Материалдар / Сабақ жоспары №20 Алмалы орта мектебі 5 сынып.

Сабақ жоспары №20 Алмалы орта мектебі 5 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Растарлық кескіндерді құру және өңдеуді практика жүзінде меңгеру. 2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қаматамасыз ету.Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен қысқаша таныстыру. Жобалық жұмысты орындауға нұсқау көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
543
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: №20 Алмалы орта мектебі.
Күні:15.12.2017ж.Мұғалімнің аты-жөні: Қасымбекова Г.М.
Сынып: 5Сабақ 15-16Қатысқандар саны: 10Қатыспағандар саны: 10

Сабақ тақырыбыРастрлық кескіндерді құру және өңдеу. Жобалық жұмыс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.1.1 -әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу


Сабақ мақсаттары
1.Растарлық кескіндерді құру және өңдеуді практика жүзінде меңгеру.2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қаматамасыз ету.








Жетістік критерийлері
Барлық оқушылар1.Компьютерлік графика және оның түрелрі туралы мәлімет алу.2.Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.Оқушылардың басым бөлігіТүсінеді,талдайды,білімін қолданады:графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып, өңдеуді үйренеді.Кейбір оқушыларБілімін жинақтайды, рефлексия жасайды: оқып үйренгендерін практикада қолдана алады.
Өткен тақырып Сұрақты үйден дайындап «Дөңгелек жіп» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Сын тұрғысынан ойлау, «Венн диаграмма», «Ұрыны табу»,«Дөңгелек жіп» «Еркін тақырып», «Сен маған,мен саған» «Менің шаңырағым»
Қолданылатын ресурстар

Флипчарт,слайд,оқулық.
Пәнаралық байланысСурет, жаратылыстану,математика т.б.


Жұмыс түрлеріТапсырмалар, қосымшаларМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І кезең
Ұйымдастыру кезеңі«Expo 2017» мультфильм көрсету.

Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.Мультфильмді ашу.
Үй тапсырмасын тексеруОқұшылар сұрақтарды үйден дайындап келу. (Клубок ниток)(Ұршық жіп)1.Программа деген не?2.Программалық жабдықтама деген не?3.Компьютердің программалық жабдықтамасы қандай түрлерге бөлінеді?4.Қолданбалы программалар деген не?5.Не себепті қолданбалы программлар деп аталған?6. ОЖ деген не?«Венн диаграмма» әдісі бойынша үй тапсырмаларын тексеру Жіпті бір-біріне лақтыру арқылы, сұрақ-жауап алу.Дұрыс жауап бергендерін қадағалау, тексеру стикэрлермен немесе басбармақпен бағалау.



.



Өздерінің дайындаған сұрақ-тарына жауап беру.Оқушылар өз түсініктерін айтады.Бағдарламалық және Қолданбалылардан Paint ты шығару.
Қызығушылығын ояту, мәселе қою.«Ой қозғау» әдісі бойынша көпір тапсырмасы сұраладыАқпараттың қандай түрлері бар? Графикалық ақпарат деген не?Сабақтың мақсатын айту.Бейнеролик.Құмырысқалар ынтымағы» Білу түсіну.

Оқушы жауаптары тыңдалады. Қосымша сұрақтар қою арқылы толықтырылады.
Көпір тапсырма-ларында берілген сұрақтарға әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді.
ІІ кезең


Растрлық кескін-дер мен жұмыс жасау.Оқулықтағы жобалық жұмыс (топтық жұмыс,презента-ция, мұғаліммен бірге талдау)










Оқулықтағы жобалық тапсырманы орындау. (топтық,жұптық,жеке)






Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет беру. Графикалық редактормен қысқаша таныстыру.Жобалық жұмысты орындауға нұсқау көрсету.
Оқушыларға қауіпсіздік ереже-лерін сақтау ескер-тіледі.Оқушылар берілген жобны компьютерде орындайды. Оқулықпен жұмыс жасау.Тақырып бойын-ша алған білімдерін практикада қолдану.






Сергіту сәті




«Үйшік, шаңырақ,теремок»




Мен интербелсенді тақтаның алдында, үйшік астында сияқты, оқушылар Paint-тың құрал-саймандарын айтады.
Интербелсенді тақтадағы бейне-роликті тамаша-лап,ой түйді.Түсіндіргенін мақал-мәтел арқылы жеткізеді.
ІІІ кезең


Бағалау, кері байланыс (бағалау парағы бойынша)
Оқушылар өздерін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Мұғалімнің тексеруінен кейін, дұрыс нәтижелері салыстырылады. Оқушылардың бағалау парағына бағаларын дұрыс қойғанын қадағалайды. Қорытынды бағаларын қояды.Топ оқушылары өздерінің баға-ларын бағалау парағына қояды.
Үй тапсырмасы:§ 13-ті оқу. Компьютерлік графика (слайд дайындау). Растрлық және векторлық кескіндерді құру.Тестке дайындалып келу

Оқушыларға үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру.Оқушыларға үй тапсырмасын орындайды.
Қорытынды:Сабақтың соңына дейін әр оқушы қадам тапсырмаларын үлгергенінше орындайды,қалғанын үйге алады. Сабақтың соңғы үш минутында сыныпта жинаған балл санын әр оқушы өздерінің жеке бағалайды.


Қосымша ақпарат
Саралау:оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін.Тапсырмалар топтық болғандықтан, әр топқа Менің Отаным Қазақстан,Ауылым алтын бесігім, Менің Отаным Қазақстан.

Бағалау критерийлері бойынша әр оқушының қосқан үлесін әділ бағалауларына назар аударамын.


Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі.АКТ-мен байланыс жасау.Бір-бірін топта тыңдау, сыйластық таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу.
Рефлексия:
  • Сабақ (оқу мақсаттары) шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай боды? Мен жоспарланған саралау шарлары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
  • Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • 1:2:
  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • 1:2:
  • Сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
















































































































  • 1.Программа деген не?Программа-нұсқаулық тізбегі, оларды орындау барысында компьютер белгілі әрекеттер жасайды немесе деректерді өңдейді.2.Программалық жабдықтама деген не?Программалық жабдықтама- компьютердің негізгі жұмыс істеуге арналған ақпараттық технологиялардың елеулі бар бөлігі.3.Компьютердің программалық жабдықтамасы қандай түрлерге бөлінеді?А) операциялық жүйе деген не?Операциялық жүйе- компьютерде жұмыс істеп тұрған ең маңызды программалық жабдықтама.Ә) драйвер деген не?Драйвер-компьютерге қосылған түрлі құрылғылардың жұмыс істеуі үшін қажетті программа.4.Қолданбалы программалар деген не?Қолданбалы программалар-белгілі бір салада қолданылатын программалар жиыны.Олардың көмегімен құжаттар құруға, әртүрлі есептеулер жүргізуге,графикалық нысандар дайындауға болады.5.Не себепті қолданбалы программлар деп аталған?Олар белгілі бір мақсатта пайдаланатын арнайы және әмбебап болып екіге бөлінеді.























































    1.Ой қозғау.























    2.Графикалық ақпарат деген не?Графикалық ақпарат-









    1.Ой қозғау.

























    2.Графикалық ақпарат деген не?Графикалық ақпарат-

    ІІІ ТАРАУ БОЙЫНША ҚОРЫТЫНДЫ ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЫ
    • Ақпарат сөзінің мағынасы:
    А) түсіндіру, баяндау, мәлімет Д) өңдеу В) ақпарат алу, түрлендеру, жинақтау Е) дыбыстық ақпарат алу С) деректер қоры 2. Сурет, сызба, кесте түрінде берілетін ақпарат: А) сандық Д) дыбыстық В) мәтіндік Е) бейне С) графикалық3. Көру арқылы алынған ақпараттың есте қалатын пайызы: А) 81% Д) 4% В) 10% Е) 3% С) 80% 4. «Жазамын», «сызамын», «суретін саламын» деген мағынаны білдіретін термин: А) ақпарат Д) графика В) сурет Е) растр С) информатика5. Түрлі түсті нүктелердің жиынтығынан тұратын кескін: А) растрлық Д) 3D В) векторлық Е) екі өлшемді С) фрактальдық6. Компьютерде сақталатын барлық программалар жиынтығы оның ... құрайды. А) программалық жабдықтамасын Д) интерфейсін В) операциялық жүйесін Е) программалау жүйелерін С) жүйелік программалық жабдықтамасын 7. Компьютерге қосылған түрлі программалардың істеуі үшін қажетті программалар: А) утилиттер Д) қосымша программалар В) интерфейс Е) операциялық жүйе С) драйвер8. Мәтіндік, графикалық редакторлары қандай программалық жабдықтама түріне жатады? А) программалық жабдықтама Д) қолданбалы программалық жабдықтама В) операциялық жүйе Е) программалау жүйелері С) жүйелік программалық жабдықтама9. Компьютердің программалық жабдықтамасы неше топқа бөлінеді? А) 3 Д) 6 В) 7 Е) 5 С) 410. Адам мен компьютер арасындағы қарым-қатынас тәсілі: А) драйвер Д) утилиттер В) операциялық жүйе Е) интерфейс С) қосымша программалар11. Бір байтта неше бит бар? А) 1 бит Д) 8 бит В) 32 бит Е) 6 бит С) 16 бит

    Дескриптор

    -сурет сызықтарының қалыңдығы мен түсін таңдайды;

    -үшбұрыш,дөңгелек және т.б.стандартты фигураларды салу үшін құралдарды қолданады;

    -ауыстыру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;

    -көшіру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;

    -өшіру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;





    Бағалау критерийлері:

    • жоба бойынша жұмыс жасай білу;
    • жоба тақырыбының өзектілігі мен маңыздылығы;
    • тақырыптың толық ашылуы;
    • суреттің көрнекілігі, түстердің үйлесімділігі;
    • жобаның мазмұнын аша білу;
    • сөйлеу мәнерінің анық болуы;




    Оқушының атыжөніӨткен тақырыпты меңгеруЖеке тапсырманы орындай алуы(Сурет салу)Топтық тапсырмаларды орындай алуы

    Сабақта белсенділігіТәртібіЖалпы ұпай саны
    1Алмас Әлия











    2Әсет Ақбота











    3Болат Ерали











    4Жолдас Ермахан











    5Калиева Карина











    6Кеңесбек Әсем











    7Кинхузова Фатима











    8Кемелов Нуржигит











    9Тұрғынбек Бексултан











    10

    Таалай уулу Адил


















    ГрафикаларРастарлықВектарлықФракталдық






































    770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ