|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адамның бір қызығы бала деген |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.4.5.1Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру ; 6.4.4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Отбасының мүшелерінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру, үлкенді сыйлауға, қамқорлық жасауға, сыпайы, ілтипатты болуға үйренеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Мәтін мазмұнын терең түсінеді Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырып айтады
|
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Әртүрлі жанрдағы мәтіндер |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Патшайым, тәрбиелейді, басқыншылық, қашып құтылған, елші |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Ұлттық дәстүр салтыңа дегендей
келесі бөліміміздің тақырыбы «Ата баба дәстүрі асыл қазына»
дегендей мына конверттегі сұрақтарға ата-анамызбен жауап беріп
көрейікші |
1-топ: «Бақыт» вагоны 2-топ: «Сүйіспеншілік» вагоны 3-топ: «Жарқын өмір» вагоны «Қызыл гүлім-ай» би билету. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Мәтінді талдау
Атамыз қазақ «Бала-адамның
бауыр еті», «Балалы үй-базар»,- дейді.Өйткені бала-өмірдің жалғасы,
отбасының жеміс берер гүлі. Баланың болашақта жақсы азамат болып
өсуі, жан-жақты тәрбиелі болуы тікелей отбасында берілетін ұлттық
тәрбиеге байланысты. Оқушылар сөздерді тыңдап, сөз тіркестерін құрастырады. 1.Сөздердің синонимін жаз. 2. Берілген сөздерден қос сөздерден қос сөздер жаса. 3. Морфологиялық талдау. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен та- ныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады. Ә) Оқылым. Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс,сауатты жазуға машықтан- дыру үшін 4, 6, 8-тапсырманы орындатады. Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қа- былдауға машықтандыру үшін 5, 7-тапсырманы орындатады. 4. Сергіту сәті. Оқулықтағы 10-тапсырманы орын- датады. 5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Оқылым. Жазылым. Айты- лым. 11-тапсырманы орындатады. Жұптық жұмыс ұйымдастырады. Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негі- зінде тақырыпқа қатысты тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазады. «Тұмар патшайым — сақтардың |
Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты альбомдар, буклеттер, кітап көрмесі, үлестірмелі материалдар, кесте, плакаттар |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Оқылым.Жазылым.Айтылым. Берілген мәтіндегі ойды осыған дейінгі алған білімдерімен толықтырып, кеңейтіп жазады. Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығады. Маркерлерді пайдаланып, ассоциаграмма құрайды. Жазылым. Эссе жазады. «Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады. |
Кестені толтыру |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Адамның бір қызығы бала деген" 6 сынып
Сабақ жоспары "Адамның бір қызығы бала деген" 6 сынып
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адамның бір қызығы бала деген |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.4.5.1Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру ; 6.4.4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Отбасының мүшелерінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру, үлкенді сыйлауға, қамқорлық жасауға, сыпайы, ілтипатты болуға үйренеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Мәтін мазмұнын терең түсінеді Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырып айтады
|
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Әртүрлі жанрдағы мәтіндер |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Патшайым, тәрбиелейді, басқыншылық, қашып құтылған, елші |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Ұлттық дәстүр салтыңа дегендей
келесі бөліміміздің тақырыбы «Ата баба дәстүрі асыл қазына»
дегендей мына конверттегі сұрақтарға ата-анамызбен жауап беріп
көрейікші |
1-топ: «Бақыт» вагоны 2-топ: «Сүйіспеншілік» вагоны 3-топ: «Жарқын өмір» вагоны «Қызыл гүлім-ай» би билету. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Мәтінді талдау
Атамыз қазақ «Бала-адамның
бауыр еті», «Балалы үй-базар»,- дейді.Өйткені бала-өмірдің жалғасы,
отбасының жеміс берер гүлі. Баланың болашақта жақсы азамат болып
өсуі, жан-жақты тәрбиелі болуы тікелей отбасында берілетін ұлттық
тәрбиеге байланысты. Оқушылар сөздерді тыңдап, сөз тіркестерін құрастырады. 1.Сөздердің синонимін жаз. 2. Берілген сөздерден қос сөздерден қос сөздер жаса. 3. Морфологиялық талдау. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен та- ныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады. Ә) Оқылым. Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс,сауатты жазуға машықтан- дыру үшін 4, 6, 8-тапсырманы орындатады. Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қа- былдауға машықтандыру үшін 5, 7-тапсырманы орындатады. 4. Сергіту сәті. Оқулықтағы 10-тапсырманы орын- датады. 5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Оқылым. Жазылым. Айты- лым. 11-тапсырманы орындатады. Жұптық жұмыс ұйымдастырады. Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негі- зінде тақырыпқа қатысты тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазады. «Тұмар патшайым — сақтардың |
Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты альбомдар, буклеттер, кітап көрмесі, үлестірмелі материалдар, кесте, плакаттар |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Оқылым.Жазылым.Айтылым. Берілген мәтіндегі ойды осыған дейінгі алған білімдерімен толықтырып, кеңейтіп жазады. Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығады. Маркерлерді пайдаланып, ассоциаграмма құрайды. Жазылым. Эссе жазады. «Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады. |
Кестені толтыру |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз















