|
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Бейорганикалық
талдау
|
ТАНЫСТЫ
ӘБ
жетекшісі
____________________
«
»______21__ж.
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып: 9
А, В, С
|
Күні:
|
Қатысқандар
саны: А (...), В (…), С
(…)
Қатыспағандар
саны: А (...), В (…), С
(…)
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Бейорганикалық қосылыстардың
құрамын сапалық талдау.
Лабораториялық жұмыс
№3 «Металл катиондарын жалын түсі
бойынша анықтау»
|
Сабақта іске асатын оқу
мақсаты
|
жалын түсінің өзгеруі бойынша
металл катиондарын анықтау:
Li+,
Na+,
K+,
Ca2+,
Sr2+,
Ba2+,
Cu2+;
катиондарын анықтайтын сапалық
реакцияларды білу: NH4+,Ca2+,
Аl3+,
Zn2+,
Mg2+ Cr3+ Ba2+,
Cu2+,
Fe2+,
Fe3+;
|
Бағалау
критерийі
|
-жалын түсінің бояуы
бойынша катиондарды анықтайды;
-катиондарды сапалық
реакциялар бойынша анықтайды;
-катиондардың сапалық
реакцияларын зерттейді және химиялық реакциялар теңдеулерін
құрастырады;
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушы орындауы
тиіс: ауызша және жазбаша жауаптарда
ғылыми терминологияны қолдану
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Х
ерітінді жалынды(түсі) .... түске
бояды
Х
ерітінді жалын .........(түсі)
бөлді
Ерітіндіде қандай түс пайда
болды? Ерітінді қандай түске
боялды?
Стронций жалынды........... бояды
(түсі)
Калий “ “
“ “
“
Натрий “ “ “ “
“
Алдымен сымды ерітіндіге
батырыңыз, артынан…
|
Құндылықтар
|
Сабақ барысында білім
құндылықтары:
– Сыйластық (бір-бірінің ойын
айту кезінде)
– Ынтымақтастық (жұптық жұмыс
барысында)
– Ашықтық (сұрақтарды ұялматсан
қою және оларға жауап беру)
- Өмір бойы білім
алу
|
Жаһандық азаматтыққа
тәрбиелеу
|
Жеке және ұжымдық әрекеттер
арқылы этикалық жауапкершілікті тәрбиелеу
|
Өмірмен
байланыс
|
Тұздардың қолданылу
аясы бойынша ақпарат
беріледі.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тұздардың тыңайтқыш ретінде
қолданылуы (биология).
|
Алдыңғы
білім
|
Қарапайым химиялық
реакциялар (7.2В)
Көміртегі және оның
қосылыстары (8.4А)
Металдардың белсенділік қатары
(8.2А)
Металдардың химиялық
белсенділігі (8.1 B)
Су
(8.4В)
|
Сабақ
барысы
|
Жоспарланған
кезеңдері
|
Жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Дереккөздер
|
Сабақтың
басы
0-2
мин
|
Ұйымдастыру сәті. Амандасу.
Кабинеттің сабаққа дайындығын тексеру.
Жаңа сабақтың тақырыбы,
мақсаты мен бағалау критерийлерін
таныстыру.
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
3-15
мин
|
Бейбебаян
көрсету: Жалынның түстері және
спектроскопия.
(W)
Катиондарды жалынның түсін
бояу бойынша анықтауды қарастырамын.
Катиондарды сапалық анықтау
бойынша бейнебаян көрсетемін.
|
https://twig-bilim.kz/ru/film/flame-colours-and-spectroscopy
|
Сабақтың
ортасы
16-38
мин
|
Лабораториялық жұмыс №3
«Металл катиондарын жалын түсі бойынша
анықтау»
ОМ:
-
9.4.1.9 жалын түсінің өзгеруі бойынша
металл катиондарын анықтау: Li+,
Na+,
K+,
Ca2+,
Sr2+,
Ba2+,
Cu2+;
-
9.4.1.10 катиондарын
анықтайтын сапалық реакцияларды білу:
NH4+,Ca2+,
Аl3+,
Zn2+,
Mg2+
,Cr3+
,Ba2+,
Cu2+,
Fe2+,
Fe3+;
|
Қосымша
1
Лаб жұм
№3
|
Сабақтың
соңы
39-40
мин
|
Рефлексия. Қойылған мақсаттар мен бағалау
критерийлеріне оралу.
Бүгін мен
білдім…
Мен
таңғалдым…
Енді мен істей
аламын…
|
|
Үй
жұмысы
|
Теориялық ақпаратты
қайталау.
|
Презентация
|
Денсаулықты және
қауіпсіздікті сақтау
|
Химия кабинетіндегі
ҚТЕ
|
|
Қорытынды бағалау
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың қандай аспектілері жақсы өтті (оқыту және оқу туралы ойлаңыз)?
1:__________________________________________________________________________________
2:__________________________________________________________________________________
Сабақты жақсартуға не
көмектесе алады (оқу және оқу туралы ойлаңыз)?
1:___________________________________________________________________________________2:___________________________________________________________________________________
Сабақ туралы сабақта не
жеке оқушылардың жетістіктерімен / қиындықтарынан не
таптым, келесі сабақтарда неге наздару керек?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|