Сабақ жоспары 4-сынып әдебиеттік оқу. Адами асыл қасиеттер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары 4-сынып әдебиеттік оқу. Адами асыл қасиеттер

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен адами асыл қасиеттер тақырыбында берілген сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Исатай орта мектебі

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Құндылықтар

Педагогтің аты-жөні:

Зейн Гүлфара Сырлыбайқызы

Күні:


Сынып:

4


Сабақтың тақырыбы:

Адами асыл қасиеттер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.1.1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру

4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету

Сабақтың мақсаты:

- шығарманың мазмұнын толық түсінеді, кейбір тұстарын нақтылайды, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қояды және жауап береді.
-мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіреді, өз бетінше сын тұрғысынан бағалайды және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзетеді.

Құндылықтар

Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал:
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгендеу.

1А-қол шапалақтайды
2Б-партаны соғады
3А-қол бұлғайды
4Б-орындарынан тұрады

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

«КЛАСС-ДА» әдісі

Үй тапсырмасын тексеру:
Мәтін мазмұны бойынша құрған жоспарымен таныстырады

Қызығушылықты ояту:
«Суретпен ой шақыру» әдісі
Қазыбек би суреті көрсетіледі.
-Бұл кісі туралы не білесіңдер?
-Ол қандай сөздерімен танымал?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлап, талдау.

Ұстазбен амандасады





Әр оқушы өз рөлін анықтайды





Сабаққа назарын аударады



Үй тапсырмасын тексертеді



Сұрақтарға жауап береді.



Сабақтың мақсаты мен тақырыбымен танысады

















Қошеметтеу сөздер арқылы



















Слайд

Сабақтың ортасы

Оқылым. Қазыбек бидің «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» шешендік сөзін оқиды.

Анық ақпаратты табу: «ТАЙМД-ПЭА-ШЭА» әдісі (жұптық жұмыс)

-Қазыбек биге қандай үш сұрақ қойылды?

-«Кім жақын?» дегенде кімді атады?

-«Не қымбат?» дегенде не атады?

-«Не қиын?» дегенде не деді?

Тікелей қорытындыларды тұжырымдау. (топтық жұмыс)
«Подумай-Запиши-Раунд-Робин» әдісі.
-«Ұят пен ар қымбат» дегенді қалай түсіндің?
-«Тентек болса – ұл қиын» дегенді қандай жағдайда айтты?
-Неліктен? сұрағын қолданып, мәтін бойынша 1 сұрақ құрастыр және жауап бер.

Идея мен ақпаратты біріктіру:
Кестені толтыр:


Мәтін бөлігі

Негізгі мазмұны

Стилі

Қалай жетілдіруге болады?

Басы




Ортасы




соңы





Мәтін мазмұны мен элементтерін бағалау және сыни тұрғыдан қарау:

«Connect – Extend – Challenge» әдісі
 Connect (Байланыстыр): Қазыбек би жауабындағы басты ойды ата:

Extend (Толықтыр):Сен оның айтқан ойларымен келісесің бе? Неге?

Challenge (Қиындық): Егер сен жауап берсең қандай ой қосар едің?

Жеке жұмыс:
Сөйлемдердің қатесін түзетіп жаз.

«Адал болса досын жақын.»

«Асқар тауын әкең қымбат.»

«Жазылмаса дерт қыйын.»


Мәтінді оқиды





Жұптық жұмысты орындайды













Топтық жұмысты
орындайды









Топпен бірге кестені толтырады

















Сұрақтар бойынша өз пікірін білдіреді













Сөйлемдердің қатесін түзетіп жазады.








Дескриптор:

-Қазыбек биге қойылған 3 сұрақты анықтайды -1б
-Сұрақтардың жауабын табады-1б



Дескриптор:
-Берілген сұрақтар бойынша өз пікірін білдіреді-1б
Неліктен? сұрағын қолданып, сұрақ құрастырады және жауап береді-1б



Қошеметтеу сөздер арқылы













Дескриптор:
-
Қазыбек би жауабындағы басты ойды анықтайды-1б
-Айтылған пікір бойынша өз ойын білдіреді-1б
-өз жауабын ұсынады-1б


Дескриптор:
-
Пунктуациялық қателерді табады –1б
-Орфографиялық қателерді табады-1б
-Лексикалық қателерді табады-1б

Оқулық





А4 қағаз







Байланыс картасы











Кесте













слайд







Сабақтың соңы

Рефлексия

-Біз бүгінгі сабақтағы мақсатымызға жеттік пе?
-Мақсатымызға жету үшін қандай қадамдар жасадық?

Үйге тапсырма:
Қазыбек би мен Әйтеке бидің шешендік сөздерін жаттау.



Сабақ бойынша рефлексия жасайды





Үй тапсырмасын алады





Жарайсыздар





Қошеметтеу

слайд



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2025
32
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі