Материалдар / Сабақ жоспары. "Әдет-ғұрыптар" 5-сынып. Қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. "Әдет-ғұрыптар" 5-сынып. Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі,ашық сабақ. 5-сынып, "Әдет-ғұрыптар". Салт-дәстүр мен әдет-ғұрыптың айырмашылығы мен ұқсастығын ажырату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2021
1043
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім: Қазақ тілі

3-бөлім. Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер.

Педагогтің аты-жөні:

Умбетова А.Н.

Күні:

26.10.21.

Сыныбы: 5 Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әдет-ғүрыптар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.Т/А1. Тірек сөдер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

5.Ж5.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар әдет- ғұрыптар түрлерімен танысады

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) «Әр елдің амандасу салты” әдісі арқылы оқушылар бір-бірімен амандасып, жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.




1. Қалай ойлайсың, салт- дәстүрлер мен әдет- ғұрыптарда айырмашылықтар бар ма?


2. Сенің отбасында жиі қолданылатын дәстүрлер қайсы?




Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма. Мәтіндегі үнтаспаны тыңдатады.

2-тапсырма. Айтылым.

Үнтаспаны тыңдай отырып, түсінгендерін айтады.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Тапсырмаларды түсіндіреді.


5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

і

2-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3- тапсырма. Мәтінді оқып шығып, тірек сөздерді анықтайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазады.


5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



3-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

4- тапсырма. Шетелдік досың қазақ халқының қайырымдылыққа құрылған салт- дәстүрлерін білгісі келеді делік. Жоғарыдағы суретке қарап, баяндау мәтінін құра да, хат түрінде салып жібереді.


Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

- Хат жазады.





4-тапсырма.

Мақал-мәтелдер


4-тапырма.

Берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Хат жазады.




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

.

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!