Материалдар / Сабақ жоспары 8-сынып ҰЛТ ЖҰМЫСЫ

Сабақ жоспары 8-сынып ҰЛТ ЖҰМЫСЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып қазақ тілі мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
3850
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары Мұғалімнің аты - жөні:
Сынып: 8 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:

Ұлт жұмысы
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары8.2.1.1 - шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.8.2 1.3 - оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.
Сабақтың мақсатыЕңбек етудің адам өміріндегі маңыздылығы жөніндегі түсініктерін кеңейтіп, еңбек етудің құндылық ретіндегі мәнін ұғындыру.Жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, сыни ойлауын дамытуға ықпал жасау, өз бетінше жұмыс жүргізуге және ой қорытуға дағдыландыру, ізденімпаздыққа
Жетістік критерийі
  • Еңбек ету, еңбектің мәні туралы түсініктері кеңейеді;
  • Еңбек етуге деген қызығушылығы оянады;
  • Еңбексүйгіштікке тәрбиеленеді;
  • Еңбекті құрметтеуге үйренеді;
  • Ұқыптылық, еңбекқорлық, еңбек ету дағдысы қалыптасады.
  • Тілдік мақсаттарЕісіп пен еңбек жағдайларды топта талқылайды (айтылым, жазылым дағдысы)Диалогқа және жазылымға қажетті сөйлем құрамаларыЖұмыс берушінің құқықтары мен міндеттері: ...Қызметкердің құқықтары мен міндеттері ....Қызметкерге құқықтары мен міндеттерін білу маңызды, себебі ...
    ҚұндылықтарҚұрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, жыл сайын,
    Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеуАдами құндылықтарды дәріптеу
    Алдыңғы меңгерілген білім

    Мектеп бағдарламасы көлемінде қоғамдық гуманитарлық пәндері бойынша алған білімдерін, күнделікті өмірдегі әлеуметтік тәжірибелерін және БАҚ көздерінен берілетін еңбек құқығы туралы ақпараттарды қолданады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың қезеңдеріСабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Оқыту ресурстары
    Басы 7 мин





    Ұйымдастыру кезеңі«Бес қадам» стратегиясы. Сыныптан 4 оқушы шығады, бес қадам аттап жылдам жауап береді Б Сыныпқа бейне материал көрсетіледі («Кәсіп және еңбек»), сұрақтар қоя отыра сабақтың тақырыбы ашылады. Оқу мақсаттар мен жетістік критерийлері таңыстырылады.Қызығушылықты ояту. Кәсіпкерлік қызмет дегеніміз – тауар өндіру мен қызмет көрсету түрлері бойынша табыс табу мақсатымен тәуекелге баратын адамның өзіндік іс әрекеті мен қызметі.Ауылымызда жеке дүкендердің халыққа қызмет көрсетуі, олардың бір жағынан өздері пайда табу мақсатымен еңбектенуі кәсіпкерлік қызметтің жақсы дамып келе жатқандығының айғағы.Ауылымызда кәсіпкерліктің коммерциялық, өндірістік, сақтандыру бағыттары жақсы дамыған. Мысал: фото, видео.Абай.Адам, ең бастысы, еңбектенуге, яғни адам бір іске күш – қуатын, ақыл - ойын жұмсауға ерінбеуі керек. Өйткені жалқаулық, еріншектік адамның өзін және өмірін тоздырады. Ал ерінбей еңбек етсең, мақсатыңа, арманыңа жетесің. Арманың орындалса, өзіңді бақытты санайсың.Еңбектің пайдасы: тәрбиелейді, жігерлендіреді, күш береді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтырадыЖаңа бизнес - бастамаларды қолдау міндеттері2. Кәсіпкерлік секторды сауықтыру3. Экспортқа бағдарланған өндірістерді қолдауМемлекет «Даму» қоры арқылы 5 пайызына субсидия береді. Субсидия – бюджеттен берілетін қаражат түріндегі қайтарымсыз көмек.
  • Топта ситуациялық сұрақты талдайды, ортақ пікірге келеді
  • Кем дегенде 2 заң бұзушылықты анықтайды;
  • Мәселені шешудің кем дегенде 1 жолын көрсетеді
  • Нақтылық. Екіұшты жауап болмауы керек;
  • Тапсырманы орындау барысында теориялық білімін пайдаланады;
  • Әр анықталған заң бұзушылық кем дегенде 1 заң бабымен дәлелденеді






    Ортасы20 мин

    Б «Әркім әркімді оқытады» («Броун қозғалысы») Оқулықта берілген «Төмендегі суреттерге қара























    Жеребе бойынша әр оқушы еңбек және кәсіп (жұмыс уақыты, тыңығу уақыты, жалақы) жазылған 1 «тілшеден» (қосымша 5) алады.Оқушылар 5 минут ішінде өз «тілшелеріндегі» ақпаратпен барынша көп оқушыны таңыстыруы және өзіде ақпараттарды жинауы қажет. Б/Ж Ең көп ақпаратпен бөліскен 3-4 оқушыны тыңдаймыз.



    Соңы 3 минутРефлексия

    Үйге тапсырма: 52-бет, 4-тапсырма







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ