Пән:Қазақ тілі Сынып: | Күні:Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны |
Сабақтың тақырыбы | Ғажайып планета-жанды планета |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.1.1.-мәтін тақырыбы,тірек сөздер,иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;8.3.4.1.-мәтін түрлері,тілдік ерекшеліктерін салыстырып,талдау; |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы: тірек сөздер иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;Оқушылардың көпшілігі:мәтіндердің тілдік ерекшеліктерін талдап,салыстыру. Оқушылардың кейбірі:мәтінді талдайды |
Бағалау критерийлері | Тақырыпқа қатысты мәтіндерді мінерлеп оқиды,жазушның «Ғажайып планета» шығармасы жйлы айтады,көтерілетін мәселені болжайды,өз ойын айтады. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге деген лексика мен терминология:ақшалай мөлшері,арнайы тапсырыс, «шығармашылық азабы» сыналы қыш жазу.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:жанды планета,ғажайып планета |
Бастапқы білім | Т.Сұлтанбеков туралы айтады,шығармаларын айтады.Мүғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады. |
Жоспары |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы(8-минут) | Психологиялық ахуал қалыптастыру«Мадақтар бұрқасыны» тәсілі.Оқушылар 1 минутта бір парақ қағазға ұстазына естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып,бір-бірінің жазғандарын оқып береді.Қызығушылықты ояту.«Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөз жазды.Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығады.Маркерлермен ассоциаграмма құрайды.Мәтіналды жұмыс.Сөздікпен жұмыс.Сөздікпен жұмыс:Жаңа сөздермен танысады,қайталайды,сөздік дәптермен жұмыс жасайды.Дескриптор:-жаңа сөздер үйренеді;-сөздік жұмысын жүргізеді;«Сұрақ-жауап » әдісі,Сұрақтар қойып,жауап алу.1-тапсырма.Жазылым.2-тапсырма.Синонимдерді тауып жазады.Дескриптор:-оқушылар сұраққа толық жауап береді.-синонимдерді табады.Кері байланыс.«Сұрақ ілмегі» әдісі.Оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,білімін толықтырады. | Оқулық, суреттер, кесте, маркерлер ,ватман қағаз |
Сабақтың ортасы
Сергіту сәті | Мәтінмен жұмыс«Дана үкілер» техникасын қолдану.Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатады.Жаңа сөздерді тапқызу.3-тапсырма.Мәтінге атқойып,өз пікірлерін дәлелдейді.4,5,7-тапсырмалар.Дескриптор:-мәтіннен қажет ақпаратты алады.-негізгі тірек сөйлемдерді табады.-мәтінге ат қояды.-өзіндік ой қорытындысын шығарады. Қалыптастырушы бағалау. Топтар «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.8-тапсырма. «Аквариум» тәсілі арқылы рөлдік ойын ұйымдастыру.Оқушылар шағын топта мәтін мазмұны бойынша тележурналист пен «Байқоңыр-12» экипажының мүшесі ,ғалым Тұрановтың сұхбатын көрсетеді. .«Ең үздік сұхбат» анықталады.Дескриптор:-мәтіннен қажет ақпарат алады-негізгі тірек сөйлемдерді табады.-мәтінге ат қояды.«Бас бармақ» әдісі арқылы бағланады.Кері байланыс. «Не қиын,не оңай?» әдісіМәтінсоңы жұмыс.9,10-тапсырмалар. «Кім жылдам?» әдісі арқылы түйін жасату,жағдаяттқ тапсырманы орындатады.Дескриптор:-белгілі тұлғаның сөзін талдайды.-ойын қорытындылайды.-түйінді мәселні шешеді.Қалыптастырушы бағалау.«Бағдаршам» әдіс бойынша бағалау. |
|
Сабақтың соңы(10 минут) | «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жаңа тақырып бойынша берілген ақпаратты талдайды.Пікір.Оқыған мәтін бойынша пікіріңді бір сөйлеммен жаз. Дәлел.Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.Мысал.Пікіріңді өмірімен байланыстырып,мысал келтір.Қорытынды. Тақырып бойынша қорытнды жаз.Дескриптор:-ақпаратты талдайды.-айтылған мәселені күнделікті өмірмен байланыстырады.-өз ойын қорытады.«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы әр жұп бір-бірін бағалайды.Кері байланыс.Тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындықтар болды?Рефлексия.Ойтаразы.11-тапсырма. «Бес саусақ» әдісі арқылы сұрақтарға жауап жазады.Үйге тапсырма.8-тапсырма.Тапсырманың шарты,қалай орындау қажет екендігі түсіндіріледі. |
|
Қосымша ақпарат |
|
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?Сыныптың ахуалы қандай болды?Себебі неде?Уақыт тиімді пайдаланды ма?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?Неліктен? |
|
Қорытынды бағалау:
|
|