Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Ежелгі көшпенділер мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жельменева Гульден Касымхановна |
|
Күні |
27.11. 2023ж |
|
Сыныбы: 5 «А», «Д» |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Судың маңызы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. 5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
|
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар: тыңдалған материалдың мазмұнын түсінеді, меңгерген жаңа сөздерден сөз тіркесін құрасытра алады.Шағын мәтін мазмұнына жоспар құрады, байындайды. |
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. |
|
Ойлау дағдысы |
түсіну, қолдау |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 4 мин 4мин 4 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі -Амандасу. «Жүректен жүрекке» Бұл әдіс оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру ,тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау.Оқушылардың бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. жүрек ұсыну арқылы жылы лебіздерін білдіреді.Үлгі «Мен саған денсаулық тілеймін. 2. Сыныпты өзен, теңіз, көл арқылы топқа бөлу. Сабақтың тақырыбы және мақстатымен таныстыру. Мақсаты:балалардың жылдамдығын ,жігерін арттыру. 3. «Суреттер галереясы» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Білім алушының назарын шоғырландыру үшін қосымша жетекші сұрақтар қойылады: - Суреттен не байқадыңдар? -Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар? - Судың қандай пайдасы бар? Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? Болжаңыз. Мақсаты: Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мазмұнын ашады.Сабақтың мақсатын анықтайды.
|
Амандасады. Оқушылар жүрек ұсыну арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы: Арина мен саған жақсылық тілеймін
1-топ өзен 2-топ-теңіз 3-топ көл Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мазмұнын ашады.Сабақтың мақсатын анықтайды |
«Жарайсыңдар!» |
Интербелсенді тақта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
4мин
Сабақтың ортасы
8мин
1мин
8мин
7 мин
|
1.Тыңдалым алды жұмыс. Оқушылар жаңа сөздермен танысады. Тамшы-капля Қоры-запас Тіршілік көзі-источник жизни Маңызы-значения Қырау-иней Дескриптор: 1.жаңа сөздердің мағынасын түсінеді. 2.жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады. 3. Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырады.
Мақсаты: жаңа сөздердің мағынасын түсініп, сөздік дәптерлеріне жазады.
2.Тыңдалым барысы. Мәтінді екі рет тыңдайды. Мәтінді мұғалімнің көмегімен аударады. Мәтін.
2-тапсырма Жеке жұмыс «Конверт ашу» әдісі 1.Су не үшін қажет? 2. судың қандай пайдасы бар? 3. Сусыз адам неше күн өмір сүре алады? 4. Суды қалай үнемдеу керек? Дескриптор: 1. Сұрақтарға жауап береді 2. Айтылым дағдысын жүзеге асырады. 3. Сөйлеу сауаттылығын сақтайды.
3-тапсырма . Грамматикалық тапсырма
Сергіту сәті: «Көңілді күн»
4-тапсырма Жұптық жұмсы. «Қисынды ойлау» әдісі
Менің досым 12 жаста. Анашым дүкеннен маған 3 доп сатып алып берді. Мен судан 10 балық ұстап алдым. Менің інім 1 сыныпта оқиды. Досым маған 24 түрлі-түсті қарындаш сыйлады. Анам дүкеннен 5 литр су сатып алды.
Дескриптор
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма 5-тапсырма «Бірге ойланамыз» әдісі» Топтық жұмыс. Берілген сөздерге әр топ сөз жұмбақ құрасытрады. І топ-Теңіздер ІІ топ-Өзендер ІІІ топ-Көлдер
Дескриптор
Үйге тапсырма:6-тапсырма 99 бет |
Барлық оқушылар-жаңа сөздермен танысады,мағынасын түсінеді. жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырып жазады. Барлық оқушылар Мәтінді тыңдайды, тізбектей оқиды. Барлық оқушылар Конверт ашу әдісі арқылы оқушылар тыңдалған мәтін бойынша 3 сұраққа жауап береді Дарынды оқушылар 5 сұраққа жауап беріп,мәтінінң мазмұнын түсіндіреді.
Барлық оқушылар
Оқушылардың зат есім мен сын есімді ажыратып жазады. Оқушылар мұғаліммен бірге іс-қимыл жасау арқылы көңілді күн әніне билейді Оқушылар өткен сөздер бойынша адасқан әріптер ойыны арқылы сөздерді дұрыс табады. Барлық оқушылар берліген суреттерге мәтінен сөйлемдерді тауып оқиды.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» арқылы бағалайды
Оқушылар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жельменева Гульден КасымхановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз сабақ жоспары 5 сынып Судың маңызы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
сабақ жоспары 5 сынып Судың маңызыМатериал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Судың маңызы Оқу 5.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.
5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
















