Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Балалық шақ мейрамы 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: _______________
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі: № 60 ЖББОМ
Күні: 20-21.05.2021 ж
№: 33
Мұғалімі: Изгалиева Н.А
Сыныбы: 3 «А,Б,Ж,З,И,К»
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Балалық шақ мейрамы.
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттері: Тек жақсы және қажет заттарды ғана айту, басқалардан жақсылықты іздеу, кішіпейілдік.
Мақсаты: Оқушыларға балалық шақ адам өмірінің ең маңызы кезеңдерінің бірі екенін түсіндіре отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.bilim-all.kz 2.https://infourok.ru
|
Сабақтың барысы:
Тыныштық
сәті. «Нұрға
бөлену».
1. №32 – сабақ.4 – тапсырманы орындау. 2. №33, «Бақыт деген немене» өлеңін оқып келу. Сұрақтар: 1. Бақыт дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Адам не үшін еңбек етеді? 3. Арманға қалай жетуге болады? 4. Өмірдегі басты нәрсе не деп ойлайсыңдар? 5. Сенің мақсатың қандай? |
|
«Бакытты болғын келсе, ізгі істерге бойыңды үйрет, жаман өдеттен каш» Халық даналығы Сұрақтар: 1.
Өз бойыңнан кандай жаксы
қасиеттерді көргің келеді? 3. Дәйексөзден не түсіндің? Балалар, өр адам өмірде
бақытты болғысы келеді. Ал бакыт |
|
Балалар елін бағындыру Ерте, ерте, ертеде «Балалар елі» деген бір ел болыпты. Алдарына қойған ешқандай мақсаты жоқ жұпыны өмір сүріп жатқан көңілсіз ел екен. Күндердің күнінде Балалар елін бір патшалық бағындырып алады. Ол патшалықтың аты – Ойын екен.Айнала айқай-шу, дыр-думан. Ертеден қара кешке дейін бар баланың білетіні – тек қана ойын. Уақыт өте келе Балалар елі бірыңғай Ойынға салынып, өмірдің басқа жағынан мақрұм қалуға айналады. Есіл-дертін Ойын билеген баланы көріп пе едіңіз? Мұндай бала, тіпті, тамақ ішіп, бір ауық жүрек жалғау керектігін де ұмытады екен.Ата-аналар әрлі-берлі ақылдасып, енді Еңбекті шақыртыпты. Сол-ақ екен, Балалар елінің тіршілігі жаңадан жанданып қоя беріпті дейді. Балалар бір уақ ойнаса, бір уақыт еңбек етіп, үй ішіне көмектесіпті. Нанның дәмін сезіпті, оның дастарқанға қалай келетінін түсініпті. Ата-ананың қадіріне жетіпті. Бұл – ел өміріндегі өзінше жақсы кезең болған екен… …Осылайша уақыт өте беріпті. Бірақ, сонда да, ел тіршілігінде бірдеңе жетіспейтін сияқты болады да тұрады. Ата-аналар әрі ақылдасып, бері ақылдасып, ол жетіспейтін нәрсенің атын Оқу деп тауыпты. Өйткені балалар Ойын ойнап шынығып, Еңбек етіп өмірге бейімділік танытқанымен, өмірдің сырын түсінбейді. Табиғат құпиясын білмейді. Сонымен енді көмекке Оқу келіпті. Ойын мен Еңбекке жіберетін уақыттың біразын балалар енді оқу оқып, білім алуға жұмсапты. Сол-ақ екен, балалар өмірі тіпті қызықты бола түсіпті. Өмірдің құпия сырын меңгеріп, біліммен қаруланған олар ересектер шаруасына да араласыпты. Мұнан кейін күні бойы сабақ оқып, қажыған баланы сергіту үшін тағы бір мейірбан жан жәрдемге келеді. Оның аты Спорт екен. Спортпен тұрақты айналысқан баланың денсаулығы мықты, көңіл күйі сергек, денесі сымбатты болыпты. Оны көріп, Өнер есімді сұлу бойжеткен де жас ұланды баулуға белсене араласып кетеді. Әр жерде ән шырқаған, күй шертіп, би билеген Балалар еліндей ел, әй, дүние жүзінде болмаған шығар… …Оқудың Кітап деген атасы бар екен. Өзі – бір көзәйнек таққан қайырымды қарт көрінеді. Тыным таппай елді аралап жүрген оны балалардың көпшілігі ұнатып қалады. Кітаптың арқасында өмір тіпті қызықты бола түсіпті. Бұл бір Балалар елінің кемеліне келіп, гүлденген дәуірі екен. Өйткені Ойын, Еңбек, Оқу, Өнер, Спорт, Кітап – алтауы балаларды кезек-кезек қағып әкетіп, тек жақсылыққа қарай жетелейді де отырады. Бұл алтауы елдің ең сүйікті адамдарына айналады. Олар да балалардыкереметжақсыкөредіекен. Кейде, тіпті «мен алам», «жоқ, енді мен алам» депөзараталасыпқалып та жүреді. Сұрақтар: 1. Ойын мен Еңбектің айырмашылығы неде, деп ойлайсыңдар? 2. Балалар еліне Спорт пен Өнердің қандай пайдасы болды? 3. Неліктен Оқу мен Кітап «Балалар елінің» өмірін жақсарта түсті деп ойлайсыңдар? 4. Өздерің «Балалар елінде» болып көрдіңдер ме? |
|
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Мұғалім оқушыларға тапсырма жазылған қагаздарды таратып береді, оқушылар ойлана отырып, сол тапсырманы шешеді. 1 – топ: 1-тапсырма: Өздеріңнің ізетті екендеріңді әдепті сөздер айту арқылы білдіріңдер. 2 -тапсырма: Адамның сыпайылығын көрсететін көрініс жасаңдар. 2 – топ: 1-тапсырма: Табиғатты сүйетіндінтеріңді қандай іс-өрекеттермен дәлелдейсіңдер? 2 -тапсырма: Үлкенді кұрметтеп сыйлау, тыңдау үшін не істер едіңдер? 3 – топ: 1-тапсырма: Жауапкершілігі бар бала атану үшін не істеу керек? 2-тапсырма: Үлкендерді, достарыңды өзіңнің жақсы көретініңді қалай жеткізуге болады? |
|
5. Топпен ән айту. Бала
тілегі |
|
1. №33 – сабақ.Сөйлемдерді жалғастырып жазыңдар. Мені жақсы көретін адам – ол ................ Менің жақсы қасиетім – ол ............... Менің жақсы көретін сөзім – ол ............... Менің жақсы көретін ойыным – ол ................ Менің жақсы көретін ісім – ол .................... Менің мақсатым - ................. Менің арманым – ол ..................... 2. Келесі сабақ. №34, «Ең құнды не ұлым?» өлеңін оқып келу. |
|
7. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет)немесе1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|