Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Адам бақыты 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары
Бөлім: |
Таным қуанышы |
|
Педагогтің аты-жөні |
Жукенова Гульмира Муратовна |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 7 |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
№7 сабақтың тақырыбы |
«Адам бақыты» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Қоршаған орта сұлулығы мен адамды бағалай біледі; оларға деген көзқарасын шығармашылық жұмыстары арқылы көрсетеді |
|
Құндылығы: |
Дұрыс әрекет |
|
Қасиеттер: |
қайырымдылық, қанағатшылдық, |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға адам бақытының сырын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу |
|
Сабақтың міндеттері:
|
- оқушыларға бақыт, бақытты болу ұғымдарының мәнін ұғындыра отырып, қайырымдылық, қанағатшылдық қасиеттері туралы түсінік беру; - оқушыларды өзіне және өзгелерге жақсылық жасауға баули отырып, бақытты бола білуге үйрету; -оқушыларды қайырымдылыққа, ризашылыққа тәрбиелеу. |
Сабақтың кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Жағымды көңіл-күй |
Мұғалім оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді. Мұғалім оқушыларды жағымда көңіл –күйге келіп, терең ойлауға бейімдейді. «Нұрға бөлену» жаттығуын өткізу. |
Оқушылар сабаққа дайындықтарын көрсетеді. «Нұрға бөлену» жаттығуын орындайды. |
https://youtu.be/1wra5jdp0zQ |
2. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгіме) |
Джеймс Аленнің «Адам қалай ойлайды?» мәтінін оқып келу. Мұғалім оқушылардан мәтін мазмұнын және рухани тереңдігін қалай түсінгендерін сұрақтар қою арқылы анықтайды. №7 сабақ 29 бет «Адам қалай ойлайды?» мәтінін сұрақтар қою арқылы сұрау. Сұрақтар:
|
Оқушылар мұғалім сұрақтарының көмегімен Джеймс Аленнің «Адам қалай ойлайды?» үйге берілген әңгіменің мазмұнын ашады. |
Оқулық 29-30бет. Презентация жасау, интербелсенді тақтамен жұмыс |
3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) әңгіме |
Мұғалім сабақтың дәйексөзімен таныстырады. «Жаны мейірімге толы адам бақытты» Пифагор Пифагор ( 570—490 жж. б.з.д) — ежелгі грек философы және математигі. Сұрақтар:
Дәйексөзді талдап, қорытынды жасау арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәні ашылып, оның қасиеттері туралы білімдері толықтырылады. |
Оқушылар Пифагордың қанатты сөзінің мағынасын талқылайды, оны екі рет қайталайды және дәптерге жазады. |
Жұмыс дәптерлері. |
4. Оқиға айту (әңгіме) |
Мұғалім алып келген сыйын айтып береді. Бақытқа барар жол
(Қ.Толыбаев) 1.
Шәкірттер ұстаздан не туралы айтып беруді өтінді? 4.Адам бақытты болу үшін бойында қандай қасиеттер болуы керек? 5. Бақытқа жету үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар? |
Оқушылар әңгімені тыңдағаннан кейін, мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, бақыттың мәнін ұғынады. |
http://ustazdar.kz/achyksabak/ozinozi/4705-bayt-shaynda.html |
5. Шығармашылық жұмыс |
Мұғалім оқушыларға тапсырмаларды түсіндіріп өтеді. 1 тапсырма: Бақыт деген-үш игіліктің бірдей толық болуы: бірінші-жанның, екінші-тәннің, яғни денсаулықтың, күштің, сұлулықтың, үшіншіден, сыртқы игіліктің-барлықтың, белгіліліктің т.с.с (Аристотель) Бақыттың мәні-парасаттылықта, әркімнің өз алдына игілікті мақсат қоя білуінде, адамның мінез-құлқын, іс-әрекетін ерікті түрде өзгертіп, игілікке бағыттап отыруында (әл-Фараби). Бақытты өмір сүру-қуанышты болу, дәулетке кенелу, рақатқа бөлену. Адамға қуаныш әкелетін оқиғалар табысқа қол жеткізу, іс-әрекеттің марапатталуы, алға қойған мақсаттың орындалуы. 2 тапсырма: бірінші тапсырманы толықтыра түседі. Жағдаятты оқып, өз шешімдері мен ой-тұжырымдарын айту. Мұғалім жағдаятты адам шынайы бақытты өзімен –өзі және айнала қоршаған ортамен үйлесімді өмір сүріп, өз өмірін жақсы іске арнағанда сезінетінін, мол бақытқа ақ ниетпен ізгі пейіл ғана апара алатынын ұғындыру. |
Оқушылар дәптерде тапсырманы орындайды. Бақыт ұғымына берілген анықтамаларды оқып, шынайы бақыттың анықтамасын тауып, өз ойларын дәлелдейді. Оқушылар жағдаятты оқып, өз шешімдері мен ой-тұжырымдарын айтады. |
7 сынып оқушыларына арналған өзін-өзі тану дәптері, 16 бет. |
6. Жобалау қызметі |
«Ұжымдағы достық» жобасы бойынша 1 кезең мақсатын жазу. |
Оқушылар жоба бойынша 1 кезең мақсатын талқылайды. Бір-біріне сыйластық қарым-қатынас орнату, шығармашылық қабілеттерін көрсетеді. |
|
7. Топпен ән айту |
«Бақыт»
Бақыт деген сенің бала күндерің Бақыт жайлы жазалмаған шығармаң. |
Оқушылар әнді ерекше көңілмен айтып, сергиді. |
Ән мәтінін экранда шығару |
8. Үй тапсырмасы |
Келесі сабақ № 8 сабақ Бауыржан Момышұлы «Бақыт дегеніміз...» мәтінді оқып келу |
Оқушылар үй тапсырмасын жазады. |
7 сыныпқа арналған, өзін-өзі тану оқулығы, 32 бет. |
9. Сабақтың қортынды сәті |
Мұғалім оқушыларға сабақта игерген жақсы қасиеттерді еске түсіріп, оны жүрегінде сақтауды ұсынады. |
Оқушылар рефлексия жасайды. |
Баяу композиция қойылады. |