Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары "Бидай" Мектепалды даярлық тобы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
МАД«А», «Ә», «Б», «В»
Тәрбиеші: А. Сартова
Уақыты: 17.09
Кабинет: №1,2
Тақырыбы
Бидай
Сабақтың мақсаты
Бидайды бейнелеуді үйрету, эстетикалық тәрбие беру, табиғатты сүюге тәрбиелеу, ас атасы-нанның арғы тегі бидай екенін ұғындыру.
Көрнекіліктер
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б
Іс-әрекет кезендері
Тәрбиеші әрекеті
Балалардың іс — әрекеті
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
Балалар қараңыздар, бізге бүгін Күн күлімдеп тұр, күннің түсі сары, жаңбырдан кейін кемпірқосақта шығып қалыпты, балалар қараңыздар кемпірқосақтың түстері әртүрлі көк, сары, қызыл, жасыл т.б.Сендерді бүгін өзімнің түстер әлеміме саяхатқа апарамын. Бүгін бидайды бейнелейміз.
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды.
Ұйымдастыру іздестіруЖаңа сабақ
Жаңа тақырып туралытаныстырылым көрсетуОқушыларға түсіндіруТопта және жеке орындатуБалаларды проблеманы шешуге бағдарлау:1. Түстеріне байланысты пішіндерді өз қорапшаларына салу2. Түстеріне байланысты әр көлікті өз гараждарынаорналастыру.3. Пирамиданыжинастыру.4. Түстер еркесінің көйлегін жөндеп беру.
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілгентапсырмалардыорындайды.
Сергіту сәті
Қимылды ойын: ҚуырмашМақсаты: Балалардың ойлау қабілетін арттыру, дүниетанымын, қызығушылығын арттыру.Ойыншарты: Бұл ойында көбіне балаларды үлкендер ойнатады, тәрбиелік мәні күшті ойын. Балалардың қолын саусақтарының ұшынан ұстап тұрып, алақан қазан қып жалғыз саусағымен қуыра бастайды.-Қуыр, қуыр, қуырмаш-Балапанға бидайшашСонан соң ойнатып тұрған балалардың бір-бірден саусақтарын бүгеді.Бас бармақ,Балан үйрек,ОртантерекШылдыр шүмекКішкене бөбек-Балаларойынды қызыға ойнайды.-Балаларойын ұнады ма?-Осы ойын арқылы не үйрендіңдер?-Не білді:Қызықты ойынсанауды үйренді.
Оқушылар ойынойнайды
Рефлексивті — түзетушілік
Сарамандық жұмысБалалар қызметінің нәтижелерін талдау:Қане, балалар шеңберге тұрайықшы. Балалар бүгін біз сары, жасыл, көк, қызыл түстерімен таныстық.Балалар біздер менің түстер әлемімнің тапсырмаларында орындап бітірдік.Смайликтермен бағалау.
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады.
Күтілетін нәтиже:
Білу
Сурет салу әдістерін меңгереді
Өзіне үйренгені
Суретсалып үйренеді
Үйрену
Суреттісалады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз