Сабақ жоспары №20 Алмалы орта мектебі 5 сынып.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары №20 Алмалы орта мектебі 5 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Растарлық кескіндерді құру және өңдеуді практика жүзінде меңгеру. 2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қаматамасыз ету.Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен қысқаша таныстыру. Жобалық жұмысты орындауға нұсқау көрсету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: №20 Алмалы орта мектебі.

Күні:15.12.2017ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Қасымбекова Г.М.

Сынып: 5

Сабақ 15-16

Қатысқандар саны: 10

Қатыспағандар саны: 10


Сабақ тақырыбы

Растрлық кескіндерді құру және өңдеу. Жобалық жұмыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.2.1.1 -әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету

5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу


Сабақ мақсаттары

1.Растарлық кескіндерді құру және өңдеуді практика жүзінде меңгеру.

2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қаматамасыз ету.





Жетістік критерийлері

Барлық оқушылар

1.Компьютерлік графика және оның түрелрі туралы мәлімет алу.

2.Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың басым бөлігі

Түсінеді,талдайды,білімін қолданады:графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып, өңдеуді үйренеді.

Кейбір оқушылар

Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: оқып үйренгендерін практикада қолдана алады.

Өткен тақырып

Сұрақты үйден дайындап «Дөңгелек жіп» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау, «Венн диаграмма», «Ұрыны табу»,«Дөңгелек жіп» «Еркін тақырып», «Сен маған,мен саған» «Менің шаңырағым»

Қолданылатын ресурстар


Флипчарт,слайд,оқулық.

Пәнаралық байланыс

Сурет, жаратылыстану,математика т.б.


Жұмыс түрлері

Тапсырмалар, қосымшалар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

І кезең

Ұйымдастыру кезеңі

«Expo 2017» мультфильм көрсету.


Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

Мультфильмді ашу.

Үй тапсырмасын тексеру

Оқұшылар сұрақтарды үйден дайындап келу.

(Клубок ниток)

(Ұршық жіп)

1.Программа деген не?

2.Программалық жабдықтама деген не?

3.Компьютердің программалық жабдықтамасы қандай түрлерге бөлінеді?

4.Қолданбалы программалар деген не?

5.Не себепті қолданбалы программлар деп аталған?

6. ОЖ деген не?

«Венн диаграмма» әдісі бойынша үй тапсырмаларын тексеру

Жіпті бір-біріне лақтыру арқылы, сұрақ-жауап алу.

Дұрыс жауап бергендерін қадағалау, тексеру стикэрлермен немесе басбармақпен бағалау.



.



Өздерінің дайындаған сұрақ-тарына жауап беру.

Оқушылар өз түсініктерін айтады.

Бағдарламалық және Қолданбалылардан Paint ты шығару.

Қызығушылығын ояту, мәселе қою.

«Ой қозғау» әдісі бойынша көпір тапсырмасы сұралады

Ақпараттың қандай түрлері бар? Графикалық ақпарат деген не?

Сабақтың мақсатын айту.

Бейнеролик.Құмырысқалар ынтымағы» Білу түсіну.


Оқушы жауаптары тыңдалады. Қосымша сұрақтар қою арқылы толықтырылады.

Көпір тапсырма-ларында берілген сұрақтарға әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді.

ІІ кезең


Растрлық кескін-дер мен жұмыс жасау.Оқулықтағы жобалық жұмыс (топтық жұмыс,презента-ция, мұғаліммен бірге талдау)






Оқулықтағы жобалық тапсырманы орындау.

(топтық,жұптық,жеке)




Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен қысқаша таныстыру.

Жобалық жұмысты орындауға нұсқау көрсету.

Оқушыларға қауіпсіздік ереже-лерін сақтау ескер-тіледі.Оқушылар берілген жобны компьютерде орын

дайды. Оқулықпен жұмыс жасау.

Тақырып бойын-ша алған білімдерін практикада қолдану.




Сергіту сәті



«Үйшік, шаңырақ,теремок»



Мен интербелсенді тақтаның алдында, үйшік астында сияқты, оқушылар Paint-тың құрал-саймандарын айтады.

Интербелсенді тақтадағы бейне-роликті тамаша-лап,ой түйді.

Түсіндіргенін мақал-мәтел арқылы жеткізеді.

ІІІ кезең


Бағалау, кері байланыс (бағалау парағы бойынша)

Оқушылар өздерін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Мұғалімнің тексеруінен кейін, дұрыс нәтижелері салыстырылады.

Оқушылардың бағалау парағына бағаларын дұрыс қойғанын қадағалайды. Қорытынды бағаларын қояды.

Топ оқушылары өздерінің баға-ларын бағалау парағына қояды.

Үй тапсырмасы:

§ 13-ті оқу. Компьютерлік графика (слайд дайындау). Растрлық және векторлық кескіндерді құру.Тестке дайындалып келу


Оқушыларға үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру.

Оқушыларға үй тапсырмасын орындайды.

Қорытынды:Сабақтың соңына дейін әр оқушы қадам тапсырмаларын үлгергенінше орындайды,қалғанын үйге алады. Сабақтың соңғы үш минутында сыныпта жинаған балл санын әр оқушы өздерінің жеке бағалайды.


Қосымша ақпарат

Саралау:оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін.Тапсырмалар топтық болғандықтан, әр топқа Менің Отаным Қазақстан,Ауылым алтын бесігім, Менің Отаным Қазақстан.


Бағалау критерийлері бойынша әр оқушының қосқан үлесін әділ бағалауларына назар аударамын.


Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі.АКТ-мен байланыс жасау.Бір-бірін топта тыңдау, сыйластық таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу.

Рефлексия:

  1. Сабақ (оқу мақсаттары) шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай боды? Мен жоспарланған саралау шарлары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

  2. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

  1. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

  1. Сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

























































1.Программа деген не?

Программа-нұсқаулық тізбегі, оларды орындау барысында компьютер белгілі әрекеттер жасайды немесе деректерді өңдейді.

2.Программалық жабдықтама деген не?

Программалық жабдықтама- компьютердің негізгі жұмыс істеуге арналған ақпараттық технологиялардың елеулі бар бөлігі.

3.Компьютердің программалық жабдықтамасы қандай түрлерге бөлінеді?

А) операциялық жүйе деген не?

Операциялық жүйе- компьютерде жұмыс істеп тұрған ең маңызды программалық жабдықтама.

Ә) драйвер деген не?

Драйвер-компьютерге қосылған түрлі құрылғылардың жұмыс істеуі үшін қажетті программа.

4.Қолданбалы программалар деген не?

Қолданбалы программалар-белгілі бір салада қолданылатын программалар жиыны.Олардың көмегімен құжаттар құруға, әртүрлі есептеулер жүргізуге,графикалық нысандар дайындауға болады.

5.Не себепті қолданбалы программлар деп аталған?

Олар белгілі бір мақсатта пайдаланатын арнайы және әмбебап болып екіге бөлінеді.





























Shape1

Ақпарат түрлері

1.Ой қозғау.



Shape3 Shape2


Shape4 Shape5

Shape6










2.Графикалық ақпарат деген не?

Графикалық ақпарат-






1.Ой қозғау.


Shape7

Ақпарат түрлері




Shape8

Shape9

Shape10

Shape12 Shape11











2.Графикалық ақпарат деген не?

Графикалық ақпарат-


ІІІ ТАРАУ БОЙЫНША ҚОРЫТЫНДЫ ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЫ

  1. Ақпарат сөзінің мағынасы:

А) түсіндіру, баяндау, мәлімет Д) өңдеу

В) ақпарат алу, түрлендеру, жинақтау Е) дыбыстық ақпарат алу

С) деректер қоры

2. Сурет, сызба, кесте түрінде берілетін ақпарат:

А) сандық Д) дыбыстық

В) мәтіндік Е) бейне

С) графикалық

3. Көру арқылы алынған ақпараттың есте қалатын пайызы:

А) 81% Д) 4%

В) 10% Е) 3%

С) 80%

4. «Жазамын», «сызамын», «суретін саламын» деген мағынаны білдіретін термин:

А) ақпарат Д) графика

В) сурет Е) растр

С) информатика

5. Түрлі түсті нүктелердің жиынтығынан тұратын кескін:

А) растрлық Д) 3D

В) векторлық Е) екі өлшемді

С) фрактальдық

6. Компьютерде сақталатын барлық программалар жиынтығы оның ... құрайды.

А) программалық жабдықтамасын Д) интерфейсін

В) операциялық жүйесін Е) программалау жүйелерін

С) жүйелік программалық жабдықтамасын

7. Компьютерге қосылған түрлі программалардың істеуі үшін қажетті программалар:

А) утилиттер Д) қосымша программалар

В) интерфейс Е) операциялық жүйе

С) драйвер

8. Мәтіндік, графикалық редакторлары қандай программалық жабдықтама түріне жатады?

А) программалық жабдықтама Д) қолданбалы программалық жабдықтама

В) операциялық жүйе Е) программалау жүйелері

С) жүйелік программалық жабдықтама

9. Компьютердің программалық жабдықтамасы неше топқа бөлінеді?

А) 3 Д) 6

В) 7 Е) 5

С) 4

10. Адам мен компьютер арасындағы қарым-қатынас тәсілі:

А) драйвер Д) утилиттер

В) операциялық жүйе Е) интерфейс

С) қосымша программалар

11. Бір байтта неше бит бар?

А) 1 бит Д) 8 бит

В) 32 бит Е) 6 бит

С) 16 бит


Дескриптор


-сурет сызықтарының қалыңдығы мен түсін таңдайды;


-үшбұрыш,дөңгелек және т.б.стандартты фигураларды салу үшін құралдарды қолданады;


-ауыстыру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;


-көшіру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;


-өшіру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;




Бағалау критерийлері:


  • жоба бойынша жұмыс жасай білу;

  • жоба тақырыбының өзектілігі мен маңыздылығы;

  • тақырыптың толық ашылуы;

  • суреттің көрнекілігі, түстердің үйлесімділігі;

  • жобаның мазмұнын аша білу;

  • сөйлеу мәнерінің анық болуы;



Оқушының аты

жөні

Өткен тақырыпты меңгеру

Жеке тапсырманы орындай алуы

(Сурет салу)

Топтық тапсырмаларды орындай алуы


Сабақта белсенділігі

Тәртібі

Жалпы ұпай саны

1

Алмас Әлия







2

Әсет Ақбота







3

Болат Ерали







4

Жолдас Ермахан







5

Калиева Карина







6

Кеңесбек Әсем







7

Кинхузова Фатима







8

Кемелов Нуржигит







9

Тұрғынбек Бексултан







10


Таалай уулу Адил










Графикалар

Растарлық

Вектарлық

Фракталдық































Графикалар

Растарлық

Вектарлық

Фракталдық








+

+




+










+

+




+




+


+


+





Shape13

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: №20 Алмалы орта мектебі.

Күні:12.12.2017ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Қасымбекова Г.М.

Сынып: 5

Сабақ 15-16

Қатысқандар саны: 10

Қатыспағандар саны: 10


Сабақ тақырыбы

Растрлық кескіндерді құру және өңдеу. Жобалық жұмыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.2.1.1 -әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету

5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу


Сабақ мақсаттары

1.Растарлық кескіндерді құру және өңдеуді практика жүзінде меңгеру.

2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қаматамасыз ету.





Жетістік критерийлері

Барлық оқушылар

1.Компьютерлік графика және оның түрелрі туралы мәлімет алу.

2.Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың басым бөлігі

Түсінеді,талдайды,білімін қолданады:графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып, өңдеуді үйренеді.

Кейбір оқушылар

Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: оқып үйренгендерін практикада қолдана алады.

Өткен тақырып

«Мен саған, сен маған» сұрақ қою әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау, «Инсерт», «Мен саған, сен маған», «Ой қозғау».

Қолданылатын ресурстар


Флипчарт,слайд,оқулық.

Пәнаралық байланыс

Сурет, жаратылыстану.


Жұмыс түрлері

Тапсырмалар, қосымшалар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

І кезең

Ұйымдастыру кезеңі

«Шаттық шеңбері».Оқушыларын бір-біріне тілектерін айтады.


Практикалық жұмыстың мазмұны мен мақсаты айтылады.


Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.


Сынып оқушыла-ры шаттық шеңбе-ріне тұрады,бір-біріне жақсы тілектерін айтады.

Үй тапсырмасын тексеру

«Инсерт» әдісі бойынша үй тапсырмаларын тексеру

Программалық жабдықтама деген не?

Арнайы және әмбебап программаларға не жатады?

Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?


Сұрақтарды интербел-сенді тақтадан көрсетеді немесе өзі айтып тұрады.

Дұрыс жауап бергенде-рін қадағалау, тексеру.


Мұғалім берген сұрақтарға жауап беру.

Оқушылар өз ойларын айтады.

Қызығушылығын ояту, мәселе қою

«Ой қозғау» әдісі бойынша көпір тапсырмасы сұралады

Ақпараттың қандай түрлері бар? Графикалық ақпарат деген не?

Оқушы жауаптары тыңдалады. Қосымша сұрақтар қою арқылы толықтырылады.

Көпір тапсырма-ларында берілген сұрақтарға әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді.

ІІ кезең

Растрлық кескін-дер мен жұмыс жасау.Оқулықта-ғы жобалық жұ-мыс (топтық жұмыс,презента-ция, мұғаліммен бірге талдау)




Оқулықтағы жобалық тапсырманы орындау.

Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактор-мен қысқаша таныстыру.

Жобалық жұмысты орындауға нұсқау көрсету.

Оқушылар берілген жобаны компьютерде орындайды. Оқулықпен жұмыс жасау.

Тақырып бойын-ша алған білім-дерін практикада қолдану.




Сергіту сәті



«Құмырысқалар ынтымағы» бейнеролигін көрсету.




Бейнероликті көрсету.

Интербелсенді тақтадағы бейне-роликті тамаша-лап,ой түйді.

Түсіндірге-нін мақал-мәтел арқылы жеткізеді.

ІІІ кезең

Бағалау, кері байланыс (бағалау парағы бойынша)

Оқушылар өздерін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Мұғалімнің тексеруінен кейін, дұрыс нәтижелері салыстырылады.

Оқушылардың бағалау парағына бағаларын дұрыс қойғанын қадағалайды. Қорыиынды бағаларын қояды.

Топ оқушылары өздерінің баға-ларын бағалау парағына қояды.

Үй тапсырмасы:

§ 13-ті оқу. Компьютерлік графика (слайд дайындау). Растрлық және векторлық кескіндерді құру.


Оқушыларға үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру.

Оқушыларға үй тапсырмасын орындайды.

Қорытынды:Сабақтың соңына дейін әр оқушы қадам тапсырмаларын үлгергенінше орындайды,қадғанын үйге алады. Сабақтың соңғы үш минутында сыныпта жинаған балл санын әр оқушы өздерінің жеке бағалау парағына белгілейді.Оған келесі сабақтың басында үйде жинаған балы қосылып, барлық балл саны мониторингке тіркеледі,сәйкес бағасы сынып журанлына қойылады.



Қосымша ақпарат

Саралау:оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін.Тапсырмалар топтық болғандықтан қабілеті жоғары оқушылары бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беремін.


Бағалау критерийлері бойынша әр оқушының қосқан үлесін әділ бағалауларына назар аударамын.


Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі.АКТ-мен байланыс жасау.Бір-бірін топта тыңдау, сыйластық таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу.

Рефлексия:

  1. Сабақ (оқу мақсаттары) шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай боды? Мен жоспарланған саралау шарлары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

  2. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

  1. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

  1. Сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.





«Сен - маған, мен - саған» әдісі.


Оқушыларға өз бетінше сұрақ дайындап отыруға тапсырма беріледі. Әр қайсысы қарсылас топтағы оқушыға сұрағын қояды. Жауап бере алса ұпай топқа қосылады. Жауап бере алмаса сұрақ берушіге жауап беруге мүмкіндік беріліп ұпай өзінде қалады.












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
621
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі