Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
||||
|
Педагогтың
аты-жөні
Стамбек Заманбек
Берікбайұлы |
||||
|
Күні: 05.09.25 |
||||
|
Сынып:
2 Б |
Қатысушылар
саны: |
Қатыспағандар
саны: |
||
|
Сабақтың
тақырыбы |
Бірінші
сыныпта адамның бет әлпеті туралы не
білдің? |
|||
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары |
2.1.1.1 -
Оқушыларға өткен жылы адамдардың бет әлпетіндегі ұқсастықтары мен
ерекшеліктері туралы меңгергендерін еске түсіруге
көмектеседі. |
|||
|
Сабақ
мақсаты |
-
Адамдардың бет әлпетіндегі ұқсастықтар мен ерекшеліктерді
анықтау; |
|||
|
Құндылықтарға
баулу |
Оқушыларға
бірлік пен ынтымақтастықты дәріптеу, әртүрлілікті қабылдау және
құрмет көрсету. |
|||
|
Ойлау
дағдыларының деңгейі |
білу,
түсіну |
|||
|
Сабақтың
барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты |
Мұғалімнің
әрекеті |
Оқушының
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (7 минут), Ұйымдастыру
кезеңі |
Қызығушылықты ояту: |
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар
аударады. |
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы
бағалау жүргізеді. |
Компьютер,
проектор, презентация.
|
|
Сабақтың ортасы (28 минут), Жаңа
сабақ |
Мәтінмен
жұмыс |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
Топ
динамикасы, қорытындының
сапасы. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
|
|
1-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
|
|
|
2-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
|
|
|
3-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Өзін-өзі бағалау» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
|
|
|
Сабақтың соңы (10 минут), |
Кері
байланыс |
Оқушылар
білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау
мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді. |
Оқушылар
үй жұмысын орындайды. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: Бірінші сыныпта адамның бет әлпеті туралы не білдің?
Сабақ жоспары: Бірінші сыныпта адамның бет әлпеті туралы не білдің?
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
||||
|
Педагогтың
аты-жөні
Стамбек Заманбек
Берікбайұлы |
||||
|
Күні: 05.09.25 |
||||
|
Сынып:
2 Б |
Қатысушылар
саны: |
Қатыспағандар
саны: |
||
|
Сабақтың
тақырыбы |
Бірінші
сыныпта адамның бет әлпеті туралы не
білдің? |
|||
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары |
2.1.1.1 -
Оқушыларға өткен жылы адамдардың бет әлпетіндегі ұқсастықтары мен
ерекшеліктері туралы меңгергендерін еске түсіруге
көмектеседі. |
|||
|
Сабақ
мақсаты |
-
Адамдардың бет әлпетіндегі ұқсастықтар мен ерекшеліктерді
анықтау; |
|||
|
Құндылықтарға
баулу |
Оқушыларға
бірлік пен ынтымақтастықты дәріптеу, әртүрлілікті қабылдау және
құрмет көрсету. |
|||
|
Ойлау
дағдыларының деңгейі |
білу,
түсіну |
|||
|
Сабақтың
барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты |
Мұғалімнің
әрекеті |
Оқушының
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (7 минут), Ұйымдастыру
кезеңі |
Қызығушылықты ояту: |
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар
аударады. |
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы
бағалау жүргізеді. |
Компьютер,
проектор, презентация.
|
|
Сабақтың ортасы (28 минут), Жаңа
сабақ |
Мәтінмен
жұмыс |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
Топ
динамикасы, қорытындының
сапасы. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
|
|
1-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
|
|
|
2-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
|
|
|
3-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Өзін-өзі бағалау» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
|
|
|
Сабақтың соңы (10 минут), |
Кері
байланыс |
Оқушылар
білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау
мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді. |
Оқушылар
үй жұмысын орындайды. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
шағым қалдыра аласыз

















