Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
3.1.1.1 – тыңдалған əнге жəне
басқа музыкалық шығармаларға байланысты өз идеясын ұсыну жəне
сахналау;
3.1.3.3 –музыкалық
шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау
жəне ажырату;
3.1.3.4 – музыкалық жанрлар
мен стильдерді анықтау жəне
ажырату;
3.1.3.6 – нотамен қарапайым
əуендер орындау;
3.2.1.1 – музыкалық
шығармашылық жұмыстар жасау үшін
өзсиыднеяұсыну;
3.3.1.1 – өз шығармашылық
жұмысын көрсету, өзінің жəне өзгелердіңжұмыстарын бағалай
білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
сабақтың
соңы
|
Амандасу
1-тапсырма. Өлеңді
тыңдау.
Жақсылық көрсем өзімнен А.
Рахметов
Жақсылық көрсем өзімнен,
Жамандық көрсем өзімнен.
Жетелер
жақсы-жаманға
Адамның ісі
өзінен.
Қолыңнан келсе, сен егер,
Қиналғанға көмек бер.
Жақсылық жасай
білсеңіз,
Жаманға көмек
берсеңіз,
Жасаған әрбір жақсы
ісің
Алдыңнан шығар,
білсеңіз.
2-тапсырма. Топпен
жұмыс.
1
топ. «Елім ай» әнінің тарихын
айтып, әнді топпен бірге көркемдеп
оындайды.
2топ. «Жақсы мен жаман» термесінен
жақсы адамды сипаттайды». Термені « оқушы ғана орындайды,
2.4.6.8тармақтарды соңғы сөзді барлығы топпен қосылып
орындайды.
3топ. «Жүгіріп шықтым белеске»
әнінің қайырмасын ұрмалы аспаптармен қосып
орындайды№
4
тапсырма..Суырыпсалма.
Қайым айтыс – қысқа айтыс
түрі. Өлеңнің бірінші және екінші жолдары қайталанып, негізгі ой
өлеңнің үшінші және төртінші жолдарында
беріледі.
Үлгі: Өзің
аяқта.
Біздің мектеп
жаңаша,
Асығамыз
барғанша.
Қамқор болған
ұл-қызға,
Ұстаздарым
тамаша.
Біздің мектеп
жаңаша,
Асығамыз
барғанша.
...................................
...................................
«ҚҚҚ»
әдісі
-Мен үшін
құнды
-Мен үшін
қиын
-Мен үшін
қажет
|
Мұғалім қимылын қайталай
отырып жасайды.
Өлен жолдарын мәнерлеп оқиды.
Талқылайды
Топпен жұмыс
жасайды
Қайым айтыс
жасайды.
|
|
Оқулық
|