Материалдар / Сабақ жоспары " Жоба жұмысын орындаймын"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары " Жоба жұмысын орындаймын"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
1414
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Қазақ тілі

Сынып:8




Сабақтың тақырыбы




Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.1.1.-мәтін тақырыбы,тірек сөздер,иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

8.3.2.1.-қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу,ерекшеліктерді бағалау;

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы: мәтін тақырыбы,тірек сөздер,иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжайды;

Оқушылардың көпшілігі:шағын мәтін құрап жазады;

Оқушылардың кейбірі:публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктерін талдау арқылы мәтіндердің жанрын анықтайды;

Бағалау критерийлері

Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді,мәтін тақырыбы арқылы көтерілетін мәселені болжайды,жоба жұмысы туралы ақпарат береді,шағын мәтін құрайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге деген лексика мен терминология:жаратылыстану,қоғамтану, ошақ,бөлін, түйін, ертелікеш,жеделдет.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:ғылыми жоба,жоба орындаймын.

Бастапқы білім

Электронды кітапхана туралы айтады,сипаттайды.Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады.

Жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

А4 қағазы, маркерлер, смайликтер,түрлі- түсті қағаздар

Сабақтың басы

(8-минут)

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Ыстық алақан» тренингі.Оқушылармен сәлемдесіп,түгендейді.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады.

Қызығушылықты ояту.Слайдтарды көрсете отырып,ой шақыру:-Балалар, «жобаның» не екенін білесіңдер ме? «Ақпараттық мәдениет» дегеніміз не?

Мәтіналды жұмыс.

Сөздікпен жұмыс:Жаңа сөздермен танысады,қайталайды,сөздік дәптермен жұмыс жасайды.

Дескриптор:

-жаңа сөздер үйренеді;

-сөздік жұмысын жүргізеді;

«Сұрақ-жауап » әдісі,сұрақтар қойып,жауап алу.1-тапсырма.

2-тапсырма.Оқушыларға берілген мақал-мәтелдердің ішінен білім-ғылымға қатыстыларын теріп жазғызады,мағынасын түсіндіреді.Оқушылар тақырыпқа қатысты ойларын айтады.,өздері білетін мақал-мәтелдерді айтады.

Дескриптор:

-оқушылар сұраққа толық жауап береді.

-мақал-мәтелдерді талдайды;

Кері байланыс.

«Сұрақ ілмегі» әдісі.Оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,білімін толықтырады.

Сабақтың ортасы

(22 минут)

















Мәтінмен жұмыс

«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» тәсілінің негізінде мәтінді оқиды,талдатады.Оқушыларға кесте тарату,олар мәтінге қатысты талдау жұмыстарын жүргізу.Кестенің бір бөлігіне мәтіндегі өзіне ерекше ұнаған ,әсер еткен сөздерді жазады,екінші бөлігіне сол сөздерді сипаттайды.4-тапсырма.

Мәтінге тақырып қояды,қою әріппен берілген сөздердің мағынасы мен жасалу жолдарын түсіндіреді,болжалдық сан есімдерді табады.Суретке қарап,мәтінде айтылған үйдің нұсқасымен салыстырады,ортақ белгілер мен ерекшеліктерін айтады. 5-6 тапсырмалар.

Сөздер

сипаттамасы

Мәтіндегі ерекше әсер еткен сөздер

Сол сөздерді сипаттайды

Дескриптор:

-мәтіннен қажет ақпарат алады;

-мәтінді оқиды,түсінеді;

-сөздердің мағынасы мен жасалу жолын түсіндірді.

Оқулық,

суреттер




-болжалдық сан есімді табады;

-сурет пен мәтінді салыстырады;

Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы білімін бағалау

Қызыл-мен ештеңе түсінбедім.

Сары-маған әлі де түсініксіз.

Жасыл-маған бәрі түсінікті.

Кері байланыс. «Бір сөзбен» әдісі:оқушылар тапсырманы қалай орындағандарын бір сөзбен айтады.

Бекіту барысында 7,8-тапсырмаларды орындату.Оқушыларға диаграмма жасату.

Дескриптор:

-тақырыпқа қатысты диаграмма жасайды-диалог құрайды.


Қалыптастырушы бағалау.Мұғалім көңіл күй смайликтер арқылы бағалайды.

Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы тақырып бойынша сұрақ қойып,білімін толықтырады.

Мәтінсоңы жұмыс.Жұптық жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша 120-130 сөзден тұратын шағын мәтін құрап жазу.10-тапсырма.

Дескриптор:

-мәтінге негізгі ақпарат енгізеді.

-ақпараттық технологиялардың маңызы туралы баяндайды.-өз ойын қорытады.

Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы әр жұп бір-бірін бағалайды.

Кері байланыс.Тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындықтар болды?

Сабақтың соңы

(10 минут)

«Интервью» әдісі.Тапсырманың шарты бойынша тақырыпқа қатысты сөздер мен тұрақты тіркестерді пайдаланып,интервью алу.

9-тапсырма.

Дескриптор:

-диалогтің сұрақтарын әзірлейді.

-тақырып бойынша жаңа сөздерді қолданады.

Қалыптастырушы бағалау.Жұмыстарын түрлі түсті желімқағаздар алқылы бағалау.

Кері байланыс.

«Аяқталмаған ой» әдісі арқылы оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып,жұпта туынлдаған жағдаятты тізбектейді.

Алдымен ,біз « » деп ойладық

Кейін мынандай мәселе пайда болды:...

Мәселені шешу үшін ... еттік

Бұдан біз .... көрдік

Демек,бұл « » деген қорытындыға келдік.

Үйге тапсырма.3-тапсырма. Тапсырманың шарты,қалай орындау қажет екендігі түсіндіріледі.

Қосымша ақпарат



Рефлексия

Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?

Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?

Сыныптың ахуалы қандай болды?Себебі неде?

Уақыт тиімді пайдаланды ма?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?Неліктен?



Қорытынды бағалау:









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!