Бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары | Мұғалімнің аты - жөні: |
Сынып: 8 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы:
| Ұлт жұмысы |
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары | 8.2.1.1 - шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.8.2 1.3 - оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
Сабақтың мақсаты | Еңбек етудің адам өміріндегі маңыздылығы жөніндегі түсініктерін кеңейтіп, еңбек етудің құндылық ретіндегі мәнін ұғындыру.Жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, сыни ойлауын дамытуға ықпал жасау, өз бетінше жұмыс жүргізуге және ой қорытуға дағдыландыру, ізденімпаздыққа |
Жетістік критерийі | Еңбек ету, еңбектің мәні туралы түсініктері кеңейеді;Еңбек етуге деген қызығушылығы оянады;Еңбексүйгіштікке тәрбиеленеді;Еңбекті құрметтеуге үйренеді;Ұқыптылық, еңбекқорлық, еңбек ету дағдысы қалыптасады. |
Тілдік мақсаттар | Еісіп пен еңбек жағдайларды топта талқылайды (айтылым, жазылым дағдысы)Диалогқа және жазылымға қажетті сөйлем құрамаларыЖұмыс берушінің құқықтары мен міндеттері: ...Қызметкердің құқықтары мен міндеттері ....Қызметкерге құқықтары мен міндеттерін білу маңызды, себебі ... |
Құндылықтар | Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, жыл сайын, |
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу | Адами құндылықтарды дәріптеу |
Алдыңғы меңгерілген білім
| Мектеп бағдарламасы көлемінде қоғамдық гуманитарлық пәндері бойынша алған білімдерін, күнделікті өмірдегі әлеуметтік тәжірибелерін және БАҚ көздерінен берілетін еңбек құқығы туралы ақпараттарды қолданады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың қезеңдері | Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
| Оқыту ресурстары |
Басы 7 мин
| Ұйымдастыру кезеңі«Бес қадам» стратегиясы. Сыныптан 4 оқушы шығады, бес қадам аттап жылдам жауап береді Б Сыныпқа бейне материал көрсетіледі («Кәсіп және еңбек»), сұрақтар қоя отыра сабақтың тақырыбы ашылады. Оқу мақсаттар мен жетістік критерийлері таңыстырылады.Қызығушылықты ояту. Кәсіпкерлік қызмет дегеніміз – тауар өндіру мен қызмет көрсету түрлері бойынша табыс табу мақсатымен тәуекелге баратын адамның өзіндік іс әрекеті мен қызметі.Ауылымызда жеке дүкендердің халыққа қызмет көрсетуі, олардың бір жағынан өздері пайда табу мақсатымен еңбектенуі кәсіпкерлік қызметтің жақсы дамып келе жатқандығының айғағы.Ауылымызда кәсіпкерліктің коммерциялық, өндірістік, сақтандыру бағыттары жақсы дамыған. Мысал: фото, видео.Абай.Адам, ең бастысы, еңбектенуге, яғни адам бір іске күш – қуатын, ақыл - ойын жұмсауға ерінбеуі керек. Өйткені жалқаулық, еріншектік адамның өзін және өмірін тоздырады. Ал ерінбей еңбек етсең, мақсатыңа, арманыңа жетесің. Арманың орындалса, өзіңді бақытты санайсың.Еңбектің пайдасы: тәрбиелейді, жігерлендіреді, күш береді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтырадыЖаңа бизнес - бастамаларды қолдау міндеттері2. Кәсіпкерлік секторды сауықтыру3. Экспортқа бағдарланған өндірістерді қолдауМемлекет «Даму» қоры арқылы 5 пайызына субсидия береді. Субсидия – бюджеттен берілетін қаражат түріндегі қайтарымсыз көмек.Топта ситуациялық сұрақты талдайды, ортақ пікірге келедіКем дегенде 2 заң бұзушылықты анықтайды;Мәселені шешудің кем дегенде 1 жолын көрсетедіНақтылық. Екіұшты жауап болмауы керек;Тапсырманы орындау барысында теориялық білімін пайдаланады;Әр анықталған заң бұзушылық кем дегенде 1 заң бабымен дәлелденеді |
|
Ортасы20 мин
| Б «Әркім әркімді оқытады» («Броун қозғалысы») Оқулықта берілген «Төмендегі суреттерге қара
Жеребе бойынша әр оқушы еңбек және кәсіп (жұмыс уақыты, тыңығу уақыты, жалақы) жазылған 1 «тілшеден» (қосымша 5) алады.Оқушылар 5 минут ішінде өз «тілшелеріндегі» ақпаратпен барынша көп оқушыны таңыстыруы және өзіде ақпараттарды жинауы қажет. Б/Ж Ең көп ақпаратпен бөліскен 3-4 оқушыны тыңдаймыз.
|
|
Соңы 3 минут | Рефлексия
Үйге тапсырма: 52-бет, 4-тапсырма
|
|