Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу.
Түгендеу
Сыныпта психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Шаттық
шеңбері»
Сабақтың тақырыбын анықтау.
Бүгінгі
сабақ тақырыбы:
§14. Мультфильм құру
Сен мультфильм кейіпкерлері
болатынын жақсы білесің. Кейіпкерлер сөйлейді, қозғалады.
Мультфильмдерде анимация да қолданылады. Анимация (латынша «anima»
–жандану) – тізбектелген суреттердің көрсетілімін өзгерту арқылы
қозғалысты бейнелеу.
Өткен сабақты
пысықтау.
|
Сәлемдеседі
Оқушылар
шеңберге тұрады. Қасында тұрған көршісімен амандасады және оған
жылы лебіз айтады.
Сабаққа
белсене қатысады
Оқушылар
сайтқа
кіріп,
үй тапсырмасын
орындайды
|
Ауызша
мадақтау
Стикер
«Оюлар»
|
https://bilimclass.kz/2024/frontoffice/dashboard/
https://www.
youtube.com/watch?v=LetQXjh7Hf4
https://ekitap.kz/
|
Сабақтың
ортасы
|

Дыбыс
блогы – күлгін түсті блок. Ол блокты пайдаланғанда дыбыс
ойнатылады. Дыбыстарды арнайы дыбыс кітапханасынан алуға
болады.


Кейіпкерлер мұғалім мен оқушы болсын. Олардың арасында
диалог құрамыз.
Тапсырмаларды
орында.
а) Scratch программасын іске
қосып, 50-суретте көрсетілген оқушының скриптісін
таңда.

ә)
Қозғалыс, Келбет, Басқару,
Сенсорлар блок командаларын пайдаланып, мұғалімнің скриптісін құр
(51-суретке қара).


Сахна фонына да скрипті
жасауға болады. Суреттегі хабарламалар арқылы сахна мен спрайтты
байланыстыра аламыз.

Сергіту сәті
«Көңілді
аңдар»
Ребусты
шеш. Шыққан сөзбен сөйлем құрап жазу.

|
Жауап береді. Қажетті жауабын
таңдайды
Компьютермен жұмыс
жасайды
Дескриптор:
Кейіпкерлер арасында диалог
ұйымдастырады
Мультфильм құру үшін спрайттарды
басқарады.
Сөйлем
құрайды.
|
Т
апсырманы орындаған
оқушыны ауызша мадақтау,
толықтыру, дұрыс орындауға
бағыттау.
Ж
арайсың
Жақсы

Орташа

ою қиындыларын
тарату.
Оқушылар-
дың тапсырманы орындау деңгейіне қарай смайликтер арқылы
бағалау.

Оқушылардың тапсырманы орындау
деңгейіне қарай «Оюлар» арқылы жүзеге асырылады.
|
Интербелсен
ді
тақта/
компьютер
Оқулық
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия (жеке,
жұпта, топта)
«Сәттілік
шыңы»
Үйге
тапсырма:
§ 14
оқу,
63-беттегі ребусты
шешу
|
Кері
байланыс жасайды
Сұрақтарын қояды
|
|
Оқулық
|