Материалдар / Сабақ жоспары " Ғажайып планет - жанды планета"

Сабақ жоспары " Ғажайып планет - жанды планета"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
3720
90 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән:Қазақ тілі Сынып:Күні:Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны
Сабақтың тақырыбыҒажайып планета-жанды планета
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.1.1.-мәтін тақырыбы,тірек сөздер,иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;8.3.4.1.-мәтін түрлері,тілдік ерекшеліктерін салыстырып,талдау;
Сабақ мақсаттарыОқушылардың барлығы: тірек сөздер иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;Оқушылардың көпшілігі:мәтіндердің тілдік ерекшеліктерін талдап,салыстыру. Оқушылардың кейбірі:мәтінді талдайды
Бағалау критерийлеріТақырыпқа қатысты мәтіндерді мінерлеп оқиды,жазушның «Ғажайып планета» шығармасы жйлы айтады,көтерілетін мәселені болжайды,өз ойын айтады.
Тілдік мақсаттарПәнге деген лексика мен терминология:ақшалай мөлшері,арнайы тапсырыс, «шығармашылық азабы» сыналы қыш жазу.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:жанды планета,ғажайып планета
Бастапқы білімТ.Сұлтанбеков туралы айтады,шығармаларын айтады.Мүғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады.
Жоспары
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы(8-минут)Психологиялық ахуал қалыптастыру«Мадақтар бұрқасыны» тәсілі.Оқушылар 1 минутта бір парақ қағазға ұстазына естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып,бір-бірінің жазғандарын оқып береді.Қызығушылықты ояту.«Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөз жазды.Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығады.Маркерлермен ассоциаграмма құрайды.Мәтіналды жұмыс.Сөздікпен жұмыс.Сөздікпен жұмыс:Жаңа сөздермен танысады,қайталайды,сөздік дәптермен жұмыс жасайды.Дескриптор:-жаңа сөздер үйренеді;-сөздік жұмысын жүргізеді;«Сұрақ-жауап » әдісі,Сұрақтар қойып,жауап алу.1-тапсырма.Жазылым.2-тапсырма.Синонимдерді тауып жазады.Дескриптор:-оқушылар сұраққа толық жауап береді.-синонимдерді табады.Кері байланыс.«Сұрақ ілмегі» әдісі.Оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,білімін толықтырады. Оқулық, суреттер, кесте, маркерлер ,ватман қағаз
Сабақтың ортасы





Сергіту сәті
Мәтінмен жұмыс«Дана үкілер» техникасын қолдану.Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатады.Жаңа сөздерді тапқызу.3-тапсырма.Мәтінге атқойып,өз пікірлерін дәлелдейді.4,5,7-тапсырмалар.Дескриптор:-мәтіннен қажет ақпаратты алады.-негізгі тірек сөйлемдерді табады.-мәтінге ат қояды.-өзіндік ой қорытындысын шығарады. Қалыптастырушы бағалау. Топтар «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.8-тапсырма. «Аквариум» тәсілі арқылы рөлдік ойын ұйымдастыру.Оқушылар шағын топта мәтін мазмұны бойынша тележурналист пен «Байқоңыр-12» экипажының мүшесі ,ғалым Тұрановтың сұхбатын көрсетеді. .«Ең үздік сұхбат» анықталады.Дескриптор:-мәтіннен қажет ақпарат алады-негізгі тірек сөйлемдерді табады.-мәтінге ат қояды.«Бас бармақ» әдісі арқылы бағланады.Кері байланыс. «Не қиын,не оңай?» әдісіМәтінсоңы жұмыс.9,10-тапсырмалар. «Кім жылдам?» әдісі арқылы түйін жасату,жағдаяттқ тапсырманы орындатады.Дескриптор:-белгілі тұлғаның сөзін талдайды.-ойын қорытындылайды.-түйінді мәселні шешеді.Қалыптастырушы бағалау.«Бағдаршам» әдіс бойынша бағалау.

Сабақтың соңы(10 минут)«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жаңа тақырып бойынша берілген ақпаратты талдайды.Пікір.Оқыған мәтін бойынша пікіріңді бір сөйлеммен жаз. Дәлел.Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.Мысал.Пікіріңді өмірімен байланыстырып,мысал келтір.Қорытынды. Тақырып бойынша қорытнды жаз.Дескриптор:-ақпаратты талдайды.-айтылған мәселені күнделікті өмірмен байланыстырады.-өз ойын қорытады.«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы әр жұп бір-бірін бағалайды.Кері байланыс.Тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындықтар болды?Рефлексия.Ойтаразы.11-тапсырма. «Бес саусақ» әдісі арқылы сұрақтарға жауап жазады.Үйге тапсырма.8-тапсырма.Тапсырманың шарты,қалай орындау қажет екендігі түсіндіріледі.

Қосымша ақпарат

РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?Сыныптың ахуалы қандай болды?Себебі неде?Уақыт тиімді пайдаланды ма?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?Неліктен?



Қорытынды бағалау:







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ