Материалдар / сабақ жоспары "Аңыз патшайым" 5 сынып

сабақ жоспары "Аңыз патшайым" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныптарындағы «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен күнделікті сабақ жоспары, " Ежелгі көшпелілер мәдениеті. Тұмар ханшайым туралы аңыз" бөлімі, 7-8сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
5582
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:_______________________
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:4 Күні: 20.11.17 21.11.17Мектеп: «Қарасай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «А.С.Пушкин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні : Тураходжаева З.
СЫНЫП: 5 «____»Сабақ 7-8 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:Аңыз патшайым
Сабақ негізделген оқу мақсаттары5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. 5.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы Тұмар ханшайым жайлы түсінік алавдыОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: мен п дыбыстарын меңгереді тілін, шығармашылық қабілеттерін дамытады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Жетістік критерий- лері:Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпараттар береді, ауызша сұрақтарға жау- ап береді.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, өз ойын айтады.Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты сыныптастарымен пікір алмасады, мәтін құрайды.
Тілдік құзіреттілікСөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпін

РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуКөпір, жаушы, шегіну, тұтқындау, шайқас
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін«шаттық шеңберін» құрады.Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді.Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұ- рақтарға жауап береді.



Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.
Жаңа білім10 минут





«Сақина салмақ ойыны»Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?

«Биопоэма» тәсілін қолданып, әрбір оқушыға «Аңыз патшайым» деген тақырып бойынша А4 парағына жазылған бірнеше сауал беріледі. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактив-ті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Сақтардың 26 әріптен тұратын жазуы болған. Есік қаласының маңынан табылған Алтын Бекзаданың жанындағы күміс тостағанда: «Аға, саған бүл ошақ! Ошағынан безгендер, тізеңді бүк! Халықта азық-түлік мол болғай!» — деген жазу бар. Алтын Бекзаданың біздің заманымызға дейінгі VII—V ғасырларда өмір сүргендігі анықталып отыр. Сақтар көне түркі тілінде сөйлеген. Күміс тостағандағы жазу мен біздің заманы-мыздағы VIII ғасырда жазылған Орхон жазулары бірдей.Сақ, ғүн дәуірлерінен келіп жеткен Тарғытай, Алып-Ер Түңға, Тұмар патшайым, Ширақ батыр, Зарина, Мөде батыр жайындағы аңыз-жырлар бар.Біздің заманымызға дейінгі көне түркі дәуірінің мәдени, әдеби ескерткіш-терін сөз етуден бұрын, қазақ халқын құрған тайпалық бірлестіктердің тұрмыс-тіршілігі, әлеуметтік өмірі жайында білгеніміз жөн.Орта Азия мен қазіргі Қазақстанның кең-байтақ даласында сақ, ғұн, үйсін-дер өмір сүрген. Олар алғашқы қауымдық құрылыс тұсында аңшылық, егіншілік және мал шаруашылығымен айналысқан. Бұны сақтардың бұғы, арқар, арыстан, самұрық суреттерін салып және олардың бейнесін алтыннан құйып жасағандығынан байқаймыз. Заманымыздың Ү ғасырына дейін оларды «түрік», «түркілер» деп атаған. Олар көне түркі тілінде сөйлеген.Түркі қағанаты тұсында түркі тілінің өрісі кеңейіп, ұлан-ғайыр өлкедегі негізгі тілге айналды. Олардың таңбәлары ру символдарына ұқсас болып келді. Кене түркі жазуы бертін келе тіл тарихында «Рунә» жәзуы деп аталып кетті. «Рунь» деген сөз «құпия», яғни «сыры ашылмаған» деген ұғымды білдіреді.Міне, осы руна жазуындағы ескерткіштер тілі ҮІ — X ғасырлардағы оғыз, ұйғыр, қырғыз, қимақ, қыпшақ т.б. түркі тайпалардың бәріне бірдей ортақ жәзбаша әдеби тілі болды.Сақ, ғұн дәуірінен келіп жеткен Алып — Ер Тұңға, Тұмар патшайым; Ширақ батыр, Мөде батыр жайында аңыз-әңгімелер бар.




Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты альбомдар, буклеттер, кітап көрмесі, үлестірмелі материалдар, А4 парағы, парақшалар
Ортасы 10 минут











Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатадыӘ) Оқылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тап- сырманы орындатады.Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 4, 6, 9-тапсырманы орындатады.Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабыл- дауға машықтандыру үшін 8-тапсырманы орында- тады.4. Сергіту сәті. Оқулықтағы 7-тапсырманы орындата- ды.5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Айтылым. 10-тапсырманы орындатады.Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негі- зінде тақырыпқа қатысты тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазады.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер



Сергіту сәті2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутБББ кестесіҮлестірмемен жұмыс.Оқулықтағы 11-тапсырманы орындатады. Жұптық жұмыс.

Бағалау

5 минут











Кері байланыс3 минут


Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды.Оқулықтағы 5-тапсырманы орындау.Мұғалім «Кері байланыс» әдісінің негізінде парақ- шалар таратады.
Кері байланыс кемесі
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ