Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі:Бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер
Мектеп: Новокубанка орта
мектебі
Күні:Мұғалімнің Т.А.Ә: Хайса
Зүлфия
Сынып:
6
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ
тақырыбы:
Сан аралықтар.Сан аралықтардың
бірігуі мен қиылысуы.
Оқу
мақсаты:
6.2.2.7Сан аралықтарын жазу үшін
белгілеулерді пайдалану;
6.2.2.8Сан аралықтарды
кескіндеу;
Cабақтың
мақсаты:
Барлығы:
Сан аралықтарын
координаталық түзуде кескіндейді және кескінделген сан аралықтарын
белгілеулер арқылы
жазады,оқиды.
Көпшілігі:
Сан аралығын
кескіндеп теңсіздік түрінде
жазады.
Кейбірі:
Модульмен берілген
теңсіздіктердің шешімдер жиынын
табады.
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Білу,түсіну,қолдану
Бағалау
критерийлері:
Сан аралықтарын
кескіндейді,жазады,оқиды.
Тілдік
мақсаттар:
Пәнге қатысты
лексика және
терминалогия:
Сан
аралығы,интервал,кесінді, жартылай интервал, сәуле, ашық
сәуле,қатаң, қатаң емес.
Пәнге қатысты сөз
тіркестері:
Сан аралықтары, координаталық
түзу, сан аралықтарының бірігуі , сан аралықтарының
қиылысуы
Құндылықтарды
дарыту:
«Мәңгілік ел»-Қазақстанның
Тәуелсіздігі және Астана
Пәнаралық
байланыстар:
Тарих
Алдыңғы
білім:
Координаталық түзу.
Теңсіздіктер
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
3мин
Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу.
Жағымды
психологиялық ахуал қалыптастыру:«Гүлмен тілек».Оқушылар арнайы
дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек
тілейді.
Оқушылар гүлдің
астына жазылған сан аралықтарының атаулары арқылы
(интервал,кесінді,жартылай интервал,сәуле) 4 топқа
бөлінеді.
Сабақ тақырыбы мен
мақсаты таныстырылады;
.
Карточка
Интербелсенді
тақта
Сабақтың
ортасы
3минут
8мин
6
минут
10минут
3минут
7
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
Ұжымдық
жұмыс.
I.Cабақ басында жаңа тақырыпты
игеру мақсатында «алдын-ала берілген
атаулар»тәсілі қолданылады. Тақтаға
жаңа сабаққа қатысты терминдер жазылып,оқушыларға олардың мағынасын
анықтауын сұрайды. Кейін мұғалім топ басшысынан пікірлерін
сұрайды.
ҚБ: Мұғалім
барлық оқушылардан терминдерді толықтыруына мүмкіндік беріп,кері
байланыс жасайды.
II.«Белсенді
оқу»тәсілі бойынша әр топ
оқушылары оқулықтан өздерінің атаулары бойынша
(интервал,кесінді,жартылай интервал,ашық сәуле).
бойыншасан аралықтарының
кескіндеу,сан аралықтарының оқылуы
мен жазылуережелерімен
танысады.
«Айналмалы бекет
»әдісімен әр топтағы оқушылар
келесі топқа өз атауларын
түсіндіреді.
ҚБ:Мұғалім дайын болған
оқушыдан қол көтеруін сұрайды.Әр топтан дайын болған бір оқушы
атауларды
түсіндіреді.
Жұптық
жұмыс.
«Үштік әдіс
»(ойлан,жұптас,бөліс)тәсілі бойынша оқушылар жұпқа
бөлініп ,кесте түріндегі тапсырма карточкалары беріледі,кейін
берілген кестені толтырады.
теңсіздік
х<2
х≥-3
-1<у<5
2≤у≤4
кескінделуі
жазылуы
Қалыптастырушы
бағалау:Мұғалім дұрыс жауаптары бар
кестені тақтаға көрсету арқылы жұптар өзара бағалайды, оқушылар
ауызша кері байланыс жасайды
.III.Деңгейлік тапсырмаларды
қолдану.
Жеке
жұмыс.
№1
тапсырма
Сан аралығын
координаталық түзуде
кескіндеңдер:
[-1;4];
2) (2;6]; 3)
[-6;0);
4) (2; 3); 5)
[-1;+∞).
Дескриптор:
Білім
алушы
Сан аралығын координаталық түзуде
кескіндейді;
№2
тапсырма
Қос теңсіздіктің
шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығын
белгілеңдер:
-2,5≤x≤1;
2) -4≤х<3;
3) 0,2<y<5;
4) -3<у≤0.
Дескриптор:
Қос теңсіздіктің
шешімдерінің жиынын координаталық түзуде
кескіндейді.
Оқушылар тапсырмалар
орындап жатқанда мұғалім нұсқау беріп мақсатқа
жетелейді.
ҚБ: Бағалау жүргізу
үшін әр топтан бір оқушы тақтада шығып тапсырма шешімін
жазады.Оқушылар өзін өздері
бағалайды.
IV. Ширату
жаттығуы.
Қазақ хандығының
құрылған жылын, Қазақстанның Тәуелсіздігін алға жылын сан
аралығында көрсет.
Мысалы: (1456;1468);
(1990;2001)
ҚБ: «Шапалақ»
әдісі арқылы.
Шағын топтық
жұмыс.
V. «Қар
кесегі»әдісін пайдаланып, бірінші топ
оқушылары қағазға өздері құрастырғанкескінделген сан
аралығынабайланысты тапсырма
жазады,екінші топ оқушылары келген тапсырманы
яғникескінделген сан аралықтарын
теңсіздіктүрінде жазып,үшінші топқа
лақтырады.Үшінші топқа келген сан аралықтарының теңсіздік түрін
белгілеуін жазады.Солай төртінші топқа лақтырады,бұл топ сан
аралықтарының белгілеуін оқиды.Солай сағат тілінің бағытымен іске
асады. Бұл тапсырма нәтижесінде көзделген сабақ мақсаты толық
қамтылады.
Қалыптастырушы
бағалау:Оқушылар бірін-бірі
«Бутерброд» тәсілі арқылы
бағалайды.
Үйге
тапсырма:Әр топ оқушылары үстелдегі
ілініп тұрған қағаздағы жаттығулары бар шарларды жарып
алады.
Рефлексия.Барлық оқушылар шариктерге
аты-жөндерін жазып осы сабақта қай деңгейге жеткендерін
жасыл,сары,қызыл түсті қорапшаларға салып
анықтайды.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз