Материалдар / сабақ жоспары Ауа райы 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары Ауа райы 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға қысқамерзімді жоспар жасау үшін көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
907
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





САБАҚ: Бізді қоршаған орта Ауа райыМектеп: Үшарал орта мектебі
Күні: 7/11Оқытушының аты-жөні: Әлбосынов Н.Р.
СЫНЫП: 1 сынып Қатысушылар саны:Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)1.1.1.1Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу (түс, фактура, пішін және т.б.)
Сабақтың мақсаттары Оқушылар:• Сурет салуда материалдармен жұмыс жасай алады; Оқушылар ауа райының түрлерін ажырата біледі (жаңбыр, қар, жел, ашық, бұлтты). Оқушылардың басым бөлігі: Материалдармен мақсатты түрде жұмыс жасай алды;Кейбір оқушылар:Таңдағанын түсіндіре отырып, сурет салу кезінде материалдармен мақсатты түрде жұмыс жасай алады; Нысандар мен беттердің сапасын ескеріп, шығармашылықпен таңдау жасап, формалар, үлгілер мен текстураларды ажыратады және пайдаланады.
Тілдік мақсат фотосурет, бейне ролик, мультфильмдегі, суретшілердің туындыларындағы табиғат құбылысы мен ауа райын сипаттау


Қарастырылады:• күңгірт, ашық; жоғары, төмен, үлкен, кіші,ирек, түзу; • қатты, жұмсақ, жуан, жіңішке;• қарындаш, қалам, көмір қарындаш, ұшы, жақ, дақ (сия тамшысы), қайшы


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін:Талқылауға арналған сұрақтар:
  • пейзаж, кескіндеме, бояулар, қылқалам;
  • нүктелі сурет, сызықтық сурет, алдыңғы план, артқы план;
  • фон, алдыңғы фон; жабыраңқы, реңк, түс;
  • бұлтты, желді;
  • жаңбыр, қар, найзағай;
  • суық, мұзды; жылы, ыстық.
  • Алдыңғы оқуАлдыңғы бөлімдерді меңгере отырып, оқушылар пішіндер туралы білімдерін және оларды бейнелеу тәсілдерін жақсартты, түрлі материалдар мен визуалды элементтер арқылы тәжірибе жүргізе отырып, көркем құралдармен және материалдармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдірді.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытБасталуы 5-8 минут

    Жоспарланған жаттығулар Тақырыпқа сай жағдай туғызу үшін сабақ басында теңіз шуы жазылған жазбаны қосып қойыңыз. Оқушыларға көздерін жұмып, мұқият тыңдауларын сұраймын.Оқушылардан теңіз шуын естіген кезде не сезінгендерін, көңіл-күйлерінде қандай өзгеріс болғанын сұраймын. Мынадай сұрақтар қойылады: «Бұл суретте қандай ауа райы бейнеленген?», «Суретші құбылысты көрсету үшін материалдарды қалай пайдаланған?».Ресурстар Аспанды, тауларды және даланы суреттейтін Қазақстанның табиғат көрінісі (пейзаж) бейнеленген суреттер (картиналар)



    Сергіту сәті2 минСергіту сәті "Күміс құмған-ай"Оқушылар би билеп сергіп қалады.
    Ортасы 18-20 минут

    Жұмыс барысына:• сызық пен таңбадақтарды салу үшін саусақты қолдану;• қылқалам мен сорғышты қолдану; шашырату;• балауызбен жұмыс;• сабан арқылы тушьты үрлеу; қағаздың парағына бояу жағып, сол бояу қағаз бетінде еркін жайылатындай жұмысты ұстап тұру кіреді. Оқушылар өз практикалық жұмыстарында жоғарыда көрсетілген үдерістермен тәжірибе жасайды. Оқушылардан жұмыстардың орындалу техникасын сипаттауын, суретте ауа райы қалай бейнелегенін сұраймын.Ауа райының әр түрлі типтеріӘ. Қастеевтің, Ф.Васильевтің, И.Э. Грабарьдың туындылары







    Аяқталуы 5-7 минут



    Критериалды бағалау.Критерий Дискриптр1.Идея -идея ұсынады; -түстерді ажыратады;2.Орындау техникасы-техника қауіпсіздік ережесін сақтайды;-түрлі формалар жасай алады;- реттілікті сақтай отырып жұмысты орындайды;3.Тақырыптың ашылуы- формалар мен түстердің үйлесімді қолданады;-идеяны шығармашылықпен жеткізе алады. Рефлексия: «Бармақ» әдісі.


    Сабақ соңында жалпы сабақ барысына, оқушылардың жұмыстарына талдау жасап, жұмыс орынын жинастыруларын сұраймын





    Қосымша ақпарат










    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!