Материалдар / Сабақ жоспары: "Адам мен азаматтың жеке бас бостандығына қарсы қылмыстар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: "Адам мен азаматтың жеке бас бостандығына қарсы қылмыстар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Құқық негіздері пәнінен сабақ жоспары. Мұғалімдерге әдістемелік көмек құралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
844
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні/Дата/ Date «Бекітемін»

_________________ Директордың ОІЖ орынбасары

___ М.Сисенгалиева

Пән/Предмет/Subject

Құқық негіздері


Топ/Группа/ Group 233КС


Сабақ жоспары/ План урока/ Plan of the lesson

Сабақтың тақырыбы: Адам мен азаматтың жеке бас бостандығына қарсы қылмыстар


Тема урока: Преступления против личной свободы человека и гражданина

Theme of the lesson Crimes against personal freedom of man and citizen

Сабақтың мақсаты: Цели урока:

оқушыларға Қазақстан Республикасының Конституциясындағы мемлекеттің ең қымбат қазынасы адам, адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары жайлы түсінік беру.

понимание смысла трудового права Республики Казахстан;

understanding the meaning of labor law of the Republic of Kazakhstan;

Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты меңгеру сабағы

Сабақтың әдісі: пікірлесу,  баяндау

Сабақтың көрнекілігі: слайд, ҚР Конституциясы,

Пәнаралық байланыс: __ қазақстан тарихы.

Сабақтың барысы/ Ход занятия/Procedure of the lesson

І. Ұйымдастыру бөлімі: студенттермен амандасу, түгендеу

Организационный момент

ІІ. Үй тапсырмасы сұрау:

Опрос домашнего задания

1.Ой қозғау: Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «Қылмыс дегеніміз не?» деген сұраққа ассоцация жасау. 2. «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте»- мақал-мәтел сайысы 3. «Білгенге маржан»- терминдермен жұмыс 

Ой қозғау: Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «Қылмыс дегеніміз не?» деген сұраққа ассоцация жасау. 2-кезеңіміз «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте»- мақал-мәтел сайысы деп аталады. Бұл кезеңде оқушылар мақал –мәтелдің жалғасын табу беріледі және сол табылған жалғастың ішіндегі сөздің екі тілде аудармасын айтады. Егер жалғас дұрыс табылып , екі тілдеде аударма дұрыс берілген жағдайда әрбір дұрыс жауап 20 ұпай алады,егер бір ғана аударманы дұрыс берсе 10 ұпай,ал аудармаларберілмей тек мақал-мәтелдің жалғасы дұрыс табылса 5 ұпайдан беріледі

1.Бір қазаға екі..........................жоқ.(жаза)

2.Куәсіз істі күмән табар, куәлі істі....................табар.(куә).

3.Би екеу болса, ..............................төртеу.(дау).

4.Әр елдің...................басқа, иттері қара қасқа.(заңы). 5.Елшіге.................жоқ.( өлім).

6.Тақыр жерге су төксең жүруге тайғақ болар, Жаманға сырыңды айтсаң.............., ......................болар.(айғақ,айғақ).

7.Ата-ананың қадірін қадірін балалы болғанда білерсің, анық достың қадірін, .............................болғанда білесің.(жалалы).

8............................істің- арты игі.(әділ).

9. Жолға шықсаң сайлан, бес ........................байлан.(қару).

10.У ішкен бір өледі,....................ішкен мың өледі.(ант)

3. Білгенге маржан -(Терминдермен жұмыс).

Конституция-ең жоғарғы заңды күші бар акті.

Кодекс-қоғамдық қатынастардың белгілі бір саласын реттейтін құқық нормалары біріктірілген және жүйеленген нормативті акті.

Амнистия-қылмыс жасаған адамды жазасын өтеуден толықтай немесе ішінара босату, не әлігі адамға сот тағайындаған жазаны жеңілдету немесе жазадан босату.

Санкция-қолданылатын жағымсыз шара.

Жаза-соттың үкімі бойынша тағайындалатын мемлекеттік мәжбүрлеу шарасы.

Прецедент- нормативтік актілердің бірі. 

Аctivity 1



Әділ Справедливо Fairly

Жаза Наказание Punishment

Айғақ Релиз Release

ІІІ. Өткен білімдерін бекіту: (активити үш тілде): Активизация предыдущих знаний: (активити на трех языках)

Аctivity 2


ΙV. Жаңа тақырыпты түсіндіру: Объяснение нового материала:


Адамның жеке басының қоғамдағы жағдайы- мемлекеттің даму деңгейін білдіретін көрсеткіш. Адамның ең қарапайым да табиғи құқығы- өмір сүру құқығы болып табылады. Қазақстан Республикасы Конституциясы бойынша ешкімнің өз бетінше азаматты өмір сүру құқығынан айыруға, адам өмірін жоюға хақысы жоқ. Адамның жеке басының бостандығы мен ажырағысыз құқықтарын Конституция қорғайды. «Ешкімді азаптауға, оған зорлық жасауға, басқадай қатыгездік немесе адамдық абыройын қорлайтындай жәбір көрсетуге не жазалауға болмайды» деп көрсетілген Қазақстан Республикасы Конституциясында. Әр адам өзінің дінге қатысты көзқарасын өз еркімен тандайды. Адамды белгілі бір дінді ұстануына ешкім де, заң да бөгет болмайды. Ұждан бостандығының негізгі кепілдігі- діни бірлестіктердің мемлекеттен ажыртылуы. Мемлекет оның органдары, лауазым иелері діни бірлестіктердің қызметіне араласпайды, нендей бір дінге немесе дінге сенбеушілерге артықшылық бермейді. Снымен бірге Конституция діннің қоғамдағы орнын анықтап береді. Қазақстан Республикасы Конституциясы бойынша республикада діни негіздегі партиялар құруға жол берілмеуі түрлі дінге сенушілердің өзара тыныштықта, татулықта болуын қамтамасыз етуге тиіс. Конституция адамның өнегелі сапасы- оның намысы мен қадірін жоғары ұстайды. Барлық халықтарда да намыс пен қадір кісінің жоғары бағалайтын құндылықтарының бірі саналады. Адамгершіліке негізделген қоғамда ар, намыс, қадір заң жүзінде қорғалады. Бізде де сондай, Қазақстан Республикасы Конституциясы адамның намысы мен қадіріне қол сұғуға жол берілмейді. Заң бойынша, біреуді қорлау- қылмыс деп танылады. Тіл тигізу- жалпы азаматтық ұстаным тұрғысынан алып қарағанда, адамның қадірін кетіру болып табылады.Заң жеке адамның арын, ұжданын және қадірін қорғаумен бірге, оның өміріне басқа біреудің озбырлық жасауына да жол бермейді.



ІV. Жаңа тақырыпты бекіту:

Закрепление изученного материала:

1. Қазақстан Республикасының Конституциясындағы мемлекеттің ең қымбат қазынасы адам, адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары деген сөйлемді қалай түсінесіндер? 2. Ұждан бостандығы дегеніміз не? 3. Ар, намыс, қадір ұғымдарын қалай түсінесіңдер? 7. Жаңа материалды бекіту: 1. Адамның ары мен қадірі жөнінде сыныпта пікірталас орнату 

Аctivity 3.

өз бетінше жұмыс/самостоятельнаяработы__сұрақтар:

 

V. Сабақты қорытындылау және рефлексия/Подведение итогов занятия и рефлексия/Conclusion and reflection.

Рефлексия __Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдық?_________________________________

Бағалау / Оценка______________________________________________________________________


«Комплимент». Комплимент-похвала, комплимент деловым качествам, комплимент в чувствах, в котором учащиеся оценивают вклад друг друга в урок и благодарят друг друга и учителя за проведенный урок. 5. «Три лица». Учитель показывает учащимся карточки с изображением трех лиц: веселого, нейтрального и грустного. Учащимся предлагается выбрать рисунок, который соответствует их настроению.

VΙ. Үй тапсырмасы/ Домашнее задание/ Hometask

Адамның жеке бас ботандығы мен қадірі


Пәні мұғалімі: _____________ Ж.Муханбеткалиева

Преподаватель: қолы/роспись

Teacher

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!