Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
«Мадақтамалар жаңбыры»
|
Амандасу, оқушыларды
түгендеу.
Оқушылар 1 минут ішінде неғұрлым көп оқушыға
мадақтама айты керек.
|
Жарайсың!
|
Оқулық, жұмыс дәптері
(Қазіргі жағдайда)
ДК экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
1. «план» және «шартты белгілер» ұғымдарын қалай
түсінесің?
2. Глобус дегеніміз
не?
3.Жергілікті аумақ планы деген
не?
4.Шартты белгілер дегеніміз не?
|
Сұрақтарға жауап береді, бір бірін
толықтырады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу 31
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Мадақтау сөздерімен
ынталандырады.
|
5-сынып оқулығы
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
1-Тапсырма: Оқулықтағы суреттерге қара. Олардың ұқсастығы мен
ерекшеліктерін анықта
Жауабыңды Венн диаграммасы
түрінде ұсын. Өз жұмысыңды сынып алдында
қорға.
2-Тапсырма: Жергілікті аумақтың планы
деген не?
2. Аэрофотосуреттің жергілікті аумақ планынан
ерекшелігі неде?
3. «Жерді жазықтықта қалай бейнелеуге болады?»
параграфынан
үзін ді оқып, оның негізінде осы көріністің толық
планын жаса.
Венн диаграммасына қайта оралып, әрбір шеңберді
тиісті сипаттамасы бойынша жаз. Диаграмманы толықтыр. Нәтижені
жұпта талқыла.
3-Тапсырма: Мына шартты белгілер нені бейнелеуі мүмкін?
Оларды ата. Қажет болса, оқулықта берілген көмекші сөздерді
пайдалан
Дәптерде шартты белгілермен шифрланған хат
жаз
|
Дескриптор:
Жалпы – 5 балл
1.Берілген тапсырма бойынша ерекшеліктерін
анықтайды
Жауабын Венн диаграммасы түрінде
ұсынады
Екінші тапсырма бойынша
көріністің толық планын жасайды
Дескриптор:
Жалпы -5 балл
1.Тапсырманы дұрыс орындайды
|
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Шартты белгі» әдісі. Бас бармақ жоғары, орта
немесе төмен қараған күйі кері байланыс
береді
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту
арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|