Сабақ жоспары, 7 сынып, Мәліметтер пішімі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары, 7 сынып, Мәліметтер пішімі

Материал туралы қысқаша түсінік
ІІ тоқсан бойынша 7 сыныптын "Мәліметтер пішімі" тақырыбында сабақ жоспары салынып отыр. Оқу мақсаты мен сабақ мақсаттары айқын көрсетілген. Сыныптың ерекшелігіне сай тапсырмалар құрастырылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

7– сынып


Бөлім:

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

Педагогтің

аты-жөні

Кисамбинова З.Е

Күні:

19.11.2021

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәліметтер пішімі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу

Сабақ мақсаты

Оқушылардың барлығы: Кестемен жұмыс барысында деректер типін анықтай алу;

Оқушылардың көпшілігі: Электрондық кесте ұяшығындағы деректер типін ажырата алу;

Оқушылардың кейбірі: Кесте ұяшығындағы түрлі мәліметтерге сәйкес деректер типін жіктей алу.

Бағалау критерийлері


1. Кесте элементтерін пішімдеу командаларын біледі

2. Кестені пішімдеу кезіндегі өзгерістерге түсінік бере отырып, құрастыру командаларын қолданады

3. Кестені редакциялап, құрамын пішімдеу жолдарын саралай алады.

Тілдік мақсаттар


Кестелерді мәтіндік процессорда пішімдей алады.

Лексика және терминология:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

  • MS Word, кесте, автопішімдеу, мәліметтер типі (сан, мәтін),

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

- Кестелік ақпарттарды компьютер көмегімен қалай өңдеуге болады?
• Компьютерде кесте сызуға мүмкіндік беретін қандай бағдарламаларды
білесіңдер?

Құндылықтарға баулу

  • Жаңа өткен тақырыпты зейінмен тыңдап, түсіну.

  • Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетімен

орындау.

  • Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ

барысында белсенділік таныту.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

Суреттер арқылы 2 топқа бөлу.

Психологиялық ахуал орнату мақсатында топтағы оқушылар сағат тілі бойынша бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Жалпы сыныппен жұмыс: «Сұрақ-жауап» әдісі

Өткенді қайталау

1.Электрондық кестенің мүмкіндіктерін атаңыздар.

2.Ұяшық дегеніміз не? Ұяшық адресі туралы не білесіз?

3.Шекаралар не үшін қолданылады?

4.Толтыру маркері не үшін қолданылады?

5.Мәтіндік процессордағы кестеден электрондық кестенің қандай айырмашылығы бар?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Жіктеу әдісі арқылы 2 топқа бөлу.






Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ «Мадақтау сэндвичі»











Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

Сабақтың тақырыбын, мақсаты мен бағалау

критериін хабарлау.

Мұғалім жаңа сабақты түсіндіреді.

Кесте (таблица; table) —мәліметтерді жолдар мен бағаналар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну тәсілі.

Кестелермен жұмыс жасау бізге мәліметтерді жүйелеуге,
керекті ақпаратты оңай іздеп табуға мүмкіндік береді.

Компьютерде кестелік мәліметтерді құрастыратын, өңдейтін
бағдарламалар көп. Мұндай бағдарламалар қатарына, кестелік мәліметтерді құрастыруға MS WORD мәтіндік редакторын пайдаланылады. Редактор көмегімен кестелік мәліметтердің кез келген түрін жасауға болады. Сонымен қатар кестедегі сандық мәліметтерді өңдейтін MS Excel бағдарламасы бар. Біз сендермен мәтіндік редакторда кесте құру жолдарымен танысамыз.



(Т) «Түсініксіз тармақ» әдісі бойынша оқушылар өздеріне таныс емес тармақты берілген уақытта оқып шығады


(Т) «Парасатты диалог» әдісі арқылы 2 топ тақырыптан оқыған бөлімдері бойынша түсіндіріп өтеді




«Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы Практикалық жұмыс. Жұптық жұмыс.

Әр жұпқа үлестірмелі парақтар беріледі. Мәтінді электрондық кестеде құрайды, кестеге мәтін тереді. Кестенің мәтінін өзгертеді. Кесте жиегін басқа түске бояды. Формула кірістіреді.


Оқушылар сабақ мақсаты мен бағалау критериін дәптерлеріне жазады.








































Диалог және қолдау көрсету саралау әдісі арқылы

Оқушылар өз жауаптарын айтып, талқылау жүргізеді





Практикалық жұмыс орындап, аяқтаған кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді.


Дескрипторлар:

1.Кесте құра алады.

2.Кесте құрастыру амалдарын біледі.

3.Кестеге мәтін тере алады.












































ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады.


Жұптар бір-бірін бағалайды
















http://festival.1september.ru/articles/606232/ - «Мәтіндік редакторда кесте құру» сабағы


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер









ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2021
652
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі