Бірлескен жұмысқа негізделген
тәсіл:
«Ротация» әдісі:
«Оқушылардың оқуына кедергі келтіретін факторлады әр топ жазып
шығады
1-ші
топ:Мұғалімдер тарапынан
кездесетін кедергілер
2-ші топ: Ата-аналар тарапынан
кездесетін кедергілер
3-ші топ: Оқушылар тарапынан кездесетін
кедергілер
4-ші топ: Оқушылардан алынатын
сауалнамалар
Енді келесі топтар осы кедергілерді шешу жолдарын
ашады,ортада қорғайды
Тиімді оқуға кедергі жасауы
мүмкін болатын құбылыстар туралы мұғалімдерге арналған ақпараттық
постер жасау мақсатындағы жұптық жұмыс
Ә
леуметтік және
физикалық
факторлар
|
Оқушының жеке
факторы
|
Әлеуметтік қолдау
түрлері
|
тапсырмалар мен
берілген есептердің
сапасы
|
Ә
леуметтік және
физикалық
факторлар
|
Оқушының жеке
факторы
|
Әлеуметтік қолдау
түрлері
|
тапсырмалар мен
берілген есептердің
сапасы
|
Ресурс:
салыстыру
• «Оқудағы кедергілерді
анықтау» таныстырылымы
• Пікірталасты қыздыру үшін әсерлі күштер
сызбасын пайдаланыңыз
Сергіту сәті
2-сабақ
мысалы 5 сұрақ ойыны.(кім,
қайда, кіммен, қашан, не істеді?)
Топтық жұмыс
«Джиксо әдісі» арқылы
жүргізіледі
1-топ «Қорғанушы
Дейв»
2- топ: «Дәрменсіз
Ханна»
3-топ «Өте сақ
Салли»
4-топ «Көңілі тоқ
Сэм»
5 топ: «Мазасыз
Альма»
Жұптық жұмыс «Қиын оқушы»
Өз тәжірибемізден
сұхбаттасу
Кері байланыс: «Ішкі және сыртқы
шеңберлер»
Ішкі және сыртқы шеңберге
тұрып өтілген сабақ бойынша ой
қорытындылайды.
Стикерлерге 2жұлдыз, 1 тілек жазып алма ағашына
іледі.
|