Мағынаны тану
кезеңі:
Оқылымалды
тапсырмасы.
Жұптық жұмыс.
«Ой толғау»
стратегиясы
2 минуттық бейнебаянды
тамашалап, мәселеге қатысты ақпаратты
«INSERT»
әдісі бойынша дәптерге түртіп алады.
Мәліметтерге сүйене отыра, өзара оймен
бөліседі.
Дескрипторы:
мәселені
анықтайды:
өз ойымен
бөліседі.
Бағалау: Жұптық (бірін бірі)
бағалау
Кері
байланыс:
Қалай ойлайсыз ой толғау
несімен пайдалы болды?
Оқылым
тапсырмасы.
Жеке жұмыс. Емтиханға
дайындық
Тұжырымдарды мәтін
бөліктерімен сәйкестендіреді.
А
мәтіні: Ерекше талғаммен жасалған
Террасет мектебі Вирджиния штатының Рестон қаласында орналасқан. 70
жылдары салынған ғимараттың білім ордасына айналғанына 40 жылға
жуық уақыт болды. Естеріңізде болса, 70 жылдары Америкада үлкен
дағдарыс болған еді. Бұл оқиға өзін-өзі жылытатын, энергияны
үнемдейтін мектептің ашылуына тікелей әсер етті. Жер астында
орналасқан бұл мектеп, өзін жылытып қана қоймай, суыта да алады. Ал
осы мектепте оқитын балаларды «Жер асты оқушылары» деп атауға
болады. Бұл жерге туристердің көп келетініне қарамастан, сабақтар
өз уақытымен өтеді.
Ә
мәтіні: Келесі экзотикалық мектеп
Камбоджадағы Тонлесап өзенінің үстінде орналасқан Кампонг Луонг
мектебі жайында болады. Бұл аймақтағы дүкен, үй, ғимарат атауысының
барлығы дерлік судың үстінде орналасқандықтан, жүзетін мектепке
тұрғындар таң қалмайды. Бұл мектепте 60 оқушы бар. Оның қырығы
әке-шешесі балық аулау кезінде суға батып кеткендіктен, жетім
қалған. Мектептің ішінде бір ғана сынып бар. Ол жерде оқушылар
сабақ оқып, бос уақытын өткізеді. Ал мектепке кір жуатын кіршімен
жүзіп барады. Туристер жетім балаларға киім-кешек, тәтті тағамдар
апарып беретіндіктен, ата-аналарының жоқтығы аса
байқалмайды.
Б
мәтіні: Бұл мектепті заманауи өнер
туындысы деп атауға болады. Әдеттегі мектептен тек ғимаратымен ғана
емес, білім сапасымен де ерекшеленеді. Ғимараттың ішінде әр сыныпты
бөліп тұратын қабырғалар жоқ. Мектептің жүрегі әрі төрт қабатты
біріктіруші – баспалдақтар ғана. Баспалдақтан өзге оқушылар
демалып, үй тапсырмасын орындайтын дивандар жайғасқан. Мектеп
оқушылары «Біздің арамызды бөліп тұратын керегелер жоқ, әрі
шаңырағымыз биік» дейді. Бұл сөздердің астарында үлкен философиялық
мән жатыр. Оқушылар электронды кітаптар мен интернет мәліметтерін
еркін пайдаланады. «Мектеп – жас ұрпақтың арманы мен мақсаттары
өмір сүретін шеберхана, егер болашақта ел болам десең, осы
шеберхананы мықтап ұста» деген Анри Барбюстің сөзі еске
түседі.
В
мәтіні: Гуйчжоу провинциясының
тұрғындары өте қарапайым. Осы қарапайымдылықтарының салдарынан ұзақ
уақыт бойы білім ала алмай жүрген еді. Ең алғашқы мектептері 1984
жылы ашылған болатын. Заманауи мектеп ашуға қаражаттары
болмағандықтан, оны үңгірден жасаған. Мұнда сынып, спорт алаңы және
демалыс бағы бар. Ашылар кезде бір ғана сынып болады деп
жоспарланған мектепте 186 бала оқиды. Әр бала мектепке 6 сағат бойы
жол жүріп келеді. Осы сәтте армяндардың «Көп өмір сүрген білмейді,
көп жүрген біледі» деген мақалдары еріксіз еске түседі. Мектеп
қандай үлгіде салынса да, бірінші орында оның оқушыларға бере
алатын тәрбиесі тұрады.
1. Өнер-білім бар
жұрттар тастан сарай салғызды...
2. Шәкірттерге қойылған
лақап ат білім ошағының орналасу жеріне байласты
болды.
3. Білім алушыларды
ортақтастырған ауыр тағдыр еді.
4. Мектеп – ел
ертеңі.
5. Сырттағы
келіп-кетушілер оқу үдерісіне еш кедергі
жасамайды.
6. Нәтижесінде өзін-өзі
қамтамасыз ететін мектеп салынды.
7. Сәулетімен де,
оқушылардың оқу үлгерімімен де мақтанарлық мектептің
бірі.
8. Саяхатшылардың созған
қол ұшы өмірдің ащы тұстарын
білдіртпеді.
9. Білім нәрін
сусындаушылар заманауи өнертабыстарды қысылмай
қолданады.
10. Бәрі бір үйдің
баласындай тату-тәтті өмір кешеді.
Дескрипторы:
мәтін мазмұнын
түсінеді:
тұжырымдарды дұрыс
сәйкестендіреді.
Бағалау:
Кілттер арқылы өздігінен
бағалау
(әр дұрыс жауапқа 1
балл)
Жауап
кілттері:
1-B
6-А
2-A
7-Б
3-Ә
8-Ә
4-Б
9-Б
5-А
10-Б
Кері
байланыс:
Толық балл жинақтауға не
септігін тигізді/тигізбеді? Неге?
Қорытынды
кезең:
Оқылымнан кейінгі
тапсырма
Топтық
жұмыс. Дифференциациялық
тапсырма
Қазақстан және әлем
елдері білім саласындағы әлеуметтік теңсіздік мәселесін салыстыра
отырып, өз көзқарасын білдіреді. Қорытынды
жасайды.
1-рөл: Суретші
– кесте, диаграмма, т.б.
құрастырады
2-рөл: Сарапшы
– ақпаратқа сараптама
жасайды
3-рөл: Сыншы
– ақпаратқа өз көзқарасын
білдіреді
4-рөл: Қорытушы
– ақпаратқа қорытынды
жасайды
5-рөл: Бағалаушы
– екінші топтың жауабын
бағалайды
Рөл
|
Баға (1-3
балл)
1-жауап толық
емес
2-жауап толықтыруды қажет
етеді
3-жауап толық
берілді
|
1.
Суретші
|
|
2.
Сарапшы
|
|
3.
Сыншы
|
|
4.
Қорытушы
|
|
5.
Бағалаушы
|
|
Дескрипторы:
мәселені
салыстырады;
өз көзқарасын
білдіреді;
қорытынды
жасайды.
Бағалау: Кесте бойынша топтық
бағалау
Кері
байланыс:
Ұжымдық. «Бір плюс, бір
минус» стратегиясы.
Тапсырмаларды орындау
барысында сәтті шыққан бір кезең, сәтсіз шыққан бір кезең туралы
айтады.
|