгертулер

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

2.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!