|
Мақсаттар |
Пайдаланылатын етістіктер. |
|
Білім |
еске түсіру, анықтау,мақұлдау,қайталау, атау,әңгімелеу,ұсыну, табу. |
|
Түсіну |
Қайта қарастыру,сәйкестендіру,талқылау,тарту,мойындау,қайта,қарау,түсіндіру,әңгімелеу, айқындау. |
|
Қолдану |
көрсету, тағайындау,орындау,суреттеу,қолдану,пайдалану,айналысу. |
|
Талдау |
ажырату, саралау,үміт арту,даулау,жатқызу,салыстыру,тәжірибеден өткізу,қарама-қарсы қою,зерделеу. |
|
Жинақтау |
тұжырымдау, оқыту,әзірлеу,дамыту,қайта анықтау, ұсыну,жасау. |
|
Бағалау |
жорамалдау, бағалау,таңдау,баға қою,анықтау, санау,өлшеу,айыптау. |
|
Ойлау деңгейі |
Сұрақтар үлгілері. |
|
Білу және түсіну |
Не? Кім? Қашан? Не..... үлгісі болып табылады?...... не тұспалданады?... басқаша қалай түсіндіруге болады?.... бұл үлгі боп табыла ма? Мен мұны өз сөзімен сипаттай алам ба? |
|
Қолдану |
Бұл қалай пайдаланылады?Бұл немен байланысты?... Қандай жағдайларда? |
|
Талдау |
Неге? Қалай ?... себебі не болып табылады?Қорытынды үшін не нәрсе дәлел?... себебі қандай?.. бір-бірімен қалай уйлеседі? |
|
Жинақтау |
Егерн бұл іске асатын болса,осыдан кейін не болады?Теорияның болжамы?Бұл онымен қалай байланысты? |
|
Бағалау |
Бұл жақсы ма және неліктен?Бұл қисынды ма және не себепті? |
|
Мақсаттар |
Пайдаланылатын етістіктер. |
|
Білім |
еске түсіру, анықтау,мақұлдау,қайталау, атау,әңгімелеу,ұсыну, табу. |
|
Түсіну |
Қайта қарастыру,сәйкестендіру,талқылау,тарту,мойындау,қайта,қарау,түсіндіру,әңгімелеу, айқындау. |
|
Қолдану |
көрсету, тағайындау,орындау,суреттеу,қолдану,пайдалану,айналысу. |
|
Талдау |
ажырату, саралау,үміт арту,даулау,жатқызу,салыстыру,тәжірибеден өткізу,қарама-қарсы қою,зерделеу. |
|
Жинақтау |
тұжырымдау, оқыту,әзірлеу,дамыту,қайта анықтау, ұсыну,жасау. |
|
Бағалау |
жорамалдау, бағалау,таңдау,баға қою,анықтау, санау,өлшеу,айыптау. |
|
Ойлау деңгейі |
Сұрақтар үлгілері. |
|
Білу және түсіну |
Не? Кім? Қашан? Не..... үлгісі болып табылады?...... не тұспалданады?... басқаша қалай түсіндіруге болады?.... бұл үлгі боп табыла ма? Мен мұны өз сөзімен сипаттай алам ба? |
|
Қолдану |
Бұл қалай пайдаланылады?Бұл немен байланысты?... Қандай жағдайларда? |
|
Талдау |
Неге? Қалай ?... себебі не болып табылады?Қорытынды үшін не нәрсе дәлел?... себебі қандай?.. бір-бірімен қалай уйлеседі? |
|
Жинақтау |
Егерн бұл іске асатын болса,осыдан кейін не болады?Теорияның болжамы?Бұл онымен қалай байланысты? |
|
Бағалау |
Бұл жақсы ма және неліктен?Бұл қисынды ма және не себепті? |
2007 жылғы 11 қаңтардағы «Ақпараттандыру туралы»Қазақстан Республикасының заңнамасы ақпарат немесе ақпараттық ресурстар «сәйкес программалық жабдықтама және қолданушылар үшін қызықты ақпараттармен біріктірілген , ақпараттық жүйелер құрамына кіретін электрондық жүйелендірілген ақпараттар (ақпараттық мәліметтер қоры)» ретінде анықталады. Ақпараттандыру саласындағы қатынасты реттеу, ақпараттық жүйелерді пайдалану пайдалану мен қалыптастыру реті ҚР «Ақпараттандыру туралы» заңында ақпараттық жүйелердің және ақпараттық жүйелердің және ақпараттық ресурстарды қорғау қажеттілігі бойынша анықталады.
2007 жылғы 11 қаңтардағы «Ақпараттандыру туралы»Қазақстан Республикасының заңнамасы ақпарат немесе ақпараттық ресурстар «сәйкес программалық жабдықтама және қолданушылар үшін қызықты ақпараттармен біріктірілген , ақпараттық жүйелер құрамына кіретін электрондық жүйелендірілген ақпараттар (ақпараттық мәліметтер қоры)» ретінде анықталады. Ақпараттандыру саласындағы қатынасты реттеу, ақпараттық жүйелерді пайдалану пайдалану мен қалыптастыру реті ҚР «Ақпараттандыру туралы» заңында ақпараттық жүйелердің және ақпараттық жүйелердің және ақпараттық ресурстарды қорғау қажеттілігі бойынша анықталады.
Сәйкестендіру кестесі.
|
1 |
IP-адрес |
А. Аралық,транзиттік web-сервер, браузер мен web-сервердің арасындағы дәнекер үшін қолданылады. |
|
2 |
Брандмауэр |
В. Ғаламдықкомпьютерлік желі. |
|
3 |
Домен |
C. Ақпараттық немесе программалық түрлердің кешені, бақылау жасайды және ережеге сәйкес өзінен өтетін желілік пакеттерге тексеру жасайды. |
|
4 |
Жұлдыз |
D. Құрылғы, желіге қосылған және басқа құрылғылармен бірге әрекеттесуге мүмкіндігі бар. |
|
5 |
Интернет |
E. Компьютер (немесе арнайы компьютерлік құрылғы), сервистік функцияларды орындауға тағайындалған. |
|
6 |
Прокси-сервер |
F. Бірліктер өзі арқылы жіберілетін ақпараттың санына тең. |
|
7 |
Өткізу қабілеттілігі |
G. Мықты идентификатор,ТСР/ІР хаттамасын қолданатын желідегі түйін (хост) анықтайды. |
|
8 |
Желілік хаттама |
H. Электрондық адрестің бөлігі |
|
9 |
Сервер |
I. Әрбір компьютерге жеке кабель пайдаланғандағы компьютерлердің байланысы. |
|
10 |
Хост |
J. Желімен байланысқан компьютерлерге байланысуды және мәліметтер алмасуды жүзеге асыруына мүмкіндік беретін ережелер мен техникалық процедуралар. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
G |
C |
H |
I |
B |
A |
F |
J |
E |
D |
9-10 дұрысына «5»
6-7-8 дұрысына «4»
4-5 дұрысына «3»
І-ТОП
Информатика әлемі,
Неткен ғажап әсерлі.
Шыққан сонау ертеден,
Орын алды көңілден.
ІІ-топ
Интернетте құстай ұшып самғаймыз,
Әрбір елдің арасын біз жалғаймыз.
Технология дамып жатыр күнбе-күн,
Біз қырандар осы лектен қалмаймыз!
Осылайша сабақты біз бастаймыз!
Internet – миллиондаған компьютерлерді бір алып
желіге біріктіретін, ақпаратқа шексіз қол
жеткізу және түрлі амалдармен қатынас жасау
мүмкіндігін ұсынатын
дүние жүзіндегі ең үлкен және ең танымал желі.
Internet ең соңғы жаңалықтарды оқып, ауа райы туралы
мәлімет алуға, қандай да бір тауарға не ұшақ билетіне
тапсырыс беруге, аз ғана уақыт аралығында электронды
пошта арқылы хабарламалар алмасуға, бейнеконференциялар
өткізуге және тағы да басқа қөптеген
мүмкіндіктер ұсынады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары №20 Алмалы орта мектебі 11 сынып
Сабақ жоспары №20 Алмалы орта мектебі 11 сынып
|
Мақсаттар |
Пайдаланылатын етістіктер. |
|
Білім |
еске түсіру, анықтау,мақұлдау,қайталау, атау,әңгімелеу,ұсыну, табу. |
|
Түсіну |
Қайта қарастыру,сәйкестендіру,талқылау,тарту,мойындау,қайта,қарау,түсіндіру,әңгімелеу, айқындау. |
|
Қолдану |
көрсету, тағайындау,орындау,суреттеу,қолдану,пайдалану,айналысу. |
|
Талдау |
ажырату, саралау,үміт арту,даулау,жатқызу,салыстыру,тәжірибеден өткізу,қарама-қарсы қою,зерделеу. |
|
Жинақтау |
тұжырымдау, оқыту,әзірлеу,дамыту,қайта анықтау, ұсыну,жасау. |
|
Бағалау |
жорамалдау, бағалау,таңдау,баға қою,анықтау, санау,өлшеу,айыптау. |
|
Ойлау деңгейі |
Сұрақтар үлгілері. |
|
Білу және түсіну |
Не? Кім? Қашан? Не..... үлгісі болып табылады?...... не тұспалданады?... басқаша қалай түсіндіруге болады?.... бұл үлгі боп табыла ма? Мен мұны өз сөзімен сипаттай алам ба? |
|
Қолдану |
Бұл қалай пайдаланылады?Бұл немен байланысты?... Қандай жағдайларда? |
|
Талдау |
Неге? Қалай ?... себебі не болып табылады?Қорытынды үшін не нәрсе дәлел?... себебі қандай?.. бір-бірімен қалай уйлеседі? |
|
Жинақтау |
Егерн бұл іске асатын болса,осыдан кейін не болады?Теорияның болжамы?Бұл онымен қалай байланысты? |
|
Бағалау |
Бұл жақсы ма және неліктен?Бұл қисынды ма және не себепті? |
|
Мақсаттар |
Пайдаланылатын етістіктер. |
|
Білім |
еске түсіру, анықтау,мақұлдау,қайталау, атау,әңгімелеу,ұсыну, табу. |
|
Түсіну |
Қайта қарастыру,сәйкестендіру,талқылау,тарту,мойындау,қайта,қарау,түсіндіру,әңгімелеу, айқындау. |
|
Қолдану |
көрсету, тағайындау,орындау,суреттеу,қолдану,пайдалану,айналысу. |
|
Талдау |
ажырату, саралау,үміт арту,даулау,жатқызу,салыстыру,тәжірибеден өткізу,қарама-қарсы қою,зерделеу. |
|
Жинақтау |
тұжырымдау, оқыту,әзірлеу,дамыту,қайта анықтау, ұсыну,жасау. |
|
Бағалау |
жорамалдау, бағалау,таңдау,баға қою,анықтау, санау,өлшеу,айыптау. |
|
Ойлау деңгейі |
Сұрақтар үлгілері. |
|
Білу және түсіну |
Не? Кім? Қашан? Не..... үлгісі болып табылады?...... не тұспалданады?... басқаша қалай түсіндіруге болады?.... бұл үлгі боп табыла ма? Мен мұны өз сөзімен сипаттай алам ба? |
|
Қолдану |
Бұл қалай пайдаланылады?Бұл немен байланысты?... Қандай жағдайларда? |
|
Талдау |
Неге? Қалай ?... себебі не болып табылады?Қорытынды үшін не нәрсе дәлел?... себебі қандай?.. бір-бірімен қалай уйлеседі? |
|
Жинақтау |
Егерн бұл іске асатын болса,осыдан кейін не болады?Теорияның болжамы?Бұл онымен қалай байланысты? |
|
Бағалау |
Бұл жақсы ма және неліктен?Бұл қисынды ма және не себепті? |
2007 жылғы 11 қаңтардағы «Ақпараттандыру туралы»Қазақстан Республикасының заңнамасы ақпарат немесе ақпараттық ресурстар «сәйкес программалық жабдықтама және қолданушылар үшін қызықты ақпараттармен біріктірілген , ақпараттық жүйелер құрамына кіретін электрондық жүйелендірілген ақпараттар (ақпараттық мәліметтер қоры)» ретінде анықталады. Ақпараттандыру саласындағы қатынасты реттеу, ақпараттық жүйелерді пайдалану пайдалану мен қалыптастыру реті ҚР «Ақпараттандыру туралы» заңында ақпараттық жүйелердің және ақпараттық жүйелердің және ақпараттық ресурстарды қорғау қажеттілігі бойынша анықталады.
2007 жылғы 11 қаңтардағы «Ақпараттандыру туралы»Қазақстан Республикасының заңнамасы ақпарат немесе ақпараттық ресурстар «сәйкес программалық жабдықтама және қолданушылар үшін қызықты ақпараттармен біріктірілген , ақпараттық жүйелер құрамына кіретін электрондық жүйелендірілген ақпараттар (ақпараттық мәліметтер қоры)» ретінде анықталады. Ақпараттандыру саласындағы қатынасты реттеу, ақпараттық жүйелерді пайдалану пайдалану мен қалыптастыру реті ҚР «Ақпараттандыру туралы» заңында ақпараттық жүйелердің және ақпараттық жүйелердің және ақпараттық ресурстарды қорғау қажеттілігі бойынша анықталады.
Сәйкестендіру кестесі.
|
1 |
IP-адрес |
А. Аралық,транзиттік web-сервер, браузер мен web-сервердің арасындағы дәнекер үшін қолданылады. |
|
2 |
Брандмауэр |
В. Ғаламдықкомпьютерлік желі. |
|
3 |
Домен |
C. Ақпараттық немесе программалық түрлердің кешені, бақылау жасайды және ережеге сәйкес өзінен өтетін желілік пакеттерге тексеру жасайды. |
|
4 |
Жұлдыз |
D. Құрылғы, желіге қосылған және басқа құрылғылармен бірге әрекеттесуге мүмкіндігі бар. |
|
5 |
Интернет |
E. Компьютер (немесе арнайы компьютерлік құрылғы), сервистік функцияларды орындауға тағайындалған. |
|
6 |
Прокси-сервер |
F. Бірліктер өзі арқылы жіберілетін ақпараттың санына тең. |
|
7 |
Өткізу қабілеттілігі |
G. Мықты идентификатор,ТСР/ІР хаттамасын қолданатын желідегі түйін (хост) анықтайды. |
|
8 |
Желілік хаттама |
H. Электрондық адрестің бөлігі |
|
9 |
Сервер |
I. Әрбір компьютерге жеке кабель пайдаланғандағы компьютерлердің байланысы. |
|
10 |
Хост |
J. Желімен байланысқан компьютерлерге байланысуды және мәліметтер алмасуды жүзеге асыруына мүмкіндік беретін ережелер мен техникалық процедуралар. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
G |
C |
H |
I |
B |
A |
F |
J |
E |
D |
9-10 дұрысына «5»
6-7-8 дұрысына «4»
4-5 дұрысына «3»
І-ТОП
Информатика әлемі,
Неткен ғажап әсерлі.
Шыққан сонау ертеден,
Орын алды көңілден.
ІІ-топ
Интернетте құстай ұшып самғаймыз,
Әрбір елдің арасын біз жалғаймыз.
Технология дамып жатыр күнбе-күн,
Біз қырандар осы лектен қалмаймыз!
Осылайша сабақты біз бастаймыз!
Internet – миллиондаған компьютерлерді бір алып
желіге біріктіретін, ақпаратқа шексіз қол
жеткізу және түрлі амалдармен қатынас жасау
мүмкіндігін ұсынатын
дүние жүзіндегі ең үлкен және ең танымал желі.
Internet ең соңғы жаңалықтарды оқып, ауа райы туралы
мәлімет алуға, қандай да бір тауарға не ұшақ билетіне
тапсырыс беруге, аз ғана уақыт аралығында электронды
пошта арқылы хабарламалар алмасуға, бейнеконференциялар
өткізуге және тағы да басқа қөптеген
мүмкіндіктер ұсынады.
шағым қалдыра аласыз













