Материалдар / Сабақ жоспары 7 класс: "АУА РАЙЫ ЖӘНЕ КЛИМАТТЫҚ ӨЗГЕРІСТЕР"

Сабақ жоспары 7 класс: "АУА РАЙЫ ЖӘНЕ КЛИМАТТЫҚ ӨЗГЕРІСТЕР"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 7 класс: "АУА РАЙЫ ЖӘНЕ КЛИМАТТЫҚ ӨЗГЕРІСТЕР" Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.); Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5.О5.Т/А.4).
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2022
900
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: 1

Пән: Қазақ тілі

Мектеп: № 8


Мұғалімнің аты-жөні: Бисенбаева Р.Т.

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

1-БӨЛІМ: АУА РАЙЫ ЖӘНЕ КЛИМАТТЫҚ ӨЗГЕРІСТЕР

Ауа райы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.);

Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5.О5.Т/А.4).

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Тақырыпты болжайды, мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, тыңдалған мәтін негізінде сұрақтар құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: -тыңдалым материалы бойынша сұрақтарға жауап беріп, берілген материалдары негізінде жинақы мәтін жазады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тыңдалған материал бойынша түйінді пікірін білдіріп, мәтінді бағалайды және сауатты , жүйелі мәтін жаза алады.

Талданған мәселеге қатысты түйінді пікір білдіреді, Мәтіндерге салыстырмалы анализ жасай алады; әр түрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат ала алады.

Жетістік критерийлері

-Мәтінді түсінеді; -Мәселені анықтайды;

-Мәтінді бағалайды; -Жинақы мәтін жазады.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология:

Ауа райы, тасқын, бұрқасын, шіліңгір, шық, көктайғақ, жұлдызшы, халықтық болжамдар, үсікірік.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер;


Осыған дейін меңгерілген білім

Алтыншы сыныпта қалыптасқан дағдыларымен сабақтастықты сақтай отырып, коммуникативтік дағдыларын, білімдік және ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу

Жоспар

Жоспарланатын уақыт


Дереккөздер

Сабақтың басы



10 минут


Оқушылармен танысу;

«Сенімділік формуласы» тренингін өткізу

Бағалау ерекшеліктері туралы түсінік беру

С. Тыңдалым алдындағы тапсырма.

Оқушыларға мәтін үзінділерін ұсынбас бұрын ауа райы мен климаттық өзгерістерге байланысты суреттер топтамасын көрсету қажет. Олар сурет арқылы өтілетін тақырыпқа болжау жасайды.

МЖ = Мұғалім жасаған







ӨД = өзге дерек көздері



Сабақтың ортасы



20 минут

Ж. Тыңдалым тапсырмасы.

«Ауа райы» тақырыбында бейнефильм көреді, тыңдайды.

Мұғалім оқушыларға бейнефильмдегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжату үшін бейнефильмнің бас жағын ғана көрсетіп, ары қарай оқиғаның қандай болатынына болжау жасайды.

Жұптық әңгіме құраудың алдында сөйлеу кезінде интонацияға, кіріс мен логикалық екпін туралы теориялық түсінік беріп кету керек. Ол үшін «Білгенге маржан» айдары арқылы көрсетуге болады. Айтылған теориялық түсініктің жұптық және тыңдалымнан кейінгі тапсырма барысында орындалуын қадағалап отыру керек.

ЖЖ. Жұптық әңгіме.

Тыңдалған мәтіндегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын оқушылар жұп құрап болжап әңгімелейді. Болжаған оқиғаларын сынып алдында бірі оқиғаның дамуын, бірі оқиғаның аяқталуын әңгімелейді.


Сергіту сәті:

Хормен әуенге қосылып ән салу

https://www.youtube.com/watch?v=6Ky3xiXQ7xA -















https://www.youtube.com/watch?v=6Ky3xiXQ7xA -


Сабақтың соңы


10 минут


ТЖ. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

Оқушылар 4 топқа бөлініп, жылдың 4 мезгіліндегі ауа райының құбылыстары туралы шағын жобалық жұмыс құрастырып, сынып алдында қорғайды.

Рефлексия:

«Бес саусақ» әдісімен ауызша, жазбаша бағалау.


Қосымша ақпарат

Дифференциация –





Қабілеті жоғары оқушыларға

Бағалау –

-Әр топқа қызыл, жасыл, сары түсті кеспе қағаздар таратылады.

-Оқушылар әр кезеңдегі тапсырмаларды орындап болған соң, өздеріне тиісті ұпайларын алып отырады.Жиналған ұпайлар б-ша оқушылар сол күнгі бағаларын біледі.Сабақтың «Үздік үштігі» анықталып марапатталады.

Пәнаралық байланыс :

тарих, әдебиет, өзін-өзі тану пәндерімен

АКТ-мен байланыс: Видеоматериалдар
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

89-қадам. «Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Мектептік білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу.


Ойлану:

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!