Оқу мақсаттары | 5.1.1.1 Есептеу техникасының дамуының тарихы мен переспективасы жөнінде әңгімелеу
|
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар үшін: Есептеу техникасының даму тарихын білу.Көпшілік оқушылар үшін: Переспективасы жөнінде әңгімелеу.Кейбір оқушылар үшін: Компьютерлердің буындарының айырмашылықтарын талдау.
|
Бағалау критерийі | Дербес компьютердің даму тарихын біледі Компьютердің даму кезеңдері туралы түсіндіредіДК даму тарихының айырмашылықтарын талдайды.
|
Тілдік мақсаттар. | Абак, арифмометр,ENIAC, IBM. |
Құндылықтарға баулу | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Сын тұрғысынан ойлауға, жаупкершілікке тарту.
|
Пәнаралық байланыс | Ағылшын тілі, тарих, қазақ тілі, бейнелеу
|
Алдыңғы білім
| Компьютердің негізгі құрылғысы, процессор мен қатты диск қызметтерін біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. | Ресурстар |
Сабақтың басыОқушыларға психологиялық ахуал туғызу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
7 мин. | «Ішкі және сыртқы шеңбер» құрып бір-біріне қарап тұрып жылы тіліктерін айтады.-Сыныпты асық түстері арқылы топқа бөлу.(көк, жасыл)-«Аукцион» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. | Екі шеңберін құрады.
Түрлі түсті асық 30 20 10 |
| 1.Табиғаттағы,қоғамдағы,техникадағы ақпараттардың ортақтығы 2.Дербес компьютердің вируспен зақымдану белгілерін ата.3.Мұрағаттар қандай мақсатта құрылады?
| 1.Адам өміріндегі ақпараттық үдерістерге мысал келтір.2. Ақпаратты сығу3.Мұрағаттауды жүзеге асыратын программаларды ата | 1.Ақпарат дегеніміз не.2.Вирус дегеніміз не?3.Деректерді қаншалықты жиі мұрағаттау керек.
|
|
Сабақтың ортасы
33 мин.
Сергіту сәтті | «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу./сұрақ-жауап/1-тапсырма (Ж); (Т);1-топ – «Дербес компьютер» (Есептеу техникасының даму тарихы. )2-топ –«Электрондық есептеуіш машина.» (ЭЕМ-нің даму кезеңдері.)Жеке оқулықтан өздері оқиды,топта талдайды,постерге түсіреді,қорғайды.Дескриптор: - Тақырыпты түсінеді.Даму кезеңдерін айтады.Ойын жеткізедіБағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса-жасыл түс,түсінуге жақын болса,-сары түс, тсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс)
Көршіңнің суретін сал.(бұлшық етке жаттығу жасау)
2-тапсырма (Ж)«Сәйкестендіру » әдісі Тәжірибелік жұмыс А деңгейі Ғаламтор желісінен мына кестені толтыруға қажетті ақпарат табады.
Дескриптор: Мезгілдері бойынша табадыМемлекеттін анықтайды.Авторын табады.
Бағалау: «Басбармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау.
| Таныстырылым, дәптермен,оқулықпен жұмыс
Ақ бет, түрлі түсті қарандаш
Ғаламтор |
Сабақтың соңы
5 мин. | Рефлексия: Қағаздың бетіне өз қолдарыңды айналдыра сызыңдар.Әр саусақтың ішіне сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазады.Бас бармақ-Мен үшін маңызды және қызықБалан үйрек- Маған жеткілікті болмадыОртан терек-Маған қиын болдыШылдыр шүмек-Мен көп мағлұмат алдымКішкетай бөбек-Менің ұсынысым
Үй тапсырмасы: ДК даму тарихына байланысты эссе жазу
|
Ақ қағаз,түрлі түсті қалам |
Саралау | Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Ғаламтор желісінде орындайды
| «Фейерверк» әдісі бойынша мақтау,мадақтау. | Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру. |