Пән:Қазақ тілі Сынып:8 |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.1.1.-мәтін тақырыбы,тірек сөздер,иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;8.3.2.1.-қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу,ерекшеліктерді бағалау; |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы: мәтін тақырыбы,тірек сөздер,иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжайды;Оқушылардың көпшілігі:шағын мәтін құрап жазады;Оқушылардың кейбірі:публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктерін талдау арқылы мәтіндердің жанрын анықтайды; |
Бағалау критерийлері | Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді,мәтін тақырыбы арқылы көтерілетін мәселені болжайды,жоба жұмысы туралы ақпарат береді,шағын мәтін құрайды. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге деген лексика мен терминология:жаратылыстану,қоғамтану, ошақ,бөлін, түйін, ертелікеш,жеделдет.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:ғылыми жоба,жоба орындаймын. |
Бастапқы білім | Электронды кітапхана туралы айтады,сипаттайды.Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады. |
Жоспары |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | А4 қағазы, маркерлер, смайликтер,түрлі- түсті қағаздар |
Сабақтың басы(8-минут) | Психологиялық ахуал қалыптастыру.«Ыстық алақан» тренингі.Оқушылармен сәлемдесіп,түгендейді.Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады.Қызығушылықты ояту.Слайдтарды көрсете отырып,ой шақыру:-Балалар, «жобаның» не екенін білесіңдер ме? «Ақпараттық мәдениет» дегеніміз не?Мәтіналды жұмыс.Сөздікпен жұмыс:Жаңа сөздермен танысады,қайталайды,сөздік дәптермен жұмыс жасайды.Дескриптор:-жаңа сөздер үйренеді;-сөздік жұмысын жүргізеді;«Сұрақ-жауап » әдісі,сұрақтар қойып,жауап алу.1-тапсырма.2-тапсырма.Оқушыларға берілген мақал-мәтелдердің ішінен білім-ғылымға қатыстыларын теріп жазғызады,мағынасын түсіндіреді.Оқушылар тақырыпқа қатысты ойларын айтады.,өздері білетін мақал-мәтелдерді айтады.Дескриптор:-оқушылар сұраққа толық жауап береді.-мақал-мәтелдерді талдайды;Кері байланыс.«Сұрақ ілмегі» әдісі.Оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,білімін толықтырады. |
|
Сабақтың ортасы(22 минут)
| Мәтінмен жұмыс«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» тәсілінің негізінде мәтінді оқиды,талдатады.Оқушыларға кесте тарату,олар мәтінге қатысты талдау жұмыстарын жүргізу.Кестенің бір бөлігіне мәтіндегі өзіне ерекше ұнаған ,әсер еткен сөздерді жазады,екінші бөлігіне сол сөздерді сипаттайды.4-тапсырма.Мәтінге тақырып қояды,қою әріппен берілген сөздердің мағынасы мен жасалу жолдарын түсіндіреді,болжалдық сан есімдерді табады.Суретке қарап,мәтінде айтылған үйдің нұсқасымен салыстырады,ортақ белгілер мен ерекшеліктерін айтады. 5-6 тапсырмалар.Дескриптор:-мәтіннен қажет ақпарат алады;-мәтінді оқиды,түсінеді;-сөздердің мағынасы мен жасалу жолын түсіндірді. | Оқулық,суреттер |
|
|
|
| -болжалдық сан есімді табады;-сурет пен мәтінді салыстырады;Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы білімін бағалауҚызыл-мен ештеңе түсінбедім.Сары-маған әлі де түсініксіз.Жасыл-маған бәрі түсінікті.Кері байланыс. «Бір сөзбен» әдісі:оқушылар тапсырманы қалай орындағандарын бір сөзбен айтады.Бекіту барысында 7,8-тапсырмаларды орындату.Оқушыларға диаграмма жасату.Дескриптор:-тақырыпқа қатысты диаграмма жасайды-диалог құрайды.
Қалыптастырушы бағалау.Мұғалім көңіл күй смайликтер арқылы бағалайды.Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы тақырып бойынша сұрақ қойып,білімін толықтырады.Мәтінсоңы жұмыс.Жұптық жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша 120-130 сөзден тұратын шағын мәтін құрап жазу.10-тапсырма.Дескриптор:-мәтінге негізгі ақпарат енгізеді.-ақпараттық технологиялардың маңызы туралы баяндайды.-өз ойын қорытады.Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы әр жұп бір-бірін бағалайды.Кері байланыс.Тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындықтар болды? |
|
Сабақтың соңы(10 минут) | «Интервью» әдісі.Тапсырманың шарты бойынша тақырыпқа қатысты сөздер мен тұрақты тіркестерді пайдаланып,интервью алу.9-тапсырма.Дескриптор:-диалогтің сұрақтарын әзірлейді.-тақырып бойынша жаңа сөздерді қолданады.Қалыптастырушы бағалау.Жұмыстарын түрлі түсті желімқағаздар алқылы бағалау.Кері байланыс.«Аяқталмаған ой» әдісі арқылы оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып,жұпта туынлдаған жағдаятты тізбектейді.Алдымен ,біз « » деп ойладықКейін мынандай мәселе пайда болды:...Мәселені шешу үшін ... еттікБұдан біз .... көрдікДемек,бұл « » деген қорытындыға келдік.Үйге тапсырма.3-тапсырма. Тапсырманың шарты,қалай орындау қажет екендігі түсіндіріледі. |
|
Қосымша ақпарат |
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?Сыныптың ахуалы қандай болды?Себебі неде?Уақыт тиімді пайдаланды ма?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?Неліктен? |
Қорытынды бағалау:
|