Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / сабақ жоспары . Бұйымды безендіру. 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
сабақ жоспары . Бұйымды безендіру. 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары . Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды салыстыруда негізделген сыни ұсыныстар жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың
тақырыбы:
Бұйымды
безендіру
Мұғалімнің аты-жөні:
Токсанбаев А.А.
Күні:
СЫНЫП: 7
Қатысқан оқушылар
саны:
Қатыспаған оқушылар
саны:
Сабақнегізделген оқу
мақсаттары
7.3.4.1-Өзінің және
өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған
идеяларды салыстыруда негізделген сыни ұсыныстар
жасау
Сабақ
нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды
орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс
жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай
алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
Бағалау
критерийі
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
Жұмыс кезінде
интерактивті тақта мен интернет қоры көрсету үшін видео және
слайд.
Сабақтың
жоспары
Жоспарланғануақыт
Сабақ барысы
:
Бағалау
түрлері
Басталуы
3
минут
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға бөлу. «Қағаз
қиындылары»
Бірнеше құралдардың суреті бар
қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша қобдишадан
араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар суреттер
арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
Бір-біріне сәттілік
тілейді.Сынып реттілігін қадағалау.Оқушыларды түгелдеу. Оқу
құралдарын байқау.
1-топ:
Зергер
2-топ: Қол
өнер
3-топ:
Көркем
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
күйдіру техникасымен
танысады.
Қауіпсіздік ережелерін еске
түсіріп қайталайды.1.Жұмысты бастамас бұрын
аспаптың жарамдылығын тексеру.2. Желіге қосылған күйдіргіш аспапты
қараусыз қалдырма, өртке себепкер болады.3. Денеге күйдіргіш
аспапты тигізбе, күйдіріп жатқан жерге қатты еңкейме.4. Күйдіргіш
аспапты салқындату үшін желіден жиі ажырат.5. Жұмыс аяқталған соң,
күйдіргіш аспапты сөндіріп, суытып қой, жұмыс орныңды
жинастыр.
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын жеткізеді.)
Оқулық,
мәтіндер.
Ортасы
10
минут
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау.
Дәптермен
жұмыс.
Бұйымды
безендіру
Сергіту
сәті
2
минут
Сергіту сәті "Көңілді
күн"
видеожазба
Бағалау
3
минут
Кері
байланыс
3
минут
Бағалау парақшасы Дұрыс
жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
«Жария
лау»
әдісі
«Салыстыру
кестесі»
«Ыстық
орын
дық» орындық
әдісі
«Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
Балл
«Рефлексиялық
шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
Сабақ барысында
көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
Бүгін не білдіңіз?
Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды
қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай
қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
Бағалау
парақшасы
Рефлексиялық
шеңбер
Үйге тапсырма:
Жұмысты аяқтау.
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
Төмендегі бос
ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз