Қысқа мерзімді жоспар
7– сынып, 2-тоқсан
Сабақтың тақырыбы: Атмосфера және оның құрамы
|
Бөлім |
3.2 Атмосфера |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жарасова Асель |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Атмосфера және оның құрамы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
7.3.2.1 атмосфераның құрамын
сипаттайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Атмосфераның құрамын сипаттайды Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Салемдесу. 2.Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру. 3.Атмосфера қабаттары бойынша топтарға бөлу. Топ басшысы тағайындалып, бағалау парағы таратылады. 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу 2.Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі арқылы 1 топ – Озон 2 топ – Оттегі 3 топ – Көмірқышқыл 3. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері» Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз - көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. Мақсаты: бір-біріне сыйластықтары артады, жақсы көңіл күй қалыптасады. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
АКТ Видеоролик Қағаз қималары «Фишбоун» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Таза ауаның компоненттері
Қалыптастырушы бағалау қол шапалақтау арқылы Тапсырма Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін талдай отырып, 29 сурет пайдаланып кесте толтыру
3 топВЕНН диаграммасы бойынша стратосфера мен тропосфера қабатын салыстыру Блум түймедағы бойынша жаун және жінішке сұрақтарға жауап беру Қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы Тапсырма(Д) Егер..... Сіз Табиғат қорғау министірі болсаңыз онда..., Сіз ақын болсаңыз, онда..., Сіз суретші болсаңыз, онда...., Табиғатқа тіл бітсе, онда........ деген тақырыпшалар беріледі 1- топ «Озон» тобы. «Жартыңды тап»әдісі бойынша .Берілген мозайканы біріктіру арқылы оқушылар үйге берілген жанартаудың құрылысы бойынша тапсырмаға жауап береді. 2-топ .Оттегі тобы «Венн диаграммасы» әдісі бойынша оқушылар жанартауларды салыстырады.Гейзер мен жанартауды салыстырып айырмашылытарын жазуды тапсырамын. 3- топ «Инертті газдар» 1.Географиялық диктант . Көмірқышқыл тобы 1.Гірек тілінен аударғанда «Литос»- ,,,,,, «Сфера»-,,,,,,,, деген мағынаны білдіреді. 2. ЛИТОСФЕРАНЫҢ қабаттары,,,,,,,,,,,,,,,, 3. Мантия ол ,,,,,,,,,. 4. Жер сілкінісін – ,,,,,,,,,, ғылымы зерттейді. 5. Суларда әртүрлі тұздардың ерітіндісі кездесетіндіктен ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, деп те атайды. Өткен материалды еске түсіріп, жаңғыртуды іске асырады.Оқушылар өзінің деңгейіне байланысты сұрақтарға жауап береді.Топтар бір бірін бағалайды . «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Оқушыларға ортақ сұрақ қоямын. 1)Неге оттегінің маңызы зор? 2)Неге азоттың маңызы зор? 3)Құрғақ ауа дегеніміз қандай ауа? одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді тапсырамын.
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Дескрипторлар: - ауа құрамын жазады,
Дескрипторлар: - Суреттен атмосфера қабатын анықтайды - Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін ажыратады - Адам атмосфераның кай қабатында өмір сүріп жатқанын анықтайды - Озон қабатының маңызын талдайды - Жаратылыстану пәндерінен алған білімдерін пайдаланады Дескрипторлар: - Атмосфераны ластау көздерін анықтайды - Тіршілік үшін маңызын ажыратады - Озон қабатына қауіп төндіретін факторларды анықтайды - Табиғатттың көркемділігі суреттеу - Озон қабатын сақтаудың жолдарын ұсынады - Атмосфераны қорғау жолдарын ұсынады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Ашық сұрап-жауаптар Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Ойтолғаныс «3-2-1» Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс «3 минуттық үзіліс»
4.Мені таңқалдырды Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» - Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын. Үй тапсырмасы Атмосфера қабаттары постер жасау |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: "Атомсфера және оның құрамы"
Сабақ жоспары: "Атомсфера және оның құрамы"
Қысқа мерзімді жоспар
7– сынып, 2-тоқсан
Сабақтың тақырыбы: Атмосфера және оның құрамы
|
Бөлім |
3.2 Атмосфера |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жарасова Асель |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Атмосфера және оның құрамы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
7.3.2.1 атмосфераның құрамын
сипаттайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Атмосфераның құрамын сипаттайды Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Салемдесу. 2.Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру. 3.Атмосфера қабаттары бойынша топтарға бөлу. Топ басшысы тағайындалып, бағалау парағы таратылады. 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу 2.Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі арқылы 1 топ – Озон 2 топ – Оттегі 3 топ – Көмірқышқыл 3. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері» Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз - көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. Мақсаты: бір-біріне сыйластықтары артады, жақсы көңіл күй қалыптасады. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
АКТ Видеоролик Қағаз қималары «Фишбоун» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Таза ауаның компоненттері
Қалыптастырушы бағалау қол шапалақтау арқылы Тапсырма Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін талдай отырып, 29 сурет пайдаланып кесте толтыру
3 топВЕНН диаграммасы бойынша стратосфера мен тропосфера қабатын салыстыру Блум түймедағы бойынша жаун және жінішке сұрақтарға жауап беру Қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы Тапсырма(Д) Егер..... Сіз Табиғат қорғау министірі болсаңыз онда..., Сіз ақын болсаңыз, онда..., Сіз суретші болсаңыз, онда...., Табиғатқа тіл бітсе, онда........ деген тақырыпшалар беріледі 1- топ «Озон» тобы. «Жартыңды тап»әдісі бойынша .Берілген мозайканы біріктіру арқылы оқушылар үйге берілген жанартаудың құрылысы бойынша тапсырмаға жауап береді. 2-топ .Оттегі тобы «Венн диаграммасы» әдісі бойынша оқушылар жанартауларды салыстырады.Гейзер мен жанартауды салыстырып айырмашылытарын жазуды тапсырамын. 3- топ «Инертті газдар» 1.Географиялық диктант . Көмірқышқыл тобы 1.Гірек тілінен аударғанда «Литос»- ,,,,,, «Сфера»-,,,,,,,, деген мағынаны білдіреді. 2. ЛИТОСФЕРАНЫҢ қабаттары,,,,,,,,,,,,,,,, 3. Мантия ол ,,,,,,,,,. 4. Жер сілкінісін – ,,,,,,,,,, ғылымы зерттейді. 5. Суларда әртүрлі тұздардың ерітіндісі кездесетіндіктен ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, деп те атайды. Өткен материалды еске түсіріп, жаңғыртуды іске асырады.Оқушылар өзінің деңгейіне байланысты сұрақтарға жауап береді.Топтар бір бірін бағалайды . «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Оқушыларға ортақ сұрақ қоямын. 1)Неге оттегінің маңызы зор? 2)Неге азоттың маңызы зор? 3)Құрғақ ауа дегеніміз қандай ауа? одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді тапсырамын.
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Дескрипторлар: - ауа құрамын жазады,
Дескрипторлар: - Суреттен атмосфера қабатын анықтайды - Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін ажыратады - Адам атмосфераның кай қабатында өмір сүріп жатқанын анықтайды - Озон қабатының маңызын талдайды - Жаратылыстану пәндерінен алған білімдерін пайдаланады Дескрипторлар: - Атмосфераны ластау көздерін анықтайды - Тіршілік үшін маңызын ажыратады - Озон қабатына қауіп төндіретін факторларды анықтайды - Табиғатттың көркемділігі суреттеу - Озон қабатын сақтаудың жолдарын ұсынады - Атмосфераны қорғау жолдарын ұсынады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Ашық сұрап-жауаптар Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Ойтолғаныс «3-2-1» Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс «3 минуттық үзіліс»
4.Мені таңқалдырды Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» - Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын. Үй тапсырмасы Атмосфера қабаттары постер жасау |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













