Материалдар / Сабақ жоспары «Әскери комунизм» саясаты 11 сынып

Сабақ жоспары «Әскери комунизм» саясаты 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарын қолдана отырып Әскери коммунизм саясатының орнауы мен себеп салдарын оқушыларға түсіндіруде қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
939
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Қазақстан тарихыМектеп: №59 ЖОМ
Күні:17.10.2017жМұғалімнің есімі:Еспанов Н
СЫНЫП: 9 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы«Әскери комунизм» саясаты
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
  • Қазақстан жерінде өткен азамат соғысы тарихын білу
  • Қазақстанда болған азамат соғысы тарихы туралы білімін дамыту
  • Патриоттық тәрбие беру
  • Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Қазақстанда 1918-1920 жж азамат соғысы «Әскери комунизм» саясаты туралы жалпы түсінік бере алады


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Қазақстанда 1918-1920 жж азамат соғысы «Әскери комунизм» саясаты туралы терең түсінік бере алады




  • Кейбір оқушылар:


  • Қазақстанда 1918-1920 жж азамат соғысы «Әскери комунизм» саясаты туралы талдап , түсінік бере алады


  • Тілдік мақсатОқушылар:
  • Оқушылар Қазақстанда 1918-1920 жж азамат соғысы «Әскери комунизм» саясаты туралы хронологиялық кесте жасай (істей) алады.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Көтеріліс , қозғалыс ,революция , партия


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:





  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?




  • Талқылауға арналған тармақтар:


    Эссе жазу


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


    Партиялардың өңірлердегі айырмашылықтары


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    реферат
    Алдыңғы тақырыпКеңес билігі мен Алашорда үкіметінің арым қатынасы
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы6 минут

    Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу.Миға шабуыл:Алдыңғы тақырып бойынша негізгі оқиғалар тізбегін тақтаға жазып, сол арқылы топқа бөлу
  • Автономия құру
  • Кеңес билігі
  • Ұлт зиялылары
  • Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын сұрау.Топқа бөлінгендер топ аты арқылы үй тапсырмасын қайталайды
    Тақта
    Ортасы30 минутЖаңа сабақ тақырыбының мақсатын түсіндіру.Сабаққа қойылатын талаптар туралы түсіндіру, қысқаша мәлімет беру.Топтарға тапсырма беру.Қағаз бетіне түсіру.Әр топқа Азамат соғысы және «Әскери комунизм» саясаты туралы «Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша тұжырымдамалық карта дайындауды тапсыруҚағаз Кітап Мәтін Кесте
    Аяқталуы9 минутСабақ тақырыбына байланысты сұрақтарды тақтаға жазу, жуап бере отырып , тақтадағы сұрақтарды өшіру.Үй тапсырмасын беру:кесте толтыру





    ТақтаКесте
    Қосымша ақпарат
    Саралау Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • Сабақ үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.
  • Қабілетті оқушыларға тапсырманы орындауда күрделі тапсырманы бере отырып сол тапсырманы топпен бірге орындауын қадағалау
  • Оқушылардың сабақ барысында жауап беруі мен белсенділігін стикер тарату арқылы бағалау.Сабақ басында тақырыпқа байланысты дескрипторларды тақтаға іліп,сабақ критерилерін айту. 5 күрделі сұраққа жауап беру = 5 . 4 күрделі сұраққа жауап беру = 4 . Одан төмен сұрақтарға жауап берген кезде және әрдәйым сабақтардағы,топтағы белсенділігін есепке алу
  • Сабақ барысында тақырыптың басқа пәндермен байланысы туралы айтып өту,талдау.Болған тарихи оқиғаның географиялық өлкеде болғанын айтып өту,оқиғалар кезіндегі түрлі физикалық құбылыстар туралы айту.
  • Оқушыларға сабақ барысында сақталатын өмір қауіпсіздік негіздері және техникалық қауіпсіздік ережелері туралы ескерту
  • Интернетпен жұмыс
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ