|
Қысқа мерзімді жоспар №4 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пән: Қазақтілі Т2 |
Бөлім: І Қазақ жазуының даму жолы. «Күлтегін» жыры |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Ұлы мұралардың жаңғыруы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты: |
коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсінеді, өз ойын жеткізе біледі; ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтайды, талдай алады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ғылым, құлпытастар,құпия,ғалым |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл Сұрақ- жауап Ертеңгілік шеңбер «Менің есімім».
Ойтүрткі Тақырыпқа байланысты сұрақтарды қоя арқылы оқушыларға ой тастау |
Әркім кезекпен өз атын атап, есімінің бас әрпінен басталатын сөз айтады. Мысалы: Сандуғаш -сәнді, Әсел-әлем, Марат-мықты, Қанат-қайсар, Женя- жеңімпаз Оқушылар сұрақтарға жауап беру аркылы сабақтың тақырыбын болжайды. |
Қолпаштау |
Слайд |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
Оқылым Жазылым 6-тапсырма Мәтінмен жұмыс Топтық жұмыс Жазылым айтылым 9- тапсырма «Пирамида» тәсілі Тыңдалым жазылым 4- тапсырма «Түртіп алу» тәсілі Жеке жұмыс
Жазылым 10-тапсырма Жұптық жұмыс «Аквариум» тәсілі Ойтаразы Жазылым 12-тапсырма «Менің сабақтан кейінгі әсерім» |
Қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықтайды, кестені толтырады.
«жеке-жұп-топ-сынып»
Мәтінді таңдап,негізгі ақпараттарды жазады
Бағалау критерийлері: 1.тақырыптың ашылуы 2.ақпараттың жаңашылдығы мен тосындылығы 3.ойдың жүйелілігі 4.таныстырылымның сауаттылығы
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды
|
Күлегештер Дескриптор Білім алушы: -тақырыпқа мән береді − дұрыс сұрақ құрастыра алады,өздік етіс жұрнақтарын біледі
Өз-өзіңді бағала! Дескриптор: - мәтіндегі көптік жалғауларды тауып, сұрақтарға дұрыс жауап береді. Дескриптор: -Жоба жұмысын орындайды .
|
Оқулық 11бет сөздік слайд
Слайд Оқулық 12 бет
Слайд |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : Ғаламтордан мәлімет «Көне түркі жазуы» |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары 7сынып
Сабақ жоспары 7сынып
|
Қысқа мерзімді жоспар №4 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пән: Қазақтілі Т2 |
Бөлім: І Қазақ жазуының даму жолы. «Күлтегін» жыры |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Ұлы мұралардың жаңғыруы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты: |
коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсінеді, өз ойын жеткізе біледі; ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтайды, талдай алады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ғылым, құлпытастар,құпия,ғалым |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл Сұрақ- жауап Ертеңгілік шеңбер «Менің есімім».
Ойтүрткі Тақырыпқа байланысты сұрақтарды қоя арқылы оқушыларға ой тастау |
Әркім кезекпен өз атын атап, есімінің бас әрпінен басталатын сөз айтады. Мысалы: Сандуғаш -сәнді, Әсел-әлем, Марат-мықты, Қанат-қайсар, Женя- жеңімпаз Оқушылар сұрақтарға жауап беру аркылы сабақтың тақырыбын болжайды. |
Қолпаштау |
Слайд |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
Оқылым Жазылым 6-тапсырма Мәтінмен жұмыс Топтық жұмыс Жазылым айтылым 9- тапсырма «Пирамида» тәсілі Тыңдалым жазылым 4- тапсырма «Түртіп алу» тәсілі Жеке жұмыс
Жазылым 10-тапсырма Жұптық жұмыс «Аквариум» тәсілі Ойтаразы Жазылым 12-тапсырма «Менің сабақтан кейінгі әсерім» |
Қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықтайды, кестені толтырады.
«жеке-жұп-топ-сынып»
Мәтінді таңдап,негізгі ақпараттарды жазады
Бағалау критерийлері: 1.тақырыптың ашылуы 2.ақпараттың жаңашылдығы мен тосындылығы 3.ойдың жүйелілігі 4.таныстырылымның сауаттылығы
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды
|
Күлегештер Дескриптор Білім алушы: -тақырыпқа мән береді − дұрыс сұрақ құрастыра алады,өздік етіс жұрнақтарын біледі
Өз-өзіңді бағала! Дескриптор: - мәтіндегі көптік жалғауларды тауып, сұрақтарға дұрыс жауап береді. Дескриптор: -Жоба жұмысын орындайды .
|
Оқулық 11бет сөздік слайд
Слайд Оқулық 12 бет
Слайд |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : Ғаламтордан мәлімет «Көне түркі жазуы» |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















