|
|
|
|
|
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
|
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
І. Қызығушылықты
|
Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу
мақсатында
|
|
|
Оқушылар жауап береді.
|
|
ояту
|
Ө. Ақыпбековтың «Бес саусақ» өлеңін оқиды,
ой шақыру
|
|
|
|
|
|
сұрақтарын қояды:
|
|
|
|
|
|
Мынау –
|
|
|
|
|
|
Бас бармақ,
|
|
|
|
|
|
Мынау –
|
|
|
|
|
|
Балаң үйрек,
|
|
|
|
|
|
Мынау –
|
|
|
|
|
|
Ортан терек,
|
|
|
|
|
|
Мынау –
|
|
|
|
|
|
Шылдыр шүмек,
|
|
|
|
|
|
Мынау –
|
|
|
|
|
|
Кішкене бөбек
|
|
|
|
|
|
— Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, өлеңде
не туралы
|
|
|
|
айтылады?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Мағынаны тану
|
|
|
|
|
1. Сөздікпен жұмыс.
А) Мұғалім Интерактивті
тақтадан
|
|
|
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
|
|
|
тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен
таныстырады,
|
|
|
-
|
сөздерді тыңдайды, қайталайды,
|
|
|
масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады.
|
|
|
оқ ды.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді
дұ ыс айтуға
|
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға
|
|
|
машықтандырады, бірнеше рет
қайталатады.
|
|
|
|
жаттығады, қайталайды.
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Мәтінмен жұмыс.
Тыңдалым. Оқулықтағы
тыңдалымға
|
|
Тыңдалым. Мәтінді мұқият
|
|
|
арналған мәтінді тыңдатады.
Сөздердің
мағынасын
|
|
|
|
тыңдайды. Жаңа сөздерді
|
|
|
түсіндіреді.
|
|
|
|
қайталайды.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Оқулықтағы тапсырмалармен
жұмыс. А)
Айтылым.
|
|
|
Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.
|
|
|
|
Оқулықтағы 1-тапсырманы
орындатады.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ә) Жазылым. Оқулықтағы 3
-тапсырма
|
|
|
|
Жазылым. Суреттерге қарап диа-
|
|
|
ны орындатады.
|
|
|
|
логті толықтырып жазады.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Сергіту сәті. Мұғалім оқушылардың бой жазуы
үшін
|
|
|
Орындарынан тұрып, сергіту
|
|
|
|
орындарынан тұрғызып, с ргіту жаттығуын
жасатады.
|
|
|
жаттығуын жасайды, мұғаліммен
|
|
|
|
Ал, балалар, тұрайық,
|
|
|
|
бірге тақпақты қайталайды.
|
|
|
Алақанды ұрайық!
|
|
|
|
|
|
|
Оңға қарай бұрылып,
|
|
|
|
|
|
|
Солға қарай бұрылып,
|
|
|
|
|
|
|
Бір отырып, бір тұрып,
|
|
|
|
|
|
|
Бой сергітіп алайық!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Ой толғаныс
|
Оқулықтағы 2-тапсырманы
орындатады.
|
|
|
Оқылым. Айтылым. Мәтінді оқиды.
|
|
|
|
|
|
Сөйлемдерге сұрақ қояды.
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. Бекіту
|
Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім
оқулықтағы 4-тап-
|
|
Айтылым. Суреттегі кейіпкерлердің
|
|
|
|
сырманы орындатады.
|
|
|
атынан диалог құрады.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Есте сақта» айдарында берілген сөздерді
жаттатады.
|
|
Берілген сөздерді жаттайды.
|
|
|
|
|
|
|
Қайталайды.
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Бағалау
|
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың
өзара
|
|
|
«Ішкі және сыртқы шеңбер» тех-
|
|
|
бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі
қояды.
|
|
|
никасы бойынша өзара бір-бірін
|
|
|
|
|
|
бағалайды.
|
|
|
|
|
|
|
|