Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Мектеп: Новокубанка орта мектебі

    Күні: Мұғалімнің Т.А.Ә: Хайса Зүлфия

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы:

    Сан аралықтар.Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы.

    Оқу мақсаты:

    6.2.2.7 Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану;

    6.2.2.8 Сан аралықтарды кескіндеу;


    Cабақтың мақсаты:

    Барлығы:

    • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді және кескінделген сан аралықтарын белгілеулер арқылы жазады,оқиды.

    Көпшілігі:

    • Сан аралығын кескіндеп теңсіздік түрінде жазады.

    Кейбірі:

    • Модульмен берілген теңсіздіктердің шешімдер жиынын табады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу,түсіну,қолдану

    Бағалау критерийлері:

    • Сан аралықтарын кескіндейді,жазады,оқиды.


    Тілдік мақсаттар:

    Пәнге қатысты лексика және терминалогия:

    Сан аралығы,интервал,кесінді, жартылай интервал, сәуле, ашық сәуле,қатаң, қатаң емес.

    Пәнге қатысты сөз тіркестері:

    Сан аралықтары, координаталық түзу, сан аралықтарының бірігуі , сан аралықтарының қиылысуы

    Құндылықтарды дарыту:

    «Мәңгілік ел»-Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана

    Пәнаралық байланыстар:

    Тарих

    Алдыңғы білім:

    Координаталық түзу. Теңсіздіктер

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері




    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    • Амандасу.

    • Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Гүлмен тілек».Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді.

    • Оқушылар гүлдің астына жазылған сан аралықтарының атаулары арқылы (интервал,кесінді,жартылай интервал,сәуле) 4 топқа бөлінеді.

    • Сабақ тақырыбы мен мақсаты таныстырылады;

    .




    Карточка









    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы


    3минут











    8 мин

















    6 минут





































    10минут














































    3 минут







    7 минут

















    Сабақтың соңы


    3 минут





    Ұжымдық жұмыс.

    I.Cабақ басында жаңа тақырыпты игеру мақсатында «алдын-ала берілген атаулар» тәсілі қолданылады. Тақтаға жаңа сабаққа қатысты терминдер жазылып,оқушыларға олардың мағынасын анықтауын сұрайды. Кейін мұғалім топ басшысынан пікірлерін сұрайды.


    ҚБ: Мұғалім барлық оқушылардан терминдерді толықтыруына мүмкіндік беріп,кері байланыс жасайды.


    II.«Белсенді оқу» тәсілі бойынша әр топ оқушылары оқулықтан өздерінің атаулары бойынша (интервал,кесінді,жартылай интервал,ашық сәуле). бойынша сан аралықтарының кескіндеу,сан аралықтарының оқылуы мен жазылу ережелерімен танысады.

    «Айналмалы бекет »әдісімен әр топтағы оқушылар келесі топқа өз атауларын түсіндіреді.

    ҚБ:Мұғалім дайын болған оқушыдан қол көтеруін сұрайды.Әр топтан дайын болған бір оқушы атауларды түсіндіреді.




    Жұптық жұмыс.

    «Үштік әдіс »(ойлан,жұптас,бөліс) тәсілі бойынша оқушылар жұпқа бөлініп ,кесте түріндегі тапсырма карточкалары беріледі,кейін берілген кестені толтырады.



    теңсіздік

    х<2

    х≥-3

    -1<у<5

    2≤у≤4

    кескінделуі





    жазылуы







    Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім дұрыс жауаптары бар кестені тақтаға көрсету арқылы жұптар өзара бағалайды, оқушылар ауызша кері байланыс жасайды

    .III. Деңгейлік тапсырмаларды қолдану.

    Жеке жұмыс.


    №1 тапсырма

    Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер:

    1. [-1;4]; 2) (2;6]; 3) [-6;0);

    2. 4) (2; 3); 5) [-1;+∞).


    Дескриптор:

    Білім алушы

    • Сан аралығын координаталық түзуде кескіндейді;


    №2 тапсырма

    Қос теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығын белгілеңдер:


    1. -2,5≤x≤1; 2) -4≤х<3; 3) 0,2<y<5; 4) -3<у≤0.


    Дескриптор:

    • Қос теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндейді.

    • Сан аралығын белгілейді.





    №3 тапсырма


    Теңсіздікті шешіңіз

    Шешімдер жиынын сан аралығымен жазыңдар.


    а) >7; ә) ≤3; б) >1

    .

    Дескриптор:

    - модулді ашады

    - теңсіздіктің/ теңсіздіктердің шешімін координаталық түзуде кескіндейді.

    -шешімін сан аралық түрінде жазады.

    Оқушылар тапсырмалар орындап жатқанда мұғалім нұсқау беріп мақсатқа жетелейді.


    ҚБ: Бағалау жүргізу үшін әр топтан бір оқушы тақтада шығып тапсырма шешімін жазады.Оқушылар өзін өздері бағалайды.

    IV. Ширату жаттығуы.

    Қазақ хандығының құрылған жылын, Қазақстанның Тәуелсіздігін алға жылын сан аралығында көрсет.

    Мысалы: (1456;1468); (1990;2001)

    ҚБ: «Шапалақ» әдісі арқылы.


    Шағын топтық жұмыс.

    V. «Қар кесегі» әдісін пайдаланып, бірінші топ оқушылары қағазға өздері құрастырған кескінделген сан аралығына байланысты тапсырма жазады,екінші топ оқушылары келген тапсырманы яғни кескінделген сан аралықтарын теңсіздік түрінде жазып,үшінші топқа лақтырады.Үшінші топқа келген сан аралықтарының теңсіздік түрін белгілеуін жазады.Солай төртінші топқа лақтырады,бұл топ сан аралықтарының белгілеуін оқиды.Солай сағат тілінің бағытымен іске асады. Бұл тапсырма нәтижесінде көзделген сабақ мақсаты толық қамтылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар бірін-бірі «Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды.


    Үйге тапсырма:Әр топ оқушылары үстелдегі ілініп тұрған қағаздағы жаттығулары бар шарларды жарып алады.


    Рефлексия.Барлық оқушылар шариктерге аты-жөндерін жазып осы сабақта қай деңгейге жеткендерін жасыл,сары,қызыл түсті қорапшаларға салып анықтайды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Хайса Зүлфия
    03 Мамыр 2021
    625
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары , Сан аралығы 7 cынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары , Сан аралығы 7 cынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары оқу мақсатына толық жетуіне көмектеседі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Мектеп: Новокубанка орта мектебі

    Күні: Мұғалімнің Т.А.Ә: Хайса Зүлфия

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы:

    Сан аралықтар.Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы.

    Оқу мақсаты:

    6.2.2.7 Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану;

    6.2.2.8 Сан аралықтарды кескіндеу;


    Cабақтың мақсаты:

    Барлығы:

    • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді және кескінделген сан аралықтарын белгілеулер арқылы жазады,оқиды.

    Көпшілігі:

    • Сан аралығын кескіндеп теңсіздік түрінде жазады.

    Кейбірі:

    • Модульмен берілген теңсіздіктердің шешімдер жиынын табады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу,түсіну,қолдану

    Бағалау критерийлері:

    • Сан аралықтарын кескіндейді,жазады,оқиды.


    Тілдік мақсаттар:

    Пәнге қатысты лексика және терминалогия:

    Сан аралығы,интервал,кесінді, жартылай интервал, сәуле, ашық сәуле,қатаң, қатаң емес.

    Пәнге қатысты сөз тіркестері:

    Сан аралықтары, координаталық түзу, сан аралықтарының бірігуі , сан аралықтарының қиылысуы

    Құндылықтарды дарыту:

    «Мәңгілік ел»-Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана

    Пәнаралық байланыстар:

    Тарих

    Алдыңғы білім:

    Координаталық түзу. Теңсіздіктер

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері




    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    • Амандасу.

    • Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Гүлмен тілек».Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді.

    • Оқушылар гүлдің астына жазылған сан аралықтарының атаулары арқылы (интервал,кесінді,жартылай интервал,сәуле) 4 топқа бөлінеді.

    • Сабақ тақырыбы мен мақсаты таныстырылады;

    .




    Карточка









    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы


    3минут











    8 мин

















    6 минут





































    10минут














































    3 минут







    7 минут

















    Сабақтың соңы


    3 минут





    Ұжымдық жұмыс.

    I.Cабақ басында жаңа тақырыпты игеру мақсатында «алдын-ала берілген атаулар» тәсілі қолданылады. Тақтаға жаңа сабаққа қатысты терминдер жазылып,оқушыларға олардың мағынасын анықтауын сұрайды. Кейін мұғалім топ басшысынан пікірлерін сұрайды.


    ҚБ: Мұғалім барлық оқушылардан терминдерді толықтыруына мүмкіндік беріп,кері байланыс жасайды.


    II.«Белсенді оқу» тәсілі бойынша әр топ оқушылары оқулықтан өздерінің атаулары бойынша (интервал,кесінді,жартылай интервал,ашық сәуле). бойынша сан аралықтарының кескіндеу,сан аралықтарының оқылуы мен жазылу ережелерімен танысады.

    «Айналмалы бекет »әдісімен әр топтағы оқушылар келесі топқа өз атауларын түсіндіреді.

    ҚБ:Мұғалім дайын болған оқушыдан қол көтеруін сұрайды.Әр топтан дайын болған бір оқушы атауларды түсіндіреді.




    Жұптық жұмыс.

    «Үштік әдіс »(ойлан,жұптас,бөліс) тәсілі бойынша оқушылар жұпқа бөлініп ,кесте түріндегі тапсырма карточкалары беріледі,кейін берілген кестені толтырады.



    теңсіздік

    х<2

    х≥-3

    -1<у<5

    2≤у≤4

    кескінделуі





    жазылуы







    Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім дұрыс жауаптары бар кестені тақтаға көрсету арқылы жұптар өзара бағалайды, оқушылар ауызша кері байланыс жасайды

    .III. Деңгейлік тапсырмаларды қолдану.

    Жеке жұмыс.


    №1 тапсырма

    Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер:

    1. [-1;4]; 2) (2;6]; 3) [-6;0);

    2. 4) (2; 3); 5) [-1;+∞).


    Дескриптор:

    Білім алушы

    • Сан аралығын координаталық түзуде кескіндейді;


    №2 тапсырма

    Қос теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығын белгілеңдер:


    1. -2,5≤x≤1; 2) -4≤х<3; 3) 0,2<y<5; 4) -3<у≤0.


    Дескриптор:

    • Қос теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндейді.

    • Сан аралығын белгілейді.





    №3 тапсырма


    Теңсіздікті шешіңіз

    Шешімдер жиынын сан аралығымен жазыңдар.


    а) >7; ә) ≤3; б) >1

    .

    Дескриптор:

    - модулді ашады

    - теңсіздіктің/ теңсіздіктердің шешімін координаталық түзуде кескіндейді.

    -шешімін сан аралық түрінде жазады.

    Оқушылар тапсырмалар орындап жатқанда мұғалім нұсқау беріп мақсатқа жетелейді.


    ҚБ: Бағалау жүргізу үшін әр топтан бір оқушы тақтада шығып тапсырма шешімін жазады.Оқушылар өзін өздері бағалайды.

    IV. Ширату жаттығуы.

    Қазақ хандығының құрылған жылын, Қазақстанның Тәуелсіздігін алға жылын сан аралығында көрсет.

    Мысалы: (1456;1468); (1990;2001)

    ҚБ: «Шапалақ» әдісі арқылы.


    Шағын топтық жұмыс.

    V. «Қар кесегі» әдісін пайдаланып, бірінші топ оқушылары қағазға өздері құрастырған кескінделген сан аралығына байланысты тапсырма жазады,екінші топ оқушылары келген тапсырманы яғни кескінделген сан аралықтарын теңсіздік түрінде жазып,үшінші топқа лақтырады.Үшінші топқа келген сан аралықтарының теңсіздік түрін белгілеуін жазады.Солай төртінші топқа лақтырады,бұл топ сан аралықтарының белгілеуін оқиды.Солай сағат тілінің бағытымен іске асады. Бұл тапсырма нәтижесінде көзделген сабақ мақсаты толық қамтылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар бірін-бірі «Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды.


    Үйге тапсырма:Әр топ оқушылары үстелдегі ілініп тұрған қағаздағы жаттығулары бар шарларды жарып алады.


    Рефлексия.Барлық оқушылар шариктерге аты-жөндерін жазып осы сабақта қай деңгейге жеткендерін жасыл,сары,қызыл түсті қорапшаларға салып анықтайды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 7 сынып
    03.05.2021
    625
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Хайса Зүлфия
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации