Материалдар / Сабақ жоспары Әдебиеттік оқу" Қош келдің,Наурыз!" М.Дулатов

Сабақ жоспары Әдебиеттік оқу" Қош келдің,Наурыз!" М.Дулатов

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
1374
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:Әдебиетік оқу.Мұғалімі:Галиева Гульжан ЕржанқызыСабақтың тақырыбы:Қош келдің, Наурыз! М.ДулатовСілтемелер:Әдебиеттік оқу оқулығы 3 сынып, «Атамұра» баспасы,интернет материалдар.Жалпы мақсат: Мәтіннің мазмұны арқылы идеясын ашуға өз елінің ұлттық дәстүрін, құндылықтарын зерттеуге талпындыру.Міндеттері:1. М.Дулатов өмірі туралы мағлұматтарын кеңейту.2.Мәтіннің мазмұнына талдау жасай отырып,жазушы идеясын ұғынуға жағдай туғызу.3.Оқушылардың жеке тұлға ретінде өзіндік пікірлерін айта алу қабілеттерін,тілін,ой-өрістерін дамытуға ықпал ету.4.Халқымыздың ұлттық мәдениетін дамыту,баланы табиғатпен үндестікте, еңбек сүйгіштікке, еңбекті құрметтеуге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже:Оқушының жаңа тақырыпты оқып-білуге деген ынта-жігері қалыптасады,өз ойын толық жеткізе білуге үйренеді. Өз ойын ашық айта алады.Сыни тұрғыдан ойлай алады.Жазушы өмірінен қысқаша мағлұматтар алады.Топпен жұмыс,бірлескен оқу арқылы мәтінге талдау жасай алады.Сөздік қоры молаяды,дыбыстық талдау жасай алады. Негізгі идеясы: Мәтіннің мазмұнын түсіндіру. Көрнекілігі :АКТ –ны пайдалану,ойындар,мақал-мәтелдер,жылдамдық сұрақтары,жұмыс дәптері,оқулық. Пайдаланған модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,оқытуды басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту,сыни тұрғыдан ойлануға үйретуҚолданған стратегиялар::1.Автор орындығы 2. Сөздік пазлмен жұмыс. 3. «Мәселені болжау» стратегиясы (автормен таныстыру) 4.Мәтінмен жұмыс (электрондық оқулық) 5.Алты қалпақ 4. «Жұптас-бірік-талқыла» топтық жұмыс 5. «Қарама-қарсы пікірлер»
ССабақтың кезеңМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
ҰйымдастыруАмандасу. Сыныпты  білім ағашынан  алма теру арқылы  4 топқа  бөлемін.Психологиялық  дайындық  «Ақ тілек. Әсем күлкі»-Көңіл-күйлеріңіз қалай?-Керемет!(қолдарын көтереді)-Сабаққа  дайындықтарың  қалай?-Тамаша! (алақандарын  шапалақтайды)-Ынталарыңыз қалай?-Ғажап! (қолдарын  көтереді)-Ендеше  сабағымызды бастайық!Амандасу. Сынып оқушылары  білім ағашынан  алма теру арқылы 4 топқа бөлінді.  Психологиялық дайындық арқылы оқушылардың сабаққа деген  ынтасы артып, қызығушылығы оянады
Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту/2- мин/Үй тапсырмасын тексеруТұсау кесер 3 минII. Жаңа сабаққа кіріспе 3 минӨткен тақырыпқа шолу-Жылдың қай мезгілі бейнеленген?-Көктем ерекшеліктері қандай?-Саған жылдың қай мезгілі ұнайды?



«Автор орындығы»Қабыкен Мұқышевтің «Көктем» өлеңін жатқа айтуНаурыз туралы бейнеролик

Сөздік пазл арқылы бүгінгі сабаққа қатысты сөздерді табу.Құрастырылып табылған сөздердің бүгінгі сабаққа қатысты екенін түсіндіріп өтемін.



Оқушылардың жауаптары тыңдалады





Оқушылар үйден дайындалыпкелген тапсырмаларын айтады.

 Оқушылар зейін қойып тыңдайды. Оқушылар сөздік пазлдан наурыз, той,мейрам, көже деген сөздерді құрастырып табады.
3 мин2.«Мәселені болжау»М.Дулатовпен таныстыру.



Автор туралы «Мәселені болжау» стратегиясыбойынша  берілген деректер арқылы болжап айтады.
5 мин



















Формативтібағалау







Логикалық ойлауға жетелеу/5-мин/Сергіту сәті





Оқулықпен жұмыс«Бас бармақ»әдісі бойыншабағалау
3.Мәтінмен  жұмыса)  Электрондық оқулықтан М.Дулатов туралы мәліметтер тыңдатамынә)Мәтінді  жеке -жеке оқып  танысадыб)Мәтін мазмұнымен  жұмыс жүргізіледі

Салыстыру :Бұрынғы Наурыз /Қазіргі Наурыз мейрамы.



Мазмұны Бұрынғы Қазіргі



Оқушылар   электрондық оқулықтан М.Дулатов туралы толық мәлімет алады. 





«Бұрынғы , қазіргі» әдісі бойынша мәтіннің мазмұнын оқушылар жұп болып  талқылайды.

Жақсы жауап берген оқушылардың  төсіне  жұлдызша жапсырып отырамын.





Оқушылар сөздік жұмыс арқылы ескірген сөздерді қайталайды.













Оқушылар ән айтады.Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.Табиғат құбылыстарын іздейді,оларды бейнелейтін сөздерді табады.
5 мин

«Бағдаршам»әдісі бойыншабағалау.













7 мин



















«Екі жұлдыз, бір тілек» бойынша бағалау.











Бекіту 3 мин
  • «Жұптас- бірік- талқыла» әдісі бойынша топтық жұмыс
  •   «Сиқырлы қалпақтар» әдісіАқ қалпақ  Наурызға қатысты нақты мәліметтер ізде.Қызыл қалпақ Қазақ халқының көрген қиыншылықтарын мәтіннен ізде.Сары қалпақ Автордың сенімі , қуанышы бейнеленген сөйлемдерді тап.Қара қалпақ Қазақ халқына төнген қасіретЖасыл қалпақ Болашақта наурыз қалай тойланады деп ойлайсың?Көк қалпақ Қазіргі наурызды сипатта 1-топ«Топтастыру» әдісі «Наурыз»  2-топ  «Дұрыс сөз  тіркесін  тап»  Берілген  сөздерден  дұрыс сөз тіркестерін құрап жаз.тіршіліктің, қыстың, еңбекшіл,жаңа, қуанышпен, егін, пішен, ұлт, табиғаты, ызғырық,шын3-топ Сызбаны толтыру. «Наурыз көжеге» қандай тағамдар салынатынынайт.Айран ,құрт,сүт,қаймақ,ірімшік,сары май,қатық,      құртМақал:1.Сиырдың сүті – тілінде2.Малды теппе, сүтті төкпеЖақсы жауап берген оқушылардың  төсіне  жұлдызша жапсырып отырамын4-топ Наурыз мерекесінде ойналатынұлттық ойындар туралы айту.«Қарама -қарсы пікірлер»Малдың пайдасы Малдың зияны 1.Бүгінгі сабақ несімен ұнады? 2.Ойыңды толық жеткізіп,сабаққа қатыса алдың ба? 3.Кімнің сабаққа қатысуы ұнады?




    Алты қалпақ арқылы оқушылар жазушының мәтінде берілген көңіл-күйін, сезімін, көзқарасын ашуға талпынады.  









    Оқушылардың сабаққа деген ынта жігері  артып,мәтін арқылы наурыздың мағынасын ашады.Оқушылар қазақ тілінен алған білімдеріне сүйене отырып, берілген сөздерден сөз тіркестерін құрап жазады.Топпен жұмыс істеу  кезінде  өзгенін пікірімен санаса отырып жұмыс жасай білуге  үйрету. Сызбаны келісе отырып толтырады.Әдебиеттік оқу пәнінен үйренген мақал-мәтелдерін  еске түсіре отырып ,сүтке байланысты мақалдар тауып айтуОйындарды еске түсіреді. Топтастырады.Оқушылар малдың пайдасын,оныкүтудегі қиындықтар болатыны туралы айтады.Оқушылар өз пікірлерін айтады. 
    Рефлексия 2минКері байланыс  ретінде оқушылар стикерге өз ойларын  жазып білім ағашына жапсырады.Оқушылардың жазған  ойлары ескеріліп, талқыланады..


    Сабақты қортындылап, сабақ барысында жүріп отырған формативтік  бағалаудың нәтижесінен жиынтық баға шығарамынОқушылардың айтылған пікірлерімен  сабақ қорытындыланып бағаланады
    Үйге тапсырма-Өз отбасыларыңда наурыз мерекесін қалай тойлайсыңдар?

    Әңгімелеу.«Қош келдің , наурыз!» М.б
    Қосымша.

    Бағалау парағы «Қош келдің, Наурыз!»

    1-топҮй тапсырмасыСұрақтарға жауапМәтінмен жұмысТоппен жұмысТоптың бағасыӨзін-өзі бағалау
    1











    2











    3











    4











    5













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ