Сабақ жоспары. Әжеме көмектесемін.Заттардың жиыны.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары. Әжеме көмектесемін.Заттардың жиыны.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өзіме керек, көмегі көп
Материалдың қысқаша нұсқасы








ҰОҚ. Тақырыбы: Əжеме көмектесемін. Заттардың жиыны.

Мектеп/МҰ:

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Мектепалды сынып/топ

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандардың саны:

Оқыту мақсаттары

        1. .Заттарды белгілі бір қасиеті бойынша жиынғабіріктіру.

        2. .Жиын элементтерінатау.

Күтілетін нəтижелер

Барлық тəрбиеленушілер:

-заттарды көрсетілген қасиеті бойынша топқа (жиынға) біріктіреді.

Көптеген тəрбиеленушілер:

-жиын элементтерін атайды жəне заттар қандай белгі бойынша топтастырылғанын көрсетеді.

Кейбір тəрбиеленушілер:

-берілген жəне/немесе өз бетінше таңдалған белгілер бойынша өз бетінше жиындарды жасайды.

Тілдік мақсаттар

Дағдыларын дамыту:

-заттардың пішіні мен түсі туралы сөйлемдерді құрастыра алады.

Пəндік лексика жəне терминология:

-заттардың қасиеті, пішіні, өлшемі, түсі.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

  • Мына топтағы заттар несімен ортақ екенінтүсіндір?

  • Қандай зат (фигура) артық депойлайсың?

  • Бұл топқа қандай заттарды (фигураларды) қосуғаболады?

Жазу: суретті жиекте, сал, жалғастыр.

Алдыңғы білім

Шеңбер, үшбұрыш, шаршы.

Негізгі түстер. Заттардың қасиеттері (пішін, көлем, түс, мақсат).

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

Басталуы

0–5 минут

Ынталандыру.

Лексикалық тақырыпқа кірісу үшін педагог əжелертуралы, көбінесе олар үйде қандай жұмыстарды орындайтыны жəне балалар оларға қалай көмектесе алатыны туралы əңгімежүргізеді.

Көбінесе пəтерді жинағанда заттарды орын-орнына қояды.

Өзектендіру.

Педагог сұрақтар қояды:

Заттар қандай белгісі бойынша жиналған? Түсіндіріңдер.

Топтардың əрқайсысына тағы не қосуға болады?

Үлестірмелі материалдар





Электронды жиынтық полотно,

34 кесте

Ортасы

6–15

Мақсат қою (проблемалық жағдай).

(Ұ) Жиынтық полотнода педагог заттар жиынын құрастырады. Мысалы, музыкалық аспаптар жиыны, киімніңжиыны.

(Ұ) – Заттарды қарап шығыңдар.

  • Оларды қандай ортақ сөзбен атауға болады?(Музыкалық аспаптар).

Мұқият қараңдар, екінші топтағы заттарды қалай атауға болады? (Киім) Барлығы дұрыс па ?

Балалар ойыншықты – асықты байқауы керек, ол киімге жатпайды.

  • Бүгін біз заттарды белгілері бойынша іріктеп, артығын алып тастауды үйренеміз жəне оныбекітеміз.

Өздік жұмыс.

(Ұ) Əліпби-дəптердегі № 1 тапсырманы орындауды ұсынады. Карточкалардың əрқайсысындағы заттар жиынын атаңдар (дөңгелек заттар, текшелер, ойыншықтар). Топтардың əрқайсысына тағы не қосуға болады? Балалар сызықтармен жалғап, өз нұсқаларын ұсынады.

Жиынтық полотно. №12












Əліппе-дəптер

16–25

Өткен материалмен жұмыс.

(Ж) Əліппе-дəптердегі 2-тапсырманы жұптасып жұмыс жасау ұсынылады.

Балалар топтағы заттарды бір сөзбен атап, осы топқа не жататынын түсіндірулері керек.

(Т) Əліппе-дəптердегі 3-тапсырманы балалар топқа бөлініп жұмыс жасай алады, əрбір топ бағандардың біреуін таңдайды жəне не салынуы керек екенін талқылап, тапсырманы орындайды. Жиынтық полотнода жұмыс жасауды ұсынуға болады.Мысалы:

Фигуралардың қайсысы артық?

Балалардың бір бөлігі – қызыл шарды, қалғаны – жасыл текшені атайды. Балаларға өздерінің таңдауын түсіндіруді ұсынады. Əрі қарай қорытынды жасайды: дұрыс жауап таңдалған белгіге – фигураның түсіне жəне пішініне байланысты.

Əліппе-дəптер. Жиынтық полотно

Рефлексия

26–30

Рефлексия.

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.

Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.

Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады.

Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.

Əліппе-дəптер











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2021
387
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі