Материалдар / Сабақ жоспары . Молдава Республикасы 10-сынып

Сабақ жоспары . Молдава Республикасы 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары оқушыларға сабақ өткен кезде тиянақты түсіндіруге жетелейді . Дайын қысқа мерзімді жұмыс мұғалімдерге де көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
429
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Георафия. 10-сыныпҚысқа мерзімді жоспарлау

Мұғалімніңаты-жөніАлтайбаева ГүлнарМектебі:50 Абай атындағы мектеп
1-аптаМерзімі:05.04.2015Сыныбы: 10Уақыты: Сабақ №
Сабақ тақырыбы Беларусь Республикасы
СілтемеБілім беру стандарты, пән бағддарламасы.«География».10- сынып (оқулық),«География».10-сынып (әдістемелік құрал)
ЖалпымақсатыБеларусь Республикасының географиялық, экономикалық даму ерекшелік-терін білу; БР-ның геосаяси жағдайын түсіну; шаруашылығы мен сыртқы экономикалық байланыстарын зерделеу
Күтілетіннақты нәтижеБеларусь Республикасының географиялық, экономикалық даму ерекшелік-терін біледі. БР-ның геосаяси жағдайын түсінеді.Шаруашылығы мен сыртқы экономикалық байланыстарын айқындайды
Негізгі идеяларБеларусь Республикасының экономикалық, саяси, демографиялық ахуалы

Негізгі дерек көздер
Сабақ кезеңдеріУақытыМұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекеті

Кіріспе3 минут





















10- минут
І.Ұйымдастыру кезеңі1. Сынып оқушыларына жағымды психологиялық ахуал туғызу.2. Ынтымақтастық атмосфера-сын қалыптастыру. Стикер түстері арқылы арқылы топтастыру

«Сұрақты ұстап ал»Үй тапсырмасын сұрау(Сұрақ қойып,фасоль салынған қапшықты кезек-кезек әр командаға лақтыру)1.Ресейдің жер көлемі?2.Халқының саны?3.Экономикалық- географиялық жағдайы4.Халқының ұлттық құрамы?5.Ресейдің ең ірі қалаларын ата6.Ресей неше экономикалық ауданға бөлінеді?







Бағалау«Мадақтау сэндвичі»


Шаттық шеңберін жасап тұрады

Бір-біріне жақсы сөздерін арнайды.Берілген түстер бойынша топтарға бірігеді .Әр топ өздерінің көшбасшыларын сайлайды





Тақырып бойынша білетін мәліметтерін ортаға салады, бірінің жауабын бірі толықтырады. Қапшықты қағып алған адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3 ұпай алады. Егер ол жауабын білмесе, қапшықты басқа командаға лақтырады, жауап2 ұпайға есептеледі. Қапшық тағы лақтырылатын болса,онда дұрыс жауаптың құны1 ұпайға дейін төмендейді.Топтар бір-бірін бағалайды.

Тұсау кесер5 минут«ББҮ» кестесі – жеке жұмыс

Кестенің «Білемін», «Білгім келеді» бағанын толтырады
Негізгі бөлім







12 минут



























2- минут

5-минут

5-минут
«Топтық тергеу»- Мәнмәтінмен жұмыс.Әр топқа оқулықпен жасайтын жұмысының мақсатын айтып, бағыт-бағдар беремін.1-топ. Географиялық орны, табиғаты және табиғат ресурстары.2-топ. Беларуссияның халқы, шаруашылығы, Өнеркәсіп орындары.3-топ. Беларуссияның ауыл шаруашылығы, көлік, сыртқы экономикалық байланыстары.

Бағалау ; « Екі жұлдыз бір ұсыныс »«Кеңейтілген тапсырма»

«Соңғы сөзді мен айтамын» -жаңа сабақты бекіту

Таныстырылым арқылы мұғалімнің бекітуі Оқушылардың айтпаған тұстарын толықтыру.

Бағалау парақтары

Әр топ өз постерлерін бір-бірлеп қорғайды.



Топтық талқылау жұмысын жүргізеді. Бірлесе отырып, постер дайындайды.Бақылаушы топ мүшелері әр топ мүшелерін бақылайды Постер қорғау арқылы өз ойларын ортаға салады.







Топтар бір-бірін бағалайды

Блум таксономиясы арқылы оқушылар жеке жұмыс жасайды.



Таныстырылыммен танысады







Әр топ өз бағаларын хабарлайды.
қобалжыдымҚорытынды

1- минут





2 минут





Үйге тапсырма -Тақырыпты оқып келу. Кескін картамен жұмыс

«ББҮ» - кері байланыс













Рефлексия кестесінің 3-бағаны толтырылады

Сәтті түскен жері: Оқушыларды топқа бөлгенім, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру кезеңінде, өз-өздерін бағалау кезінде, топ-топты бағалағанда, жүздерінен қуанышты байқадым
Сәтсіз түскен жері: Алғашқы сабақ болған соң ба? оқушы түгіл өзімде қобалжу болды. Постер дайындауда оқушылар арасында шулар болды. Уақыт жетіспеді, Топпен жұмыс кезінде топ арасында келіспеушіліктер орын алды. Кеңейтілген тапсырмалар кезінде де түсінбеушіліктер орын алды. Сабақ шашыраңқы өтті

Өзгерістер: Біріншіден, оқушыларды топпен жұмыс жасауға дағдыландыруым керек. Тапсырмаларды орындау барысында белсенді болуға, бірлесіп жұмыс жасау арқылы жоғары нәтижеге жететіндеріне көз жеткізу

















Тренердің жазбасы:



  • Қызылмен берілген жазбаларды келесі ҚМЖ ескерерсіз;
  • Алынып тасталған бөліктер – артық жұмыс, оларды рефлексивті есепте көрсеткен жөн болар деп ойлаймын;
  • Берілген нысаннан ауытқушылық бар! Мен өзгенің, соның ішінде интернет-ресурстағы сабақтарды көшіруден аулақ болуыңызды сұраймын. Өз жұмысыңыз оларға қарағанда анағұрлым сапалы болып шығатынына сенімді болыңыз;
  • Дайын үлгіге жүгіну, көшіріп алу – ең төте, жеңіл жол! Ал ол сындарлылыққа тән емес екендігін, назарыңызға салғым келеді!
  • Жасыл түспен берілген түзетулерді алып тастауды ұмытпаңыз.


Тренер – Р.Ө.Мәрсәлі 25.03.2015 ж
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ