Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары №20 Алмалы орта мектебі 5 сынып.
Материал туралы қысқаша түсінік
Растарлық кескіндерді құру және өңдеуді практика жүзінде меңгеру.
2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қаматамасыз ету.Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен қысқаша таныстыру.
Жобалық жұмысты орындауға нұсқау көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Қараша 2018
543
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: №20 Алмалы орта мектебі. | ||
Күні:15.12.2017ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Қасымбекова Г.М. | ||
Сынып: 5Сабақ 15-16 | Қатысқандар саны: 10Қатыспағандар саны: 10 | ||
Сабақ тақырыбы | Растрлық кескіндерді құру және өңдеу. Жобалық жұмыс | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.2.1.1 -әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу | ||
Сабақ мақсаттары | 1.Растарлық кескіндерді құру және өңдеуді практика жүзінде меңгеру.2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қаматамасыз ету. | ||
Жетістік критерийлері | Барлық оқушылар1.Компьютерлік графика және оның түрелрі туралы мәлімет алу.2.Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.Оқушылардың басым бөлігіТүсінеді,талдайды,білімін қолданады:графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып, өңдеуді үйренеді.Кейбір оқушыларБілімін жинақтайды, рефлексия жасайды: оқып үйренгендерін практикада қолдана алады. | ||
Өткен тақырып | Сұрақты үйден дайындап «Дөңгелек жіп» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау. | ||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Сын тұрғысынан ойлау, «Венн диаграмма», «Ұрыны табу»,«Дөңгелек жіп» «Еркін тақырып», «Сен маған,мен саған» «Менің шаңырағым» | ||
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт,слайд,оқулық. | ||
Пәнаралық байланыс | Сурет, жаратылыстану,математика т.б. | ||
Жұмыс түрлері | Тапсырмалар, қосымшалар | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І кезең | |||
Ұйымдастыру кезеңі | «Expo 2017» мультфильм көрсету. | Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру. | Мультфильмді ашу. |
Үй тапсырмасын тексеруОқұшылар сұрақтарды үйден дайындап келу. (Клубок ниток)(Ұршық жіп) | 1.Программа деген не?2.Программалық жабдықтама деген не?3.Компьютердің программалық жабдықтамасы қандай түрлерге бөлінеді?4.Қолданбалы программалар деген не?5.Не себепті қолданбалы программлар деп аталған?6. ОЖ деген не?«Венн диаграмма» әдісі бойынша үй тапсырмаларын тексеру | Жіпті бір-біріне лақтыру арқылы, сұрақ-жауап алу.Дұрыс жауап бергендерін қадағалау, тексеру стикэрлермен немесе басбармақпен бағалау. . | Өздерінің дайындаған сұрақ-тарына жауап беру.Оқушылар өз түсініктерін айтады.Бағдарламалық және Қолданбалылардан Paint ты шығару. |
Қызығушылығын ояту, мәселе қою. | «Ой қозғау» әдісі бойынша көпір тапсырмасы сұраладыАқпараттың қандай түрлері бар? Графикалық ақпарат деген не?Сабақтың мақсатын айту.Бейнеролик.Құмырысқалар ынтымағы» Білу түсіну. | Оқушы жауаптары тыңдалады. Қосымша сұрақтар қою арқылы толықтырылады. | Көпір тапсырма-ларында берілген сұрақтарға әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді. |
ІІ кезең | |||
Растрлық кескін-дер мен жұмыс жасау.Оқулықтағы жобалық жұмыс (топтық жұмыс,презента-ция, мұғаліммен бірге талдау) | Оқулықтағы жобалық тапсырманы орындау. (топтық,жұптық,жеке) | Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен қысқаша таныстыру.Жобалық жұмысты орындауға нұсқау көрсету. | Оқушыларға қауіпсіздік ереже-лерін сақтау ескер-тіледі.Оқушылар берілген жобны компьютерде орындайды. Оқулықпен жұмыс жасау.Тақырып бойын-ша алған білімдерін практикада қолдану. |
Сергіту сәті | «Үйшік, шаңырақ,теремок» | Мен интербелсенді тақтаның алдында, үйшік астында сияқты, оқушылар Paint-тың құрал-саймандарын айтады. | Интербелсенді тақтадағы бейне-роликті тамаша-лап,ой түйді.Түсіндіргенін мақал-мәтел арқылы жеткізеді. |
ІІІ кезең | |||
Бағалау, кері байланыс (бағалау парағы бойынша) | Оқушылар өздерін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Мұғалімнің тексеруінен кейін, дұрыс нәтижелері салыстырылады. | Оқушылардың бағалау парағына бағаларын дұрыс қойғанын қадағалайды. Қорытынды бағаларын қояды. | Топ оқушылары өздерінің баға-ларын бағалау парағына қояды. |
Үй тапсырмасы:§ 13-ті оқу. Компьютерлік графика (слайд дайындау). Растрлық және векторлық кескіндерді құру.Тестке дайындалып келу | Оқушыларға үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру. | Оқушыларға үй тапсырмасын орындайды. | |
Қорытынды:Сабақтың соңына дейін әр оқушы қадам тапсырмаларын үлгергенінше орындайды,қалғанын үйге алады. Сабақтың соңғы үш минутында сыныпта жинаған балл санын әр оқушы өздерінің жеке бағалайды. | |||
Қосымша ақпарат | |||
Саралау:оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін.Тапсырмалар топтық болғандықтан, әр топқа Менің Отаным Қазақстан,Ауылым алтын бесігім, Менің Отаным Қазақстан. | Бағалау критерийлері бойынша әр оқушының қосқан үлесін әділ бағалауларына назар аударамын. | Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі.АКТ-мен байланыс жасау.Бір-бірін топта тыңдау, сыйластық таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу. | |
Рефлексия: |
1.Программа деген не?Программа-нұсқаулық тізбегі, оларды орындау барысында компьютер белгілі әрекеттер жасайды немесе деректерді өңдейді.2.Программалық жабдықтама деген не?Программалық жабдықтама- компьютердің негізгі жұмыс істеуге арналған ақпараттық технологиялардың елеулі бар бөлігі.3.Компьютердің программалық жабдықтамасы қандай түрлерге бөлінеді?А) операциялық жүйе деген не?Операциялық жүйе- компьютерде жұмыс істеп тұрған ең маңызды программалық жабдықтама.Ә) драйвер деген не?Драйвер-компьютерге қосылған түрлі құрылғылардың жұмыс істеуі үшін қажетті программа.4.Қолданбалы программалар деген не?Қолданбалы программалар-белгілі бір салада қолданылатын программалар жиыны.Олардың көмегімен құжаттар құруға, әртүрлі есептеулер жүргізуге,графикалық нысандар дайындауға болады.5.Не себепті қолданбалы программлар деп аталған?Олар белгілі бір мақсатта пайдаланатын арнайы және әмбебап болып екіге бөлінеді.
1.Ой қозғау.
2.Графикалық ақпарат деген не?Графикалық ақпарат-
1.Ой қозғау.
2.Графикалық ақпарат деген не?Графикалық ақпарат-
ІІІ ТАРАУ БОЙЫНША ҚОРЫТЫНДЫ ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЫ
- Ақпарат сөзінің мағынасы:
Дескриптор
-сурет сызықтарының қалыңдығы мен түсін таңдайды;
-үшбұрыш,дөңгелек және т.б.стандартты фигураларды салу үшін құралдарды қолданады;
-ауыстыру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;
-көшіру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;
-өшіру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;
Бағалау критерийлері:
- жоба бойынша жұмыс жасай білу;
- жоба тақырыбының өзектілігі мен маңыздылығы;
- тақырыптың толық ашылуы;
- суреттің көрнекілігі, түстердің үйлесімділігі;
- жобаның мазмұнын аша білу;
- сөйлеу мәнерінің анық болуы;
№ | Оқушының атыжөні | Өткен тақырыпты меңгеру | Жеке тапсырманы орындай алуы(Сурет салу) | Топтық тапсырмаларды орындай алуы | Сабақта белсенділігі | Тәртібі | Жалпы ұпай саны |
1 | Алмас Әлия | ||||||
2 | Әсет Ақбота | ||||||
3 | Болат Ерали | ||||||
4 | Жолдас Ермахан | ||||||
5 | Калиева Карина | ||||||
6 | Кеңесбек Әсем | ||||||
7 | Кинхузова Фатима | ||||||
8 | Кемелов Нуржигит | ||||||
9 | Тұрғынбек Бексултан | ||||||
10 | Таалай уулу Адил |
Графикалар | Растарлық | Вектарлық | Фракталдық |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |