Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    Ежелгі көшпенділер мәдениеті

    Педагогтің аты-жөні:

    Жельменева Гульден Касымхановна

    Күні

    27.11. 2023ж

    Сыныбы: 5 «А», «Д»


    Сабақтың тақырыбы:

    Судың маңызы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.

    5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар: тыңдалған материалдың мазмұнын түсінеді, меңгерген жаңа сөздерден сөз тіркесін құрасытра алады.Шағын мәтін мазмұнына жоспар құрады, байындайды.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Ойлау дағдысы

    түсіну, қолдау


    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    4 мин










    4мин









    4 мин


    1.Ұйымдастыру кезеңі

    -Амандасу.

    «Жүректен жүрекке» Бұл әдіс оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру ,тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау.Оқушылардың бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.Үлгі «Мен саған денсаулық тілеймін.

    2. Сыныпты өзен, теңіз, көл арқылы топқа бөлу.

    Сабақтың тақырыбы және мақстатымен таныстыру.

    Мақсаты:балалардың жылдамдығын ,жігерін арттыру.

    3. «Суреттер галереясы» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

    Білім алушының назарын шоғырландыру үшін қосымша жетекші сұрақтар қойылады:

    - Суреттен не байқадыңдар?

    -Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

    - Судың қандай пайдасы бар?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? Болжаңыз.

    Мақсаты:

    Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мазмұнын ашады.Сабақтың мақсатын анықтайды.



    Амандасады. Оқушылар жүрек ұсыну арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы: Арина мен саған жақсылық тілеймін







    1-топ өзен

    2-топ-теңіз

    3-топ көл






    Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мазмұнын ашады.Сабақтың мақсатын анықтайды






    «Жарайсыңдар!»

    Интербелсенді тақта

    https://clck.ru/35BZLi















    1.https://clck.ru/35A2fj

    2.https://clck.ru/35A2jK



    4мин

















    Сабақтың ортасы






    8мин
















    1мин



    8мин










































    7 мин


    1.Тыңдалым алды жұмыс.

    Оқушылар жаңа сөздермен танысады.

    Тамшы-капля

    Қоры-запас

    Тіршілік көзі-источник жизни

    Маңызы-значения

    Қырау-иней

    Дескриптор:

    1.жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.

    2.жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.

    3. Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырады.


    Мақсаты: жаңа сөздердің мағынасын түсініп, сөздік дәптерлеріне жазады.


    2.Тыңдалым барысы.

    Мәтінді екі рет тыңдайды. Мәтінді мұғалімнің көмегімен аударады.

    Мәтін.


    • Дескриптор
      1. Мәтінді түсініп, қатесіз, дұрыс оқиды.

    • 2. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің аудармасын дұрыс айтады.

    • 4. Мәтінді оқу барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды.2 балл


    2-тапсырма Жеке жұмыс «Конверт ашу» әдісі

    1.Су не үшін қажет?

    2. судың қандай пайдасы бар?

    3. Сусыз адам неше күн өмір сүре алады?

    4. Суды қалай үнемдеу керек?

    Дескриптор:

    1. Сұрақтарға жауап береді

    2. Айтылым дағдысын жүзеге асырады.

    3. Сөйлеу сауаттылығын сақтайды.


    3-тапсырма . Грамматикалық тапсырма


    Сергіту сәті: «Көңілді күн»


    4-тапсырма Жұптық жұмсы. «Қисынды ойлау» әдісі


    Менің досым 12 жаста. Анашым дүкеннен маған

    3 доп сатып алып берді. Мен судан 10 балық ұстап

    алдым.

    Менің інім 1 сыныпта оқиды. Досым маған 24 түрлі-түсті қарындаш сыйлады. Анам дүкеннен 5 литр су сатып алды.


    Дескриптор
    1. Мәтін бойынша берілген сөздерді дұрыс тауып жазады.
    2. Орфографиялық нормадарды сақтайды.1 балл


    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    5-тапсырма «Бірге ойланамыз» әдісі»

    Топтық жұмыс. Берілген сөздерге әр топ сөз жұмбақ құрасытрады.

    І топ-Теңіздер

    ІІ топ-Өзендер

    ІІІ топ-Көлдер


    Дескриптор
    1. Берілген суреттерге мәтіннен сөйлемдерді тауып жапсырып оқиды.


    Үйге тапсырма:6-тапсырма 99 бет


    Барлық оқушылар-жаңа сөздермен танысады,мағынасын түсінеді. жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырып жазады.














    Барлық оқушылар

    Мәтінді тыңдайды, тізбектей оқиды.
















    Барлық оқушылар

    Конверт ашу әдісі арқылы оқушылар тыңдалған мәтін бойынша 3 сұраққа жауап береді



    Дарынды оқушылар 5 сұраққа жауап беріп,мәтінінң мазмұнын түсіндіреді.




    Барлық оқушылар Оқушылардың зат есім мен сын есімді ажыратып жазады.
    2. Жазылым, айтылым дағдысын дамытады. 1 балл.



    Оқушылар мұғаліммен бірге іс-қимыл жасау арқылы көңілді күн әніне билейді




    Оқушылар өткен сөздер бойынша адасқан әріптер ойыны арқылы сөздерді дұрыс табады.







    Барлық оқушылар берліген суреттерге мәтінен сөйлемдерді тауып оқиды.


























    Мұғалім оқушыларды

    «Бас бармақ» арқылы бағалайды


    https://clck.ru/35AyFf











    Оқушылар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    27 Қараша 2023
    532
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    сабақ жоспары 5 сынып Судың маңызы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    сабақ жоспары 5 сынып Судың маңызы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақтың тақырыбы: Судың маңызы Оқу 5.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. 5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    Ежелгі көшпенділер мәдениеті

    Педагогтің аты-жөні:

    Жельменева Гульден Касымхановна

    Күні

    27.11. 2023ж

    Сыныбы: 5 «А», «Д»


    Сабақтың тақырыбы:

    Судың маңызы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.

    5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар: тыңдалған материалдың мазмұнын түсінеді, меңгерген жаңа сөздерден сөз тіркесін құрасытра алады.Шағын мәтін мазмұнына жоспар құрады, байындайды.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Ойлау дағдысы

    түсіну, қолдау


    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    4 мин










    4мин









    4 мин


    1.Ұйымдастыру кезеңі

    -Амандасу.

    «Жүректен жүрекке» Бұл әдіс оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру ,тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау.Оқушылардың бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.Үлгі «Мен саған денсаулық тілеймін.

    2. Сыныпты өзен, теңіз, көл арқылы топқа бөлу.

    Сабақтың тақырыбы және мақстатымен таныстыру.

    Мақсаты:балалардың жылдамдығын ,жігерін арттыру.

    3. «Суреттер галереясы» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

    Білім алушының назарын шоғырландыру үшін қосымша жетекші сұрақтар қойылады:

    - Суреттен не байқадыңдар?

    -Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

    - Судың қандай пайдасы бар?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? Болжаңыз.

    Мақсаты:

    Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мазмұнын ашады.Сабақтың мақсатын анықтайды.



    Амандасады. Оқушылар жүрек ұсыну арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы: Арина мен саған жақсылық тілеймін







    1-топ өзен

    2-топ-теңіз

    3-топ көл






    Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мазмұнын ашады.Сабақтың мақсатын анықтайды






    «Жарайсыңдар!»

    Интербелсенді тақта

    https://clck.ru/35BZLi















    1.https://clck.ru/35A2fj

    2.https://clck.ru/35A2jK



    4мин

















    Сабақтың ортасы






    8мин
















    1мин



    8мин










































    7 мин


    1.Тыңдалым алды жұмыс.

    Оқушылар жаңа сөздермен танысады.

    Тамшы-капля

    Қоры-запас

    Тіршілік көзі-источник жизни

    Маңызы-значения

    Қырау-иней

    Дескриптор:

    1.жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.

    2.жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.

    3. Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырады.


    Мақсаты: жаңа сөздердің мағынасын түсініп, сөздік дәптерлеріне жазады.


    2.Тыңдалым барысы.

    Мәтінді екі рет тыңдайды. Мәтінді мұғалімнің көмегімен аударады.

    Мәтін.


    • Дескриптор
      1. Мәтінді түсініп, қатесіз, дұрыс оқиды.

    • 2. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің аудармасын дұрыс айтады.

    • 4. Мәтінді оқу барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды.2 балл


    2-тапсырма Жеке жұмыс «Конверт ашу» әдісі

    1.Су не үшін қажет?

    2. судың қандай пайдасы бар?

    3. Сусыз адам неше күн өмір сүре алады?

    4. Суды қалай үнемдеу керек?

    Дескриптор:

    1. Сұрақтарға жауап береді

    2. Айтылым дағдысын жүзеге асырады.

    3. Сөйлеу сауаттылығын сақтайды.


    3-тапсырма . Грамматикалық тапсырма


    Сергіту сәті: «Көңілді күн»


    4-тапсырма Жұптық жұмсы. «Қисынды ойлау» әдісі


    Менің досым 12 жаста. Анашым дүкеннен маған

    3 доп сатып алып берді. Мен судан 10 балық ұстап

    алдым.

    Менің інім 1 сыныпта оқиды. Досым маған 24 түрлі-түсті қарындаш сыйлады. Анам дүкеннен 5 литр су сатып алды.


    Дескриптор
    1. Мәтін бойынша берілген сөздерді дұрыс тауып жазады.
    2. Орфографиялық нормадарды сақтайды.1 балл


    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    5-тапсырма «Бірге ойланамыз» әдісі»

    Топтық жұмыс. Берілген сөздерге әр топ сөз жұмбақ құрасытрады.

    І топ-Теңіздер

    ІІ топ-Өзендер

    ІІІ топ-Көлдер


    Дескриптор
    1. Берілген суреттерге мәтіннен сөйлемдерді тауып жапсырып оқиды.


    Үйге тапсырма:6-тапсырма 99 бет


    Барлық оқушылар-жаңа сөздермен танысады,мағынасын түсінеді. жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырып жазады.














    Барлық оқушылар

    Мәтінді тыңдайды, тізбектей оқиды.
















    Барлық оқушылар

    Конверт ашу әдісі арқылы оқушылар тыңдалған мәтін бойынша 3 сұраққа жауап береді



    Дарынды оқушылар 5 сұраққа жауап беріп,мәтінінң мазмұнын түсіндіреді.




    Барлық оқушылар Оқушылардың зат есім мен сын есімді ажыратып жазады.
    2. Жазылым, айтылым дағдысын дамытады. 1 балл.



    Оқушылар мұғаліммен бірге іс-қимыл жасау арқылы көңілді күн әніне билейді




    Оқушылар өткен сөздер бойынша адасқан әріптер ойыны арқылы сөздерді дұрыс табады.







    Барлық оқушылар берліген суреттерге мәтінен сөйлемдерді тауып оқиды.


























    Мұғалім оқушыларды

    «Бас бармақ» арқылы бағалайды


    https://clck.ru/35AyFf











    Оқушылар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    27.11.2023
    532
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации