Сыныбы:
10
Күні: Пәні: Информатика
Пән мұғалімі:
Сабақтың
тақырыбы:
§10. Оқиға, объект,
қасиеті мен әдістері
Мақсаты:
Обьектілі-бағдарлыпрограммалауда обьектіге, қасиеттеріне,
әдістеріне, оқиғаларға анықтама тұжырымдай
білу
Күтілетін
нәтиже:
-
Оқиға, оқиға түрлері туралы
мәлімет алады.
-
Key Preview оқиғасының
ерекшелігі меңгереді.
-
Компьютерде жұмыс істеу
дағдысы қалыптасады.
-
Ойлау, есте сақтау,
қызығушылық қабілеттерін дамытады, топта жұмыс істеу дағдыларын мен
өзара және өзін бағалауға дағдыланды;
-
Еңбекке, өзін – өзі
басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке
тәрбиеленеді.
Негізгі дерек
көздер:
Оқулық, интерактивті тақта,
компьютер, электронды оқулық, слайдтар, интернет материалдары,
таратпа материалдар, топ ережесі
Әдіс
–тәсілдер:
Топтық жұмыс, cұрақ-жауап,
диалогтық оқыту, Блум жүйесі, жеке, жұптық , сын тұрғысынан ойлау,
«Көршіңе баянда», «Стикерлер», сәйкестендіру, талдау, қорыту,
формативті бағалау
Кезеңдер.
Берілетін
уақыт
(45
мин)
Мұғалім
әрекеті
Оқушы
әрекеті
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастыру
(2
мин)
- Оқушылармен
сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа
қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық
ахуал туғызу «тіркесті тілектер»; (оқушылар бір-біріне тілек
білдіру)
- Оқушыларды топқа бөлу,
бағалау парағы үлестіріледі. Топ жетекшілері аталып, әр тапсырманы
орындау кезінде жауап берген оқушыларды бағалап отыру
тапсырылады.
- Оқушылар жағымды ахуал
қалыптасырады
- Оқушылар процедура және
функция бойынша топқа бөлінеді.
«Білу»
деңгейі
Үй тапсырмасын
тексеру.
(5
мин)
(Диалог
әдісі)
-
Процедура деген не? Оның
синтаксисі қандай?
-
Процедураның функциядан
айырмашылығы бар?
-
Процедураны қалай
шақырамыз?
-
Функция деген
не?
-
Функцияның синтаксистік
өрнектелуі қалай жазылады?
-
Функциялардың түрлерін
ата?
Оқушылар үй тапсырмасын
сұрақтарға жауап беру арқылы
«Түсіну»
деңгейі
(10
мин)
Мағынаны
тану
-
Мұғалім жаңа сабақтың
тақырыбын айтады.
-
Топтар арасында «Көршіңе
әңгімелеп бер» әдісі бойынша жаңа сабақты оқып, бір- біріне баяндап
берулері жайлы тапсырма беріледі.
-
Тақырыппен танысқан соң
«Стикерлер» әдісі бойынша интерактивті тақтада сұрақтар беріледі,
осы сұрақтардың жауабын компьютермен
көрсетеді.
Стикердегі
сұрақтар:
-
Басқару элементін мауспен
бір рет шерту арқылы - Click оқиғасы
-
Басқару элементін мауспен
екі рет шерту арқылы - DbClick оқиғасы
-
Mouse Down оқиғасы – маус
батырмасын өздігінен басқанда шақырылады
-
Mouse Move оқиғасы – маусты
қозғағанда шақырылады
-
Key Preview оқиғасы – тек
мауспен ғана емес, батырмалар арқылыда
шақырылады.
-
Load оқиғасы - форманы
жүктейді
-
Оқушылар бүгінгі күнді және
тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
-
Оқушылар берілген тапсырма
бойынша топта «Көршіңе әңгімлеп бер» әдісі бойынша жұмыс
жасайды.
-
Оқушылар берілген тақырып
бойынша оқып, жұпта талқылайды
-
-«Стикерлер» әдісі бойынша
жұмыс жасайды. Әр жұптағы оқушылар өздеріне берілген стикердегі
сұраққа жауап беріп, ол стикер келесі жұпқа ауыстырылады. Тапсырма
толық орындалғанда бір- біріне баяндайды.
«Қолдану»
практикасы.
(
13мин)
(Компьютерде тәжірибелік
тапсырмалар 3-4)
Тапсырма 3. «Ауыстырғыштар
мен қанатшалар» 22 суреттегідей
орналастыру
Option
Button компоненті
(ауыстырғыш) Option Button
компонентінің негізгі қасиеттері:
Caption – қасиетіне
ауыстырғыштардың не үшін қызмет атқаратыны
жазылады.
Style – ауыстырғыштың түрін
өзгерту
0 – режимінде ауыстырғыш
кәдімгі түрінде
І – режимде ауыстырғыш түрі
батырма секілді өзгереді.
Value – формада немесе
қосымша орындалғанда ауыстырғыштың іске қосылуын орнату, егер бір
ауыстырғыштың мәніні True орнатылса, онда алдында іске қосылып
тұрған басқа ауыстырғыштың мәні False. Қосымша орныдалып жатқанда
ауыстырғыштың іске қосылуын тышқан құрылғысының батырмасын басу
арқылы орнатылады. Сондықтан Value мәнінің өзгеруі Click оқиғасы
арқылы анықталады.
CheckBox
компоненті (жалауша)
негізгі
қасиеттері
0 – Unchecked – объектінің
жалауша орнатылмаған күйі
1 – Checked – объектінің
жалауша орнатылған күйі
2 – Grayed – объектінің
белгісіз күйі, орнатылған жалауша көмескі болып
көрінедіі
Тапсырма 4. Математикалық
функцияларды қолдану қосымшасы
-
Оқушылар компьютерде Visual
Basic бағдарламасын ашып, формаға тапсырмада көрсетілген нысандарды
орналастырып , нысанның коды, жұмыс нәтижесін тексеріп, қайта
сақтайды.
«Талдау» деңгейі
(6мин)
-
Сәйкестендір (жеке
жұмыстанады, сағат тілі бағыты бойынша топта
тексеріледі)
Пішін
оқиғалары:
Load – пішінді
экранда бейнелеуге, жүктейді
Unload – Load-қа
қарсы. Пішінді жабуға қалай ма, соны
аңықтайды.
Click
- пішінді бір рет
шертуде
DbiClick –пішінді екі рет шертуде
қолданылады
MouseDown
- маус батырмасын басқанда
орындалады
MouseUp – маус
батырмасын босатқанда орындалады
KeyDown
- пернені
басқанда
KeyUp – пернені
босатқанда орындалады
Activate -
пшінді активтеуге
Deactivate –пішінді деактивтеуге
болады
Resize –
пішіннің өлшемдерін өзгерткенде болады
Сәйкестендіру (үлестірмеде)
орындайды.
Load
пішінді бір рет
шертуде
Unload
маус батырмасын басқанда
орындалады
Click
пернені
басқанда
DbiClick
пішінді экранда бейнелеуге,
жүктейді
MouseDown
пшінді
активтеуге
MouseUp
пішінді екі рет шертуде
қолданылады
KeyDown
пішіннің өлшемдерін
өзгерткенде болады
KeyUp
пішінді деактивтеуге
болады
Activate
пернені босатқанда
орындалады
Deactivate
маус батырмасын босатқанда
орындалады
Resize
Load-қа қарсы. Пішінді
жабуға қалай ма, соны аңықтайды.
«Жинақтау» деңгейі (5
мин)
-
Visual Basic программасы
неден тұрады?
-
Оқиға дегеніміз
не?
-
Оқиғаның түрлерін
атаңдар?
-
Қай кезде нысан әрекет
орындамайды
Топта қойған
сұрақтарын жауап береді.
«Бағалау» практикасы.
(2мин)
Критерийлер арқылы
бағалау(бағалау парағы)
Оқушылар өздерін
бағалайды
Рефлексия (2
мин)
Оқушыларға кері байланыс
жасау үшін екі тілек, бір ұсыныс арқылы
Оқушылар бүгінгі сабақ
бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына
іледі.
Үйге
тапсырма.
§10. Тәжірибелік
тапсырма.5
Оқушылар үйге берілген
тапсырманы жазады.