Материалдар / Сабақ жоспары "Ақпараттың өлшем бірліктері" 7 сынып

Сабақ жоспары "Ақпараттың өлшем бірліктері" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал Информатика пәнінен 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
706
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ақпаратты өлшеу және компьютер жадысы.Мектеп: №5 А.Байтұрсынов ЖОМ
Күні: 5.09.2017жМұғалімнің аты-жөні:Қаныбекова Нағима

Сынып: 7Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыАқпараттың өлшем бірліктері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.1.1Ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту
Сабақтың мақсатыБарлық оқушы: Ақпараттың өлшем бірліктерін біледіОқушылардың басым бөлігі: Ақпарттың өлшем бірліктерінің атын,мөлшерін,санын атап береді,тәжірибеде қолданады.Кейбір оқушылар: Ақпараттың өлшемін ауыстыра біледі,компьютерде файлдардың көлемін өлшей алады.
Бағалау критерийі-Ақпарттың өлшем бірліктерін біледі;-Тәжірибе жүзінде өлшем бірліктерді аударады;
Тілдік мақсаттар

Ақпаратты өлшем бірліктерін түгендей алады: байт, килобайт,мегабайт,Гигабайт,терабайтЛексика және терминалогия:Ақпарат саны, ақпараттың өлшем бірлігі, бит, байт, килобайт, мегабайт, гигабайт.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі........Файл өлшемін байттан килобайтқа ауыстыру үшін........қажет
Құндылықтарға баулу



  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;
  • Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
  • Жауапкершілік;
  • Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;
  • Пәнаралық байланысМатематика,орыс тілі,қазақ тілі,ағылшын тілі
    Тақырып бойынша алдыңғы білімМәтіндік құжатпен жұмыс істеуді жұмыс істеуді біледі,авторлық құқық,плагиат ұғымын біледі
    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар
    Сабақтың басы 3 мин

    -Сәлемдесу, түгелдеу -Оқушы назарын сабаққа аудару





    Жаңа білім 10 минЖаңа білім мақсатымен таныстырамын, жаңа тақырыпты түсіндіріп өтемін Білу және түсіну

    Оқулықжұмыс дәптері
    Сабақтың ортасы 12 мин





























































    3 мин





    Негізгі бөлім:
  • «Жүреміз,ойланамыз» әдісі арқылы топпен жұмыс атқарады.
  • Белгіленген тақырып бойынша тұжырымдама (есеп) жазады (әр топ әр түрлі маркер пайдаланады). Топ сағат тілімен жүріп, басқа топ тұжырымдамасына белгі қояды:
  • Х- келіспейміз
  • V-келісеміз
  • ? - түсініксіз
  • Қосатыны болса өз маркер түсімен астына жазады. Пікір талас құрады






  • Сергіту сәті: « Ең жақсы » ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді . Әр топқа мынадай нұсқау беріледі .Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет . Ең ақшалы , ең жасыл , ең тәтті , ең күлкілі , ең ұсқынсыз, ең қарым-қатынасы күшті , ең жауапты , ең салмақты



    А4 қағаз,маркер























    бағалау парақшасы







































    Сабақтың соңы10 мин



























































    2мин











    Жұптық жұмыс:



    Бағалау критерийі

    Бағалау парақшаларына бағалау критерийлері бойынша ұпайларды қою.

    Рефлекция: Сабақтың соңында оқушылармен рефлекция жүргізледі:
  • Не білді,нені үйренді
  • Не түсініксіз қалды
  • Немен жұмыс жасау қажет
  • Оқушылар стикерге кері байланыс жазып сәйкес суретке жапыстырады


  • Үй жұмысы: Ақпараттың өлшем бірліктері




    А4 қағаз,маркер













































    смайликтер, бағалау парақшасы











    Стикер









    Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Жаңа білімге байланысты күрделі дерек көздерін беру арқылы деңгейлік тапсырмалар дайындаймын.Топтық,жұптық жұмыстар дайындадым. Әр тапсырмалар арқылы оқушылардын қарқынын арттыру үшін бағалау жүргізіп отырамын. Тәжірибелік жұмыста деңгейлік тапсырмалар берілді.Әр тапсырмадан кейін бағалау критерйлерін; -«Жүреміз ойланамыз» әдісі арқылы топтық жұмыста атқарған жұмыстарынан;- Жұптық жұмыстарынан;

    - Сергіту жаттығуларын орындау;

    Сабақ бойынша рефлекция.Сабақ мақсаттары шынайы болдыма?Барлық оқушы оқу мақсатына жетті ма?Егер жетпесе неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ