Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары , Сан аралығы 7 cынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер Мектеп: Новокубанка орта мектебі |
||||||||||||||||
Күні: Мұғалімнің Т.А.Ә: Хайса Зүлфия Сынып: 6 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Сан аралықтар.Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы. |
|||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
6.2.2.7 Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану; 6.2.2.8 Сан аралықтарды кескіндеу; |
|||||||||||||||
Cабақтың мақсаты: |
Барлығы:
Көпшілігі:
Кейбірі:
|
|||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу,түсіну,қолдану |
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Пәнге қатысты лексика және терминалогия: Сан аралығы,интервал,кесінді, жартылай интервал, сәуле, ашық сәуле,қатаң, қатаң емес. Пәнге қатысты сөз тіркестері: Сан аралықтары, координаталық түзу, сан аралықтарының бірігуі , сан аралықтарының қиылысуы |
|||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту: |
«Мәңгілік ел»-Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар: |
Тарих |
|||||||||||||||
Алдыңғы білім: |
Координаталық түзу. Теңсіздіктер |
|||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 3мин |
Ұйымдастыру кезеңі
. |
Карточка Интербелсенді тақта |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3минут
8 мин
6 минут
3 минут
7 минут
Сабақтың соңы 3 минут |
Ұжымдық жұмыс. I.Cабақ басында жаңа тақырыпты игеру мақсатында «алдын-ала берілген атаулар» тәсілі қолданылады. Тақтаға жаңа сабаққа қатысты терминдер жазылып,оқушыларға олардың мағынасын анықтауын сұрайды. Кейін мұғалім топ басшысынан пікірлерін сұрайды.
ҚБ: Мұғалім барлық оқушылардан терминдерді толықтыруына мүмкіндік беріп,кері байланыс жасайды. II.«Белсенді оқу» тәсілі бойынша әр топ оқушылары оқулықтан өздерінің атаулары бойынша (интервал,кесінді,жартылай интервал,ашық сәуле). бойынша сан аралықтарының кескіндеу,сан аралықтарының оқылуы мен жазылу ережелерімен танысады. «Айналмалы бекет »әдісімен әр топтағы оқушылар келесі топқа өз атауларын түсіндіреді. ҚБ:Мұғалім дайын болған оқушыдан қол көтеруін сұрайды.Әр топтан дайын болған бір оқушы атауларды түсіндіреді. Жұптық жұмыс. «Үштік әдіс »(ойлан,жұптас,бөліс) тәсілі бойынша оқушылар жұпқа бөлініп ,кесте түріндегі тапсырма карточкалары беріледі,кейін берілген кестені толтырады.
Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім дұрыс жауаптары бар кестені тақтаға көрсету арқылы жұптар өзара бағалайды, оқушылар ауызша кері байланыс жасайды .III. Деңгейлік тапсырмаларды қолдану. Жеке жұмыс.
№1 тапсырма Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер:
Дескриптор: Білім алушы
№2 тапсырма Қос теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығын белгілеңдер:
Дескриптор:
№3 тапсырма
Теңсіздікті шешіңіз Шешімдер жиынын сан аралығымен жазыңдар.
а) >7; ә) ≤3; б) >1 . Дескриптор: - модулді ашады - теңсіздіктің/ теңсіздіктердің шешімін координаталық түзуде кескіндейді. -шешімін сан аралық түрінде жазады. Оқушылар тапсырмалар орындап жатқанда мұғалім нұсқау беріп мақсатқа жетелейді.
ҚБ: Бағалау жүргізу үшін әр топтан бір оқушы тақтада шығып тапсырма шешімін жазады.Оқушылар өзін өздері бағалайды. IV. Ширату жаттығуы. Қазақ хандығының құрылған жылын, Қазақстанның Тәуелсіздігін алға жылын сан аралығында көрсет. Мысалы: (1456;1468); (1990;2001) ҚБ: «Шапалақ» әдісі арқылы.
Шағын топтық жұмыс. V. «Қар кесегі» әдісін пайдаланып, бірінші топ оқушылары қағазға өздері құрастырған кескінделген сан аралығына байланысты тапсырма жазады,екінші топ оқушылары келген тапсырманы яғни кескінделген сан аралықтарын теңсіздік түрінде жазып,үшінші топқа лақтырады.Үшінші топқа келген сан аралықтарының теңсіздік түрін белгілеуін жазады.Солай төртінші топқа лақтырады,бұл топ сан аралықтарының белгілеуін оқиды.Солай сағат тілінің бағытымен іске асады. Бұл тапсырма нәтижесінде көзделген сабақ мақсаты толық қамтылады. Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар бірін-бірі «Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды.
Үйге тапсырма:Әр топ оқушылары үстелдегі ілініп тұрған қағаздағы жаттығулары бар шарларды жарып алады.
Рефлексия.Барлық оқушылар шариктерге аты-жөндерін жазып осы сабақта қай деңгейге жеткендерін жасыл,сары,қызыл түсті қорапшаларға салып анықтайды.
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |