Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ұсынылған ұғымдар мен
терминдерді пайдаланып, сызба құрыңдар. Сызбада тек ұғымдар мен
терминдердің реттік нөмірлерін жазып, олардың өзара
қарым-қатынастарын көрсетіңдер.
Біріккен жұптар өзара кесте
парағын ауыстырып, бір-бірін тексереді
2-тапсырма.
Топтық
жұмыс
3 топта келесі тамақтандыру
ұйымдарының (Мейрамхана, кондитерлік дүкен, балмұздақ үйі)
маркетинг бөліміне жәнесатылымды арттыруға VR/AR
технологияларын қолданудың қандай көмегі бар және VR/AR қолданудың
бәсекелестік артықшылықтары қандай екендігін зерттейтін инфографика
жасаңыздар
Қорытынды
тапсырма:
Жеке
жұмыс.
ФС.
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылыққа арналған
тапсырма
Сания өз мейрамханасына
балалар мәзірін қосқандықтан, балаларды қызықтыру мақсатында
виртуалды асхана бөлмесін дайындады. Бала жас аспазшы ретінде
виртуалды асханада болып жатқан құбылыстарды көру, есту және
олармен әрекеттесу амалдарын сезіну керек.
Есту,
көру, сезіну қасиеттерін және қоршаған ортамен әрекеттесуді
алмастыратын құрылғылардың атауын және сипаттамаларын кесте түрінде
сипаттап жазыңыз
«Плюс, минус,
қызықты»
«Плюс» - оң әсер еткен
фактілерді, алған,
білімдері жайлы
жазады.
«Минус» - “қолымнан келмей
жатыр” немесе “түсініксіз болып тұр ” деген ойларын
жазады.
«Қызықты»- деген бағанға
өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек
білгісі, соны жазады.
Плюс
Минус
Қызықты
Сабақта барлығы ұнады: сабақ
мазмұны, жұмыс түрлері
Шахмат тақтасының суретін
пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын
стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген
сабақтан алған білімі қорытындыланады.
Сабақбойыншарефлексия
(3
минут)
Ауызша
бағалау.
Бүгінгі
сабаққа қалай қатысқандарын,не түсініксіз болғанын, әр білімалушы
өз ойларын айтады.
Бағалау
парағы
Сандық
эквивалент
Балл
Критерийлер
Баға
«Өте
жақсы»
90-100
Бірінші адам көрінісімен 3D
панорама (виртуалды тур) жасай алады
Әлеуметтік-экономикалық салада
VR және AR технологияларының мүмкіндіктері мен қолданылуын
түсіндіре алады
Әлеуметтік-экономикалық бағытқа сай виртуалды және
кеңейтілген шынайылық мүмкіндіктерін қолдана
алады
Баға
«Жақсы»
70-89
Бірінші адам көрінісімен 3D
панорама (виртуалды тур) жасай алады
Әлеуметтік-экономикалық салада
VR және AR технологияларының мүмкіндіктері мен қолданылуын
түсіндіре алады
Баға
«Қанағаттанарлық»
50-69
Әлеуметтік-экономикалық
бағытқа сай виртуалды және кеңейтілген шынайылық мүмкіндіктерін
қолдана алады
Оқытушы___________________А.
Шыңғысова
Н.06.2-14 Басылым
3
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз