Материалдар / Сабақ жоспары 3 сынып Үй жануарлары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары 3 сынып Үй жануарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары Үй жануарлары 3 3.3.2.1. жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну 3.4.5.1. жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2021
607
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні : Қазақ тілі


ШҚО. Өскемен қаласы әкімдігнің «№7 орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жельменева Гульден Касымхановна

СЫНЫП: 3

Қатысқандар: 12

Қатыспағандар: 0

Сабақ тақырыбы:Үй жануарлары Жанды табиғат


1-бөлім.

Жанды табиғат


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

3.​3.​2.​1. жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

3.​4.​5.​1. жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:



оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді, Үй жануарларын атауын атайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді сөздікке сүйеніп, сауатты жазады

Кейбір оқушылар орындай алады: оқыған мәтіндегі ақпаратты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді.


Тілдікмақсат

Оқушылар орындай алады: Оқушылар үй жануарларының атын білуі керек, сұрақтарға жауап беру және сұрақтар құрастыра алады. Таныс сөздер арқылы сөз тіркестерін, сөйлемдер құрай алады, сурет бойынша 2,3сөйлем құрастыра алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Үй жануарлары, түйе, сиыр, қой ,ешкі


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:



  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған сұрақтар:

Үй жаунарларын білесің бе?

Оларды ата

Үй жануарлар қайда өмір сүреді?

Үй жауарлары не береді?


Алдыңғы оқу:

Оқушылар өткен сабақта «Жанды табиғат» бөлімі туралы мәлімет алған, түсінік қалыптастырды. Жанды табиғатқа нелер?,кімдер? жататыны туралы мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беру арқылы білдіре алады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы



(2мин)






(3мин)

-. Ұйымдастыру

2. Психологиялық ахуал туғызу

3. «Жүректен жүрекке» оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.

Мақсаты: Оқушыларды жақындастыру, жүректі ұсыну арқылы жүректен шыққан жақсы сөздерін бір-біріне айту .




Оқушыларды топқа бөлу: «Мозаика» әдісі арқылы /ертегі кейіпкерлері суретінің қиындыларынан / 12 бала, 6 баладан ,

2 топқа бөлінеді.

Ой –түрткі сұрақтар

1.Қима қағаздардан қандай үй жануарларын көрдіңдер?

2.Олар туралы не айта алсыңдар?

3.Оқушылар сабақтың тақырыбын айтады,мақсат қояды.



Нәтижесі: шынайы топ құрылады



Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Топтағы ережемен таныстыру. (5 ұстаным)

  • тыныштық

  • талап

  • тазалық

  • татулық

тәртіп










Үй жануарлары берліген қима қағаз

Ортасы









(25мин)























































Қызығушылықты ояту:

Сабақтың тақырыбына кіріспе ретінде үнтаспа тыңдатылады.

(үй жануарларының дауыстары)

Мұғалім. Сендер жаңа үнтаспада ненің дауысын естідіңдер? (сиыр,қой,ешкі, түйе, жылқы). Бір сөзбен бұл жануарларды қалай атаймыз?

Ия жақсы балалар бүгін біз сендермен үй жануарлары туралы тақырып өтеміз.


«Қабырғадағы рөл» әдіс-тәсілі

(Ойынның шарты: тақтаға үй жануарлардың суреттері тізбектеліп ілініп тұрады. Әр оқушы қазақша атауын білетін жануарларды «қоршауға» кіргізеді, ал атай аталмаған жануарлардың қазақша атауын тақтада қалдырамыз. Атай алмаған жануарлардың атауын жаңа сөздер ретінде аламын



Жаңа сөздер:(сөздерді буынға бөліп оқиды, хормен қайталайды,тізбекпен қайталайды, сөздердің дыбысталуына ерекше назар аудартамын, сөз тіркесі

Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне көшіріп жазады.

Үй жануарлары-домашние животные

Сиыр- корова

ешкі- коза

түйе- верблюд

қой- овца

жылқы- лошадь


Тындалым,Оқылым:

Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқу, түсіну

Жазда атамның ауылына бардым. Атамның қорасында жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі бар. Оларды «үй жануарлары» немесе «мал» деп атайды. Мен атама көмектестім. Малға шөп салдым. Қораны тазаладым.

1 – тапсырма. «Кім жүйрік?» әдісі бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі.Топтың ішіндегі балаларға жеке беріледі. (Кәне, балалар кім бірінші сұрақтарға жауап табады, кім жылдам оны қағазға түсіреді, кім жауабын айтып береді?)

Дайындыққа 3мин.уақыт беріледі.


1 Әлібек жазда қайда барды?

2. Атасының қорасында не бар?

3. Үй жануарларын тағы қалай атайды?

4. Әлібек атасына қалай көмектесті?

5.Үй жануарлары қандай табиғатқа жатады?

Дескриптор: 1. Тақырыбын дұрыс ашады

2. Жауап бергенде интонация мен сөздерді дұрыс айтады

Берілген сұрақтарға жауап бере отырып, мәтінді қысқаша айтып береді. Жауабын топтар бір-біріне айтады. Мұғалім сараптайды.

Деңгей

Саралау

Жоғары

Сұрақтарға толық, нақты жауап тауып береді

Орта

Сұрақтардың жауабын жазып отырады

Төмен

Сұрақтың жауабын айтады


Күтілетін нәтиже: Кейіпкерлерді біледі және тақырыбы мен идеясын ашады.

Кері байланыс: Оқушылар бас бармақтарымен көрсетеді. Оқушылар бағалауда жоғарыдағы дескрипторларға сүйенеді.


2-тапсырма.

Кезең: топпен жұмыс жасау

Мұғалім оқушыларға мәтін жазылған парақтарды таратады. Оқушалар мәтіннің ішіндегі жаңа сөздерді табады сол бойынша сөз тіркесін құрастырып жазадықұрастырған сөз тіркестен тақтаға шығып оқиды.(Жазылым дағдысы)

Дескриптор: 1. Жаңа сөздерді дүрыс табады.

2. Берліген сөздермен сөз тіркесін құрастырады.

Деңгей


Жоғары

Мәтіннен жаңа сөздерді табады,Сөзтіркесні құрастырады.

Орта

Жаңа сөздерді табады. Сөз тіркесні құрасытрады

Төмен

Мәтіннен жаңа сөздерді табады.Мұғалімнің көмегімен сөз тіркесін құрастырады.


Бағалау:«Смайликтер»

Әр топ дескрипторға сүйене отырып, бірін-бірі бағалайды.



Сергіту

Оқушылармен «Табиғат» тренингін өткіземін.

Күн жылы (оқушылар қол соғады)

Күн суық (аяқпен топырлатады)

Жел соқты (қолдарын көтереді, бұлғайды)

Жаңбыр (айналады)







Yandex browser WEBM Үй жануарлары







суреттер,

суреттер,































Қима қағаз





770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!