Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні : Қазақ тілі


    ШҚО. Өскемен қаласы әкімдігнің «№7 орта мектебі» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жельменева Гульден Касымхановна

    СЫНЫП: 3

    Қатысқандар: 12

    Қатыспағандар: 0

    Сабақ тақырыбы:Үй жануарлары Жанды табиғат


    1-бөлім.

    Жанды табиғат


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    3.​3.​2.​1. жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

    3.​4.​5.​1. жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:



    оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді, Үй жануарларын атауын атайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді сөздікке сүйеніп, сауатты жазады

    Кейбір оқушылар орындай алады: оқыған мәтіндегі ақпаратты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді.


    Тілдікмақсат

    Оқушылар орындай алады: Оқушылар үй жануарларының атын білуі керек, сұрақтарға жауап беру және сұрақтар құрастыра алады. Таныс сөздер арқылы сөз тіркестерін, сөйлемдер құрай алады, сурет бойынша 2,3сөйлем құрастыра алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Үй жануарлары, түйе, сиыр, қой ,ешкі


    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:



    • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Үй жаунарларын білесің бе?

    Оларды ата

    Үй жануарлар қайда өмір сүреді?

    Үй жауарлары не береді?


    Алдыңғы оқу:

    Оқушылар өткен сабақта «Жанды табиғат» бөлімі туралы мәлімет алған, түсінік қалыптастырды. Жанды табиғатқа нелер?,кімдер? жататыны туралы мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беру арқылы білдіре алады.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы



    (2мин)






    (3мин)

    -. Ұйымдастыру

    2. Психологиялық ахуал туғызу

    3. «Жүректен жүрекке» оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.

    Мақсаты: Оқушыларды жақындастыру, жүректі ұсыну арқылы жүректен шыққан жақсы сөздерін бір-біріне айту .




    Оқушыларды топқа бөлу: «Мозаика» әдісі арқылы /ертегі кейіпкерлері суретінің қиындыларынан / 12 бала, 6 баладан ,

    2 топқа бөлінеді.

    Ой –түрткі сұрақтар

    1.Қима қағаздардан қандай үй жануарларын көрдіңдер?

    2.Олар туралы не айта алсыңдар?

    3.Оқушылар сабақтың тақырыбын айтады,мақсат қояды.



    Нәтижесі: шынайы топ құрылады



    Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

    Топтағы ережемен таныстыру. (5 ұстаным)

    • тыныштық

    • талап

    • тазалық

    • татулық

    тәртіп










    Үй жануарлары берліген қима қағаз

    Ортасы









    (25мин)























































    Қызығушылықты ояту:

    Сабақтың тақырыбына кіріспе ретінде үнтаспа тыңдатылады.

    (үй жануарларының дауыстары)

    Мұғалім. Сендер жаңа үнтаспада ненің дауысын естідіңдер? (сиыр,қой,ешкі, түйе, жылқы). Бір сөзбен бұл жануарларды қалай атаймыз?

    Ия жақсы балалар бүгін біз сендермен үй жануарлары туралы тақырып өтеміз.


    «Қабырғадағы рөл» әдіс-тәсілі

    (Ойынның шарты: тақтаға үй жануарлардың суреттері тізбектеліп ілініп тұрады. Әр оқушы қазақша атауын білетін жануарларды «қоршауға» кіргізеді, ал атай аталмаған жануарлардың қазақша атауын тақтада қалдырамыз. Атай алмаған жануарлардың атауын жаңа сөздер ретінде аламын



    Жаңа сөздер:(сөздерді буынға бөліп оқиды, хормен қайталайды,тізбекпен қайталайды, сөздердің дыбысталуына ерекше назар аудартамын, сөз тіркесі

    Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне көшіріп жазады.

    Үй жануарлары-домашние животные

    Сиыр- корова

    ешкі- коза

    түйе- верблюд

    қой- овца

    жылқы- лошадь


    Тындалым,Оқылым:

    Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқу, түсіну

    Жазда атамның ауылына бардым. Атамның қорасында жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі бар. Оларды «үй жануарлары» немесе «мал» деп атайды. Мен атама көмектестім. Малға шөп салдым. Қораны тазаладым.

    1 – тапсырма. «Кім жүйрік?» әдісі бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі.Топтың ішіндегі балаларға жеке беріледі. (Кәне, балалар кім бірінші сұрақтарға жауап табады, кім жылдам оны қағазға түсіреді, кім жауабын айтып береді?)

    Дайындыққа 3мин.уақыт беріледі.


    1 Әлібек жазда қайда барды?

    2. Атасының қорасында не бар?

    3. Үй жануарларын тағы қалай атайды?

    4. Әлібек атасына қалай көмектесті?

    5.Үй жануарлары қандай табиғатқа жатады?

    Дескриптор: 1. Тақырыбын дұрыс ашады

    2. Жауап бергенде интонация мен сөздерді дұрыс айтады

    Берілген сұрақтарға жауап бере отырып, мәтінді қысқаша айтып береді. Жауабын топтар бір-біріне айтады. Мұғалім сараптайды.

    Деңгей

    Саралау

    Жоғары

    Сұрақтарға толық, нақты жауап тауып береді

    Орта

    Сұрақтардың жауабын жазып отырады

    Төмен

    Сұрақтың жауабын айтады


    Күтілетін нәтиже: Кейіпкерлерді біледі және тақырыбы мен идеясын ашады.

    Кері байланыс: Оқушылар бас бармақтарымен көрсетеді. Оқушылар бағалауда жоғарыдағы дескрипторларға сүйенеді.


    2-тапсырма.

    Кезең: топпен жұмыс жасау

    Мұғалім оқушыларға мәтін жазылған парақтарды таратады. Оқушалар мәтіннің ішіндегі жаңа сөздерді табады сол бойынша сөз тіркесін құрастырып жазадықұрастырған сөз тіркестен тақтаға шығып оқиды.(Жазылым дағдысы)

    Дескриптор: 1. Жаңа сөздерді дүрыс табады.

    2. Берліген сөздермен сөз тіркесін құрастырады.

    Деңгей


    Жоғары

    Мәтіннен жаңа сөздерді табады,Сөзтіркесні құрастырады.

    Орта

    Жаңа сөздерді табады. Сөз тіркесні құрасытрады

    Төмен

    Мәтіннен жаңа сөздерді табады.Мұғалімнің көмегімен сөз тіркесін құрастырады.


    Бағалау:«Смайликтер»

    Әр топ дескрипторға сүйене отырып, бірін-бірі бағалайды.



    Сергіту

    Оқушылармен «Табиғат» тренингін өткіземін.

    Күн жылы (оқушылар қол соғады)

    Күн суық (аяқпен топырлатады)

    Жел соқты (қолдарын көтереді, бұлғайды)

    Жаңбыр (айналады)







    Yandex browser WEBM Үй жануарлары







    суреттер,

    суреттер,































    Қима қағаз





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    24 Қараша 2021
    734
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары 3 сынып Үй жануарлары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары 3 сынып Үй жануарлары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары Үй жануарлары 3 3.3.2.1. жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну 3.4.5.1. жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні : Қазақ тілі


    ШҚО. Өскемен қаласы әкімдігнің «№7 орта мектебі» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жельменева Гульден Касымхановна

    СЫНЫП: 3

    Қатысқандар: 12

    Қатыспағандар: 0

    Сабақ тақырыбы:Үй жануарлары Жанды табиғат


    1-бөлім.

    Жанды табиғат


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    3.​3.​2.​1. жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

    3.​4.​5.​1. жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:



    оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді, Үй жануарларын атауын атайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді сөздікке сүйеніп, сауатты жазады

    Кейбір оқушылар орындай алады: оқыған мәтіндегі ақпаратты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді.


    Тілдікмақсат

    Оқушылар орындай алады: Оқушылар үй жануарларының атын білуі керек, сұрақтарға жауап беру және сұрақтар құрастыра алады. Таныс сөздер арқылы сөз тіркестерін, сөйлемдер құрай алады, сурет бойынша 2,3сөйлем құрастыра алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Үй жануарлары, түйе, сиыр, қой ,ешкі


    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:



    • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Үй жаунарларын білесің бе?

    Оларды ата

    Үй жануарлар қайда өмір сүреді?

    Үй жауарлары не береді?


    Алдыңғы оқу:

    Оқушылар өткен сабақта «Жанды табиғат» бөлімі туралы мәлімет алған, түсінік қалыптастырды. Жанды табиғатқа нелер?,кімдер? жататыны туралы мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беру арқылы білдіре алады.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы



    (2мин)






    (3мин)

    -. Ұйымдастыру

    2. Психологиялық ахуал туғызу

    3. «Жүректен жүрекке» оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.

    Мақсаты: Оқушыларды жақындастыру, жүректі ұсыну арқылы жүректен шыққан жақсы сөздерін бір-біріне айту .




    Оқушыларды топқа бөлу: «Мозаика» әдісі арқылы /ертегі кейіпкерлері суретінің қиындыларынан / 12 бала, 6 баладан ,

    2 топқа бөлінеді.

    Ой –түрткі сұрақтар

    1.Қима қағаздардан қандай үй жануарларын көрдіңдер?

    2.Олар туралы не айта алсыңдар?

    3.Оқушылар сабақтың тақырыбын айтады,мақсат қояды.



    Нәтижесі: шынайы топ құрылады



    Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

    Топтағы ережемен таныстыру. (5 ұстаным)

    • тыныштық

    • талап

    • тазалық

    • татулық

    тәртіп










    Үй жануарлары берліген қима қағаз

    Ортасы









    (25мин)























































    Қызығушылықты ояту:

    Сабақтың тақырыбына кіріспе ретінде үнтаспа тыңдатылады.

    (үй жануарларының дауыстары)

    Мұғалім. Сендер жаңа үнтаспада ненің дауысын естідіңдер? (сиыр,қой,ешкі, түйе, жылқы). Бір сөзбен бұл жануарларды қалай атаймыз?

    Ия жақсы балалар бүгін біз сендермен үй жануарлары туралы тақырып өтеміз.


    «Қабырғадағы рөл» әдіс-тәсілі

    (Ойынның шарты: тақтаға үй жануарлардың суреттері тізбектеліп ілініп тұрады. Әр оқушы қазақша атауын білетін жануарларды «қоршауға» кіргізеді, ал атай аталмаған жануарлардың қазақша атауын тақтада қалдырамыз. Атай алмаған жануарлардың атауын жаңа сөздер ретінде аламын



    Жаңа сөздер:(сөздерді буынға бөліп оқиды, хормен қайталайды,тізбекпен қайталайды, сөздердің дыбысталуына ерекше назар аудартамын, сөз тіркесі

    Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне көшіріп жазады.

    Үй жануарлары-домашние животные

    Сиыр- корова

    ешкі- коза

    түйе- верблюд

    қой- овца

    жылқы- лошадь


    Тындалым,Оқылым:

    Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқу, түсіну

    Жазда атамның ауылына бардым. Атамның қорасында жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі бар. Оларды «үй жануарлары» немесе «мал» деп атайды. Мен атама көмектестім. Малға шөп салдым. Қораны тазаладым.

    1 – тапсырма. «Кім жүйрік?» әдісі бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі.Топтың ішіндегі балаларға жеке беріледі. (Кәне, балалар кім бірінші сұрақтарға жауап табады, кім жылдам оны қағазға түсіреді, кім жауабын айтып береді?)

    Дайындыққа 3мин.уақыт беріледі.


    1 Әлібек жазда қайда барды?

    2. Атасының қорасында не бар?

    3. Үй жануарларын тағы қалай атайды?

    4. Әлібек атасына қалай көмектесті?

    5.Үй жануарлары қандай табиғатқа жатады?

    Дескриптор: 1. Тақырыбын дұрыс ашады

    2. Жауап бергенде интонация мен сөздерді дұрыс айтады

    Берілген сұрақтарға жауап бере отырып, мәтінді қысқаша айтып береді. Жауабын топтар бір-біріне айтады. Мұғалім сараптайды.

    Деңгей

    Саралау

    Жоғары

    Сұрақтарға толық, нақты жауап тауып береді

    Орта

    Сұрақтардың жауабын жазып отырады

    Төмен

    Сұрақтың жауабын айтады


    Күтілетін нәтиже: Кейіпкерлерді біледі және тақырыбы мен идеясын ашады.

    Кері байланыс: Оқушылар бас бармақтарымен көрсетеді. Оқушылар бағалауда жоғарыдағы дескрипторларға сүйенеді.


    2-тапсырма.

    Кезең: топпен жұмыс жасау

    Мұғалім оқушыларға мәтін жазылған парақтарды таратады. Оқушалар мәтіннің ішіндегі жаңа сөздерді табады сол бойынша сөз тіркесін құрастырып жазадықұрастырған сөз тіркестен тақтаға шығып оқиды.(Жазылым дағдысы)

    Дескриптор: 1. Жаңа сөздерді дүрыс табады.

    2. Берліген сөздермен сөз тіркесін құрастырады.

    Деңгей


    Жоғары

    Мәтіннен жаңа сөздерді табады,Сөзтіркесні құрастырады.

    Орта

    Жаңа сөздерді табады. Сөз тіркесні құрасытрады

    Төмен

    Мәтіннен жаңа сөздерді табады.Мұғалімнің көмегімен сөз тіркесін құрастырады.


    Бағалау:«Смайликтер»

    Әр топ дескрипторға сүйене отырып, бірін-бірі бағалайды.



    Сергіту

    Оқушылармен «Табиғат» тренингін өткіземін.

    Күн жылы (оқушылар қол соғады)

    Күн суық (аяқпен топырлатады)

    Жел соқты (қолдарын көтереді, бұлғайды)

    Жаңбыр (айналады)







    Yandex browser WEBM Үй жануарлары







    суреттер,

    суреттер,































    Қима қағаз





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 3 сынып
    24.11.2021
    734
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации