Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары Әдебиеттік оқу" Қош келдің,Наурыз!" М.Дулатов
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Маусым 2018
1374
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні:Әдебиетік оқу.Мұғалімі:Галиева Гульжан ЕржанқызыСабақтың тақырыбы:Қош келдің, Наурыз! М.ДулатовСілтемелер:Әдебиеттік оқу оқулығы 3 сынып, «Атамұра» баспасы,интернет материалдар.Жалпы мақсат: Мәтіннің мазмұны арқылы идеясын ашуға өз елінің ұлттық дәстүрін, құндылықтарын зерттеуге талпындыру.Міндеттері:1. М.Дулатов өмірі туралы мағлұматтарын кеңейту.2.Мәтіннің мазмұнына талдау жасай отырып,жазушы идеясын ұғынуға жағдай туғызу.3.Оқушылардың жеке тұлға ретінде өзіндік пікірлерін айта алу қабілеттерін,тілін,ой-өрістерін дамытуға ықпал ету.4.Халқымыздың ұлттық мәдениетін дамыту,баланы табиғатпен үндестікте, еңбек сүйгіштікке, еңбекті құрметтеуге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже:Оқушының жаңа тақырыпты оқып-білуге деген ынта-жігері қалыптасады,өз ойын толық жеткізе білуге үйренеді. Өз ойын ашық айта алады.Сыни тұрғыдан ойлай алады.Жазушы өмірінен қысқаша мағлұматтар алады.Топпен жұмыс,бірлескен оқу арқылы мәтінге талдау жасай алады.Сөздік қоры молаяды,дыбыстық талдау жасай алады. Негізгі идеясы: Мәтіннің мазмұнын түсіндіру. Көрнекілігі :АКТ –ны пайдалану,ойындар,мақал-мәтелдер,жылдамдық сұрақтары,жұмыс дәптері,оқулық. Пайдаланған модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,оқытуды басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту,сыни тұрғыдан ойлануға үйретуҚолданған стратегиялар::1.Автор орындығы 2. Сөздік пазлмен жұмыс. 3. «Мәселені болжау» стратегиясы (автормен таныстыру) 4.Мәтінмен жұмыс (электрондық оқулық) 5.Алты қалпақ 4. «Жұптас-бірік-талқыла» топтық жұмыс 5. «Қарама-қарсы пікірлер»
Қосымша.
Бағалау парағы «Қош келдің, Наурыз!»
ССабақтың кезең | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру | Амандасу. Сыныпты білім ағашынан алма теру арқылы 4 топқа бөлемін.Психологиялық дайындық «Ақ тілек. Әсем күлкі»-Көңіл-күйлеріңіз қалай?-Керемет!(қолдарын көтереді)-Сабаққа дайындықтарың қалай?-Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)-Ынталарыңыз қалай?-Ғажап! (қолдарын көтереді)-Ендеше сабағымызды бастайық! | Амандасу. Сынып оқушылары білім ағашынан алма теру арқылы 4 топқа бөлінді. Психологиялық дайындық арқылы оқушылардың сабаққа деген ынтасы артып, қызығушылығы оянады |
Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту/2- мин/Үй тапсырмасын тексеруТұсау кесер 3 минII. Жаңа сабаққа кіріспе 3 мин | Өткен тақырыпқа шолу-Жылдың қай мезгілі бейнеленген?-Көктем ерекшеліктері қандай?-Саған жылдың қай мезгілі ұнайды? «Автор орындығы»Қабыкен Мұқышевтің «Көктем» өлеңін жатқа айтуНаурыз туралы бейнеролик Сөздік пазл арқылы бүгінгі сабаққа қатысты сөздерді табу.Құрастырылып табылған сөздердің бүгінгі сабаққа қатысты екенін түсіндіріп өтемін. | Оқушылардың жауаптары тыңдалады Оқушылар үйден дайындалыпкелген тапсырмаларын айтады. Оқушылар зейін қойып тыңдайды. Оқушылар сөздік пазлдан наурыз, той,мейрам, көже деген сөздерді құрастырып табады. |
3 мин | 2.«Мәселені болжау»М.Дулатовпен таныстыру. | Автор туралы «Мәселені болжау» стратегиясыбойынша берілген деректер арқылы болжап айтады. |
5 мин Формативтібағалау Логикалық ойлауға жетелеу/5-мин/Сергіту сәті Оқулықпен жұмыс«Бас бармақ»әдісі бойыншабағалау | 3.Мәтінмен жұмыса) Электрондық оқулықтан М.Дулатов туралы мәліметтер тыңдатамынә)Мәтінді жеке -жеке оқып танысадыб)Мәтін мазмұнымен жұмыс жүргізіледі Салыстыру :Бұрынғы Наурыз /Қазіргі Наурыз мейрамы. Мазмұны Бұрынғы Қазіргі | Оқушылар электрондық оқулықтан М.Дулатов туралы толық мәлімет алады. «Бұрынғы , қазіргі» әдісі бойынша мәтіннің мазмұнын оқушылар жұп болып талқылайды. Жақсы жауап берген оқушылардың төсіне жұлдызша жапсырып отырамын. Оқушылар сөздік жұмыс арқылы ескірген сөздерді қайталайды. Оқушылар ән айтады.Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.Табиғат құбылыстарын іздейді,оларды бейнелейтін сөздерді табады. |
5 мин «Бағдаршам»әдісі бойыншабағалау. 7 мин «Екі жұлдыз, бір тілек» бойынша бағалау. Бекіту 3 мин | Алты қалпақ арқылы оқушылар жазушының мәтінде берілген көңіл-күйін, сезімін, көзқарасын ашуға талпынады. Оқушылардың сабаққа деген ынта жігері артып,мәтін арқылы наурыздың мағынасын ашады.Оқушылар қазақ тілінен алған білімдеріне сүйене отырып, берілген сөздерден сөз тіркестерін құрап жазады.Топпен жұмыс істеу кезінде өзгенін пікірімен санаса отырып жұмыс жасай білуге үйрету. Сызбаны келісе отырып толтырады.Әдебиеттік оқу пәнінен үйренген мақал-мәтелдерін еске түсіре отырып ,сүтке байланысты мақалдар тауып айтуОйындарды еске түсіреді. Топтастырады.Оқушылар малдың пайдасын,оныкүтудегі қиындықтар болатыны туралы айтады.Оқушылар өз пікірлерін айтады. | |
Рефлексия 2мин | Кері байланыс ретінде оқушылар стикерге өз ойларын жазып білім ағашына жапсырады. | Оқушылардың жазған ойлары ескеріліп, талқыланады.. |
Сабақты қортындылап, сабақ барысында жүріп отырған формативтік бағалаудың нәтижесінен жиынтық баға шығарамын | Оқушылардың айтылған пікірлерімен сабақ қорытындыланып бағаланады | |
Үйге тапсырма | -Өз отбасыларыңда наурыз мерекесін қалай тойлайсыңдар? | Әңгімелеу.«Қош келдің , наурыз!» М.б |
Бағалау парағы «Қош келдің, Наурыз!»
1-топ | Үй тапсырмасы | Сұрақтарға жауап | Мәтінмен жұмыс | Топпен жұмыс | Топтың бағасы | Өзін-өзі бағалау |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 | ||||||
5 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)