Қысқамерзімді жоспар
№18-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Астана – елімнің мақтанышы
|
Бөлім: |
6-бөлім Астана – мәдениет пен өнер ордасы Әкім Ысқақ «Күн ұлымын» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні:28.11.23 |
|
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Астана – елімнің мақтанышы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; 6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін:жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады; Көпшілік оқушылар үшін:тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыра алады; Кейбір оқушылар үшін: сыни ой-пікірін дәлелдер келтіріп айта алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I -Үшбұрыштар тобы II - Дөңгелектер тобы III -Төртбұрыштар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Фигуралар салынған конверт
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне өздері сұрақ қояды. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 2 |
6-тапсырма Жеке жұмыс 7-тапсырма Топтық жұмыс Оқушыларға тапсырманы орындатады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді. |
Тыңдалым Мәтінді тыңдап, дұрыс жауапты белгілейді. Оқылым «Желаяқ» ойыны. Ойынның шартын дұрыс әрі шапшаң орындаған топ жеңіске жетеді. |
Дескриптор: -дұрыс жауап жазады Жалпы – 3балл. Дескриптор 5-балл -баяндайды -салыстырады -ойын айтады |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Интербелсенді топ |
|
Жеке жұмыс
|
8-тапсырма Жеке жұмыс Мұғалім оқушыларға ережені түсіндіреді, мысал келтіру арқылы нақтылайды. 9-тапсырма Жеке жұмыс 10-тапсырма Жұптық жұмыс 11-тапсырма Ойтаразы Жеке жұмыс |
Айтылым Қалып етістіктерін жақша ішіндегі сәйкес келетін сөзбен байланыстырып айтады. Сөйлем құрайды. Жазылым «Астана» туралы диаграмманы толықтырады. Айтылым Астана туралы 6 сұрақ дайындайды. 10-12 үнқатымнан тұратын сұхбат құрады. Жазылым «Астана- мақтанышым» деген тақырыптаэссе жазады. Талаптарын сақтайды. Айтылым «БББ» кестесі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Дескриптор: -сөйлем құрайды -сәйкестендіреді. Жалпы - 3 балл. Дескриптор 3-балл -диаграмма құрады -өз ойын білдіреді. Десркиптор 4-балл -сұхбаттасады -сұрақ дайындайды. Дескриптор 3-балл -қорытынды жасайды. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Диаграмма Суреттер топтамасы Презентациялық слайдтар |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары 6 сынып сабақтың тақырыбы: Астана елімнің мақтанышы
Сабақ жоспары 6 сынып сабақтың тақырыбы: Астана елімнің мақтанышы
Қысқамерзімді жоспар
№18-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Астана – елімнің мақтанышы
|
Бөлім: |
6-бөлім Астана – мәдениет пен өнер ордасы Әкім Ысқақ «Күн ұлымын» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні:28.11.23 |
|
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Астана – елімнің мақтанышы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; 6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін:жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады; Көпшілік оқушылар үшін:тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыра алады; Кейбір оқушылар үшін: сыни ой-пікірін дәлелдер келтіріп айта алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I -Үшбұрыштар тобы II - Дөңгелектер тобы III -Төртбұрыштар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Фигуралар салынған конверт
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне өздері сұрақ қояды. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 2 |
6-тапсырма Жеке жұмыс 7-тапсырма Топтық жұмыс Оқушыларға тапсырманы орындатады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді. |
Тыңдалым Мәтінді тыңдап, дұрыс жауапты белгілейді. Оқылым «Желаяқ» ойыны. Ойынның шартын дұрыс әрі шапшаң орындаған топ жеңіске жетеді. |
Дескриптор: -дұрыс жауап жазады Жалпы – 3балл. Дескриптор 5-балл -баяндайды -салыстырады -ойын айтады |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Интербелсенді топ |
|
Жеке жұмыс
|
8-тапсырма Жеке жұмыс Мұғалім оқушыларға ережені түсіндіреді, мысал келтіру арқылы нақтылайды. 9-тапсырма Жеке жұмыс 10-тапсырма Жұптық жұмыс 11-тапсырма Ойтаразы Жеке жұмыс |
Айтылым Қалып етістіктерін жақша ішіндегі сәйкес келетін сөзбен байланыстырып айтады. Сөйлем құрайды. Жазылым «Астана» туралы диаграмманы толықтырады. Айтылым Астана туралы 6 сұрақ дайындайды. 10-12 үнқатымнан тұратын сұхбат құрады. Жазылым «Астана- мақтанышым» деген тақырыптаэссе жазады. Талаптарын сақтайды. Айтылым «БББ» кестесі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Дескриптор: -сөйлем құрайды -сәйкестендіреді. Жалпы - 3 балл. Дескриптор 3-балл -диаграмма құрады -өз ойын білдіреді. Десркиптор 4-балл -сұхбаттасады -сұрақ дайындайды. Дескриптор 3-балл -қорытынды жасайды. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Диаграмма Суреттер топтамасы Презентациялық слайдтар |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз















