Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сабақ жоспары Аңдар 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Бөлім: |
5-бөлім. Саяхат |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Аубакир Дана Нуржанатқызы |
|||||
Күні : |
09.01.2024 жыл |
|||||
Сынып: 1 «В» |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: Аңдар |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім,не туралы екенін түсіну; 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім,не туралы екенін түсінеді; сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап береді |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. Сәлеметсіңдер ме, балалар! - Қалдарың қалай? - Көңіл - күйлерің қалай? – ... Өте жақсы, балалар! Енді осындай тамаша көңіл - күймен сабағымызды бастайық. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
Мұғаліммен амандасып, назарларын сабаққа аударады |
«Қол шапалақ» |
Оқулық Дәптер Тақырыпқа қатысты суреттер |
||
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1 Тыңдалым,айтылым. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Арыстан- лев Керік – жираф Піл – слон Түлкі – лиса Қасқыр – волк Қоян – заяц Кірпі – ежик 1-тапсырмада оқушылардың назарын алғашқыда аңдардың суретіне, аң атауларына, содан кейін негізгі сөйлесу үлгісіне аударады. Суреттер бойынша аң атауларымен таныстырады Тыңдалым Айтылым. 2-тапсырма Тыңда, қайтала. Үлгі бойынша айт. 2-тапсырмада оқушыларға 10-ға дейінгі сандарды қайталатады. Тапсырмада берілген цифр мен сурет бойынша аңдардың санын айтады. Мысалы: бес қоян, жеті қасқыр, үш қоян. Сергіту сәті Айтылым 3-тапсырмада оқушыларға 10-ға дейінгі сандарды қайталатады және 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді Тыңдалым. Айтылым 4-тапсырмада оқушыларды аңдар туралы тақпақпен таныстырады. Тақпақты тыңдату, хормен, жеке-жеке қайталату жұмыстары жүргізіледі. Тақпақтағы сұраққа жауап беру үшін оқушылардың назарын тақпақтың айналасындағы суретке аударады. Тақпақты жаттау жеңіл болуы үшін оқушыларға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салдырады. |
Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды . 1-тапсырма бойынша аң атауларымен танысады. Жаңа сөздерді тыңдайды, сурет бойынша қайталайды. Тапсырмада берілген сөйлесу үлгісін тыңдайды, сол үлгі бойынша мұғалімнің Бұл не? сұрағына жауап береді. Тыңдайды, қайталайды. Үлгі бойынша сөйлеседі. Тақтада берілген суреттерге цифр мен сурет бойынша аңдардың санын айтады. 5 7 3 2 4 Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды 3-тапсырмада 10-ға дейін санайды, 20-ға дейінгі сандарды үйренеді. 4-тапсырмада аңдар туралы тақпақты тыңдайды, тірек суреттер бойынша қайталайды. Ақ қағазға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салады (керік, піл, түлкі, кірпі). Суреттегі аңдардың санын әр бала өзі шешеді. Содан кейін әр бала өзінің салған суретін көрсетіп тұрып, тақпақты айтады. Ал басқалары оның суретіндегі аңдарды санайды. |
Оқушылардың сабақтағы белсенділігін мақтау, мадақтау, қошеметтеу сөздерімен қолдау Дескриптор: - сөйлесу үлгісі бойынша өз суреті туралы сөйлей алады - тыңдаған сандарды дұрыс қайталайды Белсенді әрі дұрыс жауап берген оқушыларға стикер беру арқылы бағалайды «Бас бармақ» әдісі Дескриптор: - сөйлесу үлгісі бойынша өз суреті туралы сөйлей алады - тыңдаған сандарды дұрыс қайталайды.
|
Оқулық 50-бет Аңдардың суреттері Оқулық 51-бет Суреттер Оқулық 51-бет Сандар жазылған суреттер Оқулық 51-бет |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 11-20 ға дейінгі сандарды жаттау |
|
||||
Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнатады. |
Өздерінің сабақта қалай жұмыс істегендерін бағалайды, сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. «Білім қоржыны» әдісі Жасыл түс- өте жақсы түсіндім Сары түс-жақсы түсіндім Қызыл түс-әлі де іздену керек |
|