Материалдар / Сабақ жоспары : "Оқудағы кедергілерді анықтау"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары : "Оқудағы кедергілерді анықтау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ үлгісі мектеп тренерлеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2021
297
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5 күн

1-2-сабақтар

Уақыты


Тақырыбы:




Мақсаты:




Оқу нәтижесі:




Түйінді

идеялар:


Оқушыларды ынталандыру

1-сабақ: Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффекттік теориясы.

2-сабақ: Оқушыларды ынталандыру.Оқушылардың оқу туралы пікірін

анықтау (оқушыдан кеңес алу)

Мұғалімдер оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді анықтайды және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістеріне талдау жасайды.

Мұғалімдер оқудағы кедергілердің алуан түрлі сипаттамаларын (зияткерлік,

әлеуметтік және эмоциялық), оқытудың ынталандыру теорияларын,

«қиын» оқушылармен жұмыс істеу әдістерін талдайды. Сонымен қатар

оқушылардан кеңес алу рәсіміне қатысты тәсілдерді әзірлейді.

Өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды, терең ойланады, оқудан ләззат алады, ішкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерде жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Оларға оқу оңай, олар оқу үдерісінен рахат алады. Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады. Болашақты болжауға болмайды,бірақ оның қалыптасу белсенділігі қазірден басталады және қазіргі кезде не істеліп жатса да, жастардың қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Сондықтан мұғалім оқу қабілеттерін қалыптастыратын немесе шектейтін күштерді белгілей отырып, белгілі бір педагогикалық амалдарды таңдап, жастарға өз әлеуеттерін ашуға, сол арқылы ең үздік оқушы болуға көмектесуге тиіс. Біз оқушылардың әртүрлі себептермен: кейде зеріккендіктен, ауыр жұмыстан жалтару мақсатында, сыныптағы шудан қажыған себепті немесе дер кезінде мұғалімнің көмегін ала алмай қалған жағдайда, не кезекті тапсырмадан гөрі қоғамдық өмір қиындықтары жайлы әңгіме мен ойлардың оған маңыздырақ болуы және тағы басқа да жайттар орын алғанда сабақтың білім беру үдерісінен «тыс қалатынын» жақсы білеміз.

Аталған мәселелер – оқыту мен оқуда күнделікті кездесіп отыратын проблемалар, бірақ оларға көңіл бөлмей, назардан тыс қалдыратын болса, онда оқушылар бұл мәселелерді күнделікті мектеп өмірінде кездесетін қалыпты жағдай деп қабылдауы мүмкін, осының нәтижесінде белгілі бір уақыт өткеннен кейін олардың алдында мектепке және оқуға қызығушылығы бәсеңдеген проблема туындайды Маңызы жағынан оқушыларды қалай тыңдау қажет және оларды оқуға қалай үйрету қажет деген мәселе мұғалімдер үшін қалай оқыту және қалай оқу проблемасы мен тең проблема болып табыла ма?

1 сабақ

Сабақ барысы: Психологиялық ахуал:

«КЕДЕРГІЛЕРДЕН ӨТУ» ТРЕНИНИГІ

Әртүрлі кедергілерден өту қимылын жасайды.

Топқа бөлу: «Қытай фазылы» әдісі

Тақырыпты ашу: «Ассоциация» әдісі

«Кедергі» сөзіне ассоцация жасайды.

DrawObject1

Кедергі





«Миға шабуыл»: «Көбелекті құтқару»




Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

«Ротация» әдісі: «Оқушылардың оқуына кедергі келтіретін факторлады әр топ жазып шығады

1-ші топ:Мұғалімдер тарапынан кездесетін кедергілер

2-ші топ: Ата-аналар тарапынан кездесетін кедергілер

3-ші топ: Оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер

4-ші топ: Оқушылардан алынатын сауалнамалар

Енді келесі топтар осы кедергілерді шешу жолдарын ашады,ортада қорғайды

Тиімді оқуға кедергі жасауы мүмкін болатын құбылыстар туралы мұғалімдерге арналған ақпараттық постер жасау мақсатындағы жұптық жұмыс


ӘDrawObject2 леуметтік және

физикалық

факторлар


Оқушының жеке

факторы


Әлеуметтік қолдау

түрлері


тапсырмалар мен

берілген есептердің

сапасы



ӘDrawObject3 леуметтік және

физикалық

факторлар


Оқушының жеке

факторы


Әлеуметтік қолдау

түрлері


тапсырмалар мен

берілген есептердің

сапасы



Оқушының міндеті


Ресурс: салыстыру


«Оқудағы кедергілерді анықтау» таныстырылымы

Пікірталасты қыздыру үшін әсерлі күштер сызбасын пайдаланыңыз

Сергіту сәті

2-сабақ мысалы 5 сұрақ ойыны.(кім, қайда, кіммен, қашан, не істеді?)

Топтық жұмыс «Джиксо әдісі» арқылы жүргізіледі

1-топ «Қорғанушы Дейв»

2- топ: «Дәрменсіз Ханна»

3-топ «Өте сақ Салли»

4-топ «Көңілі тоқ Сэм»

5 топ: «Мазасыз Альма»

Жұптық жұмыс «Қиын оқушы»

Өз тәжірибемізден сұхбаттасу


Кері байланыс: «Ішкі және сыртқы шеңберлер»

Ішкі және сыртқы шеңберге тұрып өтілген сабақ бойынша ой қорытындылайды.

Стикерлерге 2жұлдыз, 1 тілек жазып алма ағашына іледі.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!