|
Бөлім: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§7. «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы 3 – сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.3.1 – ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін және «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау; «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын бағалауда қазақ зиялыларының рөлін дәйектеу; «Алаш» партиясының бағдарламасында көрсетілген мәселелердің маңыздылығын бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. Үй жұмысын сұрау. Жаңа сабақ: Тапсырма №1 Жеке жұмыс. Алаш қайраткерлерінің саяси қызметіне талдау жасап, Алаш қозғалысының тарихи маңызын жазыңыз
|
Сұрақтарға жауап береді.
М.Шоқайдың, Ә.Бөкейхановтың саяси қызметіне талдау жасайды Алаш қозғалысының тарихи маңызын жазады |
Әр дұрыс жауап 1 балл |
Презентация, оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма №1 «Жылдар мен оқиғалар» әдісі сөзжұмбақ
1. патша манифесімен сөз және баспасөз бостандығы жарияланды. 2. Бірінші жалпықазақ съезі өтті. 3. РКФСР БОАК Алашордаға кешірім жариялады. 4. Санкт – Петербургте «Серке» газеті шығарылды. 5. қырғыз (қазақ) АКСР –і құрылды. Тапсырма №3 Сәкестендіру тесті «Алаш париясынның бағдарламасы».
Тапсырма №3 Берілген тақырып бойынша кестені толтырыңдар
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды, оқиғалардың қай жылы болғанын анықтайды.
Оқушылар «Алаш париясынның бағдарламасын» бөлімдерімен сәкестендіреді.
|
Әр дұрыс жауап 1 балл |
Презентация, оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық............. Проблеманы шешу үшін......жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді............... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерий-лерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. §7. «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы
Сабақ жоспары. §7. «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы
|
Бөлім: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§7. «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы 3 – сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.3.1 – ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін және «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау; «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын бағалауда қазақ зиялыларының рөлін дәйектеу; «Алаш» партиясының бағдарламасында көрсетілген мәселелердің маңыздылығын бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. Үй жұмысын сұрау. Жаңа сабақ: Тапсырма №1 Жеке жұмыс. Алаш қайраткерлерінің саяси қызметіне талдау жасап, Алаш қозғалысының тарихи маңызын жазыңыз
|
Сұрақтарға жауап береді.
М.Шоқайдың, Ә.Бөкейхановтың саяси қызметіне талдау жасайды Алаш қозғалысының тарихи маңызын жазады |
Әр дұрыс жауап 1 балл |
Презентация, оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма №1 «Жылдар мен оқиғалар» әдісі сөзжұмбақ
1. патша манифесімен сөз және баспасөз бостандығы жарияланды. 2. Бірінші жалпықазақ съезі өтті. 3. РКФСР БОАК Алашордаға кешірім жариялады. 4. Санкт – Петербургте «Серке» газеті шығарылды. 5. қырғыз (қазақ) АКСР –і құрылды. Тапсырма №3 Сәкестендіру тесті «Алаш париясынның бағдарламасы».
Тапсырма №3 Берілген тақырып бойынша кестені толтырыңдар
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды, оқиғалардың қай жылы болғанын анықтайды.
Оқушылар «Алаш париясынның бағдарламасын» бөлімдерімен сәкестендіреді.
|
Әр дұрыс жауап 1 балл |
Презентация, оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық............. Проблеманы шешу үшін......жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді............... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерий-лерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













