Мақсаты:Оқушыларды айналасындағы
адамдармен жылы қарым – қатынас жасаудың маңызын түсіндіре отырып,
сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
-
Оқушыларды адамдарға риясыз
қызмет жасауға баулу үйрету.
-
Оқушылардағы жанашырлық
қасиеттерін дамыту.
-
Оқушыларды шынайы
болуға тәрбиелеу.
|
Ресурстар:
(материалдар,
дереккөздер)
|
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі.
5 Т –
ережесі:
Тәртіп.
Талап.
Тыныштық.
Тазалық.
Татулық.
1.Тыныштық сәті. «Нұрға
бөлену»
Нұрға
бөлену
Ыңғайланып отрыңыздар,
денелеріңізді дұрыс ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.
Қолдарыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді
жұмып, елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп,
кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл
түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді.
Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді,
эмоциаңыз бен тілек- қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің көзін
ашады.
Нұр сәулесі сіздің бойыңызға
ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде.
Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз.
Сіздің қолдарыңыз
нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек
жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Енді, нұр
аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек
жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат
құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады.
Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды
құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем
әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға
қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз
түгелдей нұрға
бөленіп, басыңызға тек сәулелі ой
келеді. Нұр бірте-бірте күшейе бастайды, сіздің денеңізден тарап,
жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға,
мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды
уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз,
олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл
әлемге: барлық
адамдарға , жан-жануарларға, өсімдіктерге,
барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір-түкпіріне нұр
бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен
Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра
тұрыңыз...
Енді осы Нұрды жүрегіңізге
орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің
жүрегіңізде. Оны
осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзі ашуға
болады.
|
https://www.youtube.com/
|
3. Сабақтың
дәйексөзі.
«Адамзаттың бәрін сүй, бауырым
деп».
Абай
Құнанбаев
Сұрақтар:
1. Сүйіспеншілік деген
не?
2. Айналаңыздағы адамдарға
сүйіспеншілігіңізді қа
лай
білдіресіз?
3. Дәйексөзден
қандай ой түйдіңіз?
|
|
Оқиға айту (Мұғалім
сыйы)
Мейірімді және ілтипатты
бол! Ұстазға жас жігіт келіп шәкірттікке
қабылдауын сұрайды.
- Ол саған не үшін керек ? деп сұрайды
ұстаз.
- Қайратты да қайсарлы болғым
келеді.
- Енді болмайсың ба? Айналаңа мейірімді,
кішіпейіл және ілтипатты бол. Мейірім мен ілтипат арқасында елдің
құрметін аласың. Ішкі дүниең тазарып мейірімге толады, яғни,
жігерлі боласың. Ілтипаттың арқасында кішкентай да болса,
өзгерістерді байқайтын боласың да, көптеген қиындықтарды алдын ала
болжай аласың, яғни, ұрыс – қақтығыстарға кірдмей тұрып оларды
жеңіп шығасың. Талас – тартыстардың алдын көре алатын боласың,
ешкім жеңе алмайтын қайратты
боласың.
- Қалай
сонда?
- Иә, ешкім сені жеңе алмайтын болады,
өйткені ешкіммен егеспейсің. Жігіт кетіп қалады. Бірақ бірнеше жыл
өтіп, ұстазға қайтып
келеді.
- Не іздедің? – деп сұрайды
қария.
- Сіздің аман – саулығыңызды және қандай да
бір көмегім керек пе? – деп сұрайын деп
келдім...
Сол кезде ұстаз жас жігітті шәкірттікке
алады.
Сұрақтар: 1. Ұстаз жас жігітке қандай ақыл- кеңес
берді?
2. Жас жігіттің ұстазға келгендегі мақсаты не
деп ойлайсыңдар?
3. Әңгіме қай
құндылық туралы айтылған?
|
|