Материалдар / Сабақ жоспары Ақкөңілділік туралы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Ақкөңілділік туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материялды үлгі ретінде салып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
1885
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: _______________ «____»______________________Пән: Өзін – өзі тану Мектебі: _______________ Күні: _______________ №: 11Мұғалімі: _________________________Сыныбы: 6Оқушылардың саны:Тақырыбы: Ақкөңілділік туралыҚұндылығы: СүйіспеншілікҚасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.
Мақсаты: Оқушыларға ақкөңілділік туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Міндеттері:
  • Білімділік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет жасауға үйрету.
  • Дамытушылық: Оқушылардағы жанашырлық қасиеттерін дамыту.
  • Тәрбиелік: Оқушыларды шынайы болуға тәрбиелеу.
  • Ресурстар:(материалдар, дереккөздер)2. http://kz-minusovki.ucoz.kz3. bilim-all.kz

    Сабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • 5 Т – ережесі:
  • Тәртіп.
  • Талап.
  • Тыныштық.
  • Тазалық.
  • Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
  • Тыныштық сәті. Су асты патшалығына ойша саяхат. (Оқушылардан шеңбер құрып отыруды, қолдарын тізесіне немесе үстел үстіне қоюды, аяқтарын айқастырмауды өтініңіз. Арқаларын тік ұстауын қадағалаңыз. Жайлы, баяу музыка қойыңыз).Мұғалім: Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз.Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз қалады).Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз. Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз. Рахмет!2. Үй тапсырмасын тексеру.1. №10 – сабақ.Оқулықта берілген 4 – тапсырманы орындау.2. Келесі сабақ. №11, «Достар» мәтінін оқып келу.Сұрақтар:
  • Жандос пен оның анасының ізгі әрекетінен қандай әсер алдыңдар?
  • Адамға жақсылық жасау үшін онымен жақын туыс немесе дос болу міндетті ме? Неліктен?
  • Ақкөңіл адамдар қандай қасиеттерімен ерекшеленеді?
  • Өзгелерге көмек қолларыңды соза білгенде қандай сезімде боласыңдар? Әңгімелеп беріңдер.


  • 3. Сабақтың дәйексөзі.(Ұл балалар бір рет оқиды, қыз балалар бір рет оқиды, барлығы бірге қайталайды)Мейірімділік, махаббат, қайырымдылық, адалдық, ақ жүректен шығады. Ш.Құдайбердіұлы Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) –ақын, жазушы, философ, тарихшы, композитор. Абаймен замандас әрі інісі, әрі ол негізін салған реалистік әдебиет дәстүрлерін алға апарушы ізбасары. Құдайбердіұлы заманында қазақ арасындағы аса білімдар адамдардың бірі Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту. Сұрақтар:
  • Мейірімділік дегеніміз не?
  • Қайырымдылық жасау дегенді қалай түсінесің?
  • Қандай адамдарды адал деп айта аламыз?
  • Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?


  • Оқиға айту (Мұғалім сыйы)
  • АғайындыларБір ауылда екі ағайынды тұрыпты. Үлкені үйленіп, әке-шешесімен бірге тұрады, ал кішісі ауылдың шетінде тұрды. Екеуі де көп еңбектенсе де, өмірлері қиын болды, олар байымады. Бірде қуаңшылық жыл болады. Інісі былай ойлады: «Ағамның жағдайы қиын, әйелі мен балалары, әке-шешеміз - соның мойнында. Өзімнің қорларымнан бірнеше бу бидай апарып берейінші» -дейді.Солай ойлап, жүріп кетеді. Қараңғыда жолда ол өзі сияқты бидай апара жатқан адамды көреді. Ойлағанын іске асырып, үйіне келсе, таң қалады: ондағы жиырма бу бидайы сол қалпында тұр екен. Арқасына қайтадан төрт бума бидай көтеріп, тағы да ағасына кетеді. Тағы да сол бейтаныс адамды көріп, ол өзінің ағасын таниды. Ағасы да солай ойлаған: «Інім қиналып жүр ғой, оған көмектесіп жіберейін». Сұрақтар:
  • Ағайындылардың бір-бірне көрсеткен қамқорлықтарын немен түсіндіруге болады?
  • Ағайындылар бір-біріне неліктен жасырын түрде жақсылық жасады?
  • Жанашыр бауырдың бойында қандай құндылықтар мен қасиеттер болады?
  • Өздерің бауырларыңнан шынайы қамқорлық сезінгенде қандай күйде боласыңдар? Әңгімелеп беріңдер.


  • 5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар бес топқа бөлінеді.1 – топ: «Мейірімділік»Жанұялық көмек2 – топ: «Жанашырлық»Сыныптастық көмек3 – топ: «Ізгілік»Өз-өзіме көмек4 – топ: «Қамқорлық»Табиғатқа көмекТапсырма: сурет салу арқылы, сахналық көрініс арқылы қорғау.

    Топпен ән айту.Жақсы адамдар Әні мен сөзі: А. ОраловСендер аман болыңдар жақсы адамдар,Жақсы адамдар – бұзылмас тас қамалдар.Табаныңның астында жатады әліПенделіктен өресі аспағандарҚайырмасы:Жақсы адамдар, жақсы адамдар,Сендер аман болыңдар жақсы адамдар.Жақсы адамдар, жақсы адамдар,Сендер аман болыңдар жақсы адамдар.Жақсы адамдар.Жақсы көрем сендерді жақсы адамдар,Жүрегіңде өйткені аппақ ар бар.Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар,Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар

    Жақсы адамдар, жақсы адамдарЖақсы адамдар, жақсы адамдар,Жолы болсын ақ ниет бар адамдар!Жақсы адамдар.Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар,Жолы болсын ақ ниет бар адамдар!Сендер аман болыңдар жақсы адамдар,Қарап өтсін сендерге басқа жандар.Қайырмасы: Жақсы адамдар, жақсы адамдарҚарап өтсін сендерге басқа жандарЖақсы адамдар, жақсы адамдарҚарап өтсін сендерге басқа жандарЖақсы адамдар.Жақсы адамдар, жақсы адамдар,Сендер аман болыңдар жақсы адамдар.Жақсы адамдар, жақсы адамдар,Сендер аман болыңдар жақсы адамдар.Жақсы адамдар.


    7. Үй тапсырмасы.1. 11 – сабақ. Достық, бауырмалдық туралы мақал – мәтелдер жазу.2. Келесі сабақ. №12, «Ғазизаның балалары» мәтінін оқып келу.

  • Сабақтың қорытынды сәті.
  • Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады.Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3].Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.




















































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!