Материалдар / Сабақ жоспары "Біздің айналамыздағы ақпарат" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Біздің айналамыздағы ақпарат" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні мұғалімдеріне қажетті материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
444
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.2 Ақпарат және оны өңдеу Мектеп: № 222
Күні: 13.11.2018 ж.Сынып: 5 «Б»Сабақ Мұғалімнің аты-жөні : Алиакбарова Ақмарал ЖомартөызыҚатысқандар: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыБіздің айналамыздағы ақпарат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.2.1.1 Әр түрлі формада ақпаратты атап шығу және көрсету
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар үшін: Әр түрлі ақпараттың түрлерін біледі.Көпшілік оқушылар үшін: Әр түрлі ақпаратты ажыратадыақпаратты сақтай алады.Кейбір оқушылар: Әр түрлі ақпараттың түрлерін көрсетеді, қолдана біледі.
Бағалау критерийлері

Әр түрлі ақпараттың анықтамасынбіледітүрлеріне мысал келтіре аладыақпаратты сақтайды, өңдейді,жеткізеді
Тілдік мақсатТаңбалық, дыбыстық, бейнелік, сигналдық
Құндылықтарды дарытуАдамгершілікке,ұқыптылыққа баулу.
Пәнаралық байланыстарАғылшын тілі, математика, орыс тілі.
Алдыңғы меңгерілген білім

1.Ақпарат дегеніміз не?2. Компьютер дегеніміз не?3.Ақпаратты қайда сақтаймыз?
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы





12 мин



























































Сабақтың ортасы

20 мин

I. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Шаттық шеңбері арқылы досына гүл сыйлап бір-біріне жақсы тілектер айтады.Оқушылар екі түсті шарлар арқылы топқа бөлінеді. II.Үй тапсырмасын тексеру кезінде оқушылар төмендегі сұрақтарға «Кахут» электронды тест әдісі арқылы жауап береді.1.Ақпараттың неше түрі бар?2.Ақпаратты қалай сақтаймыз?3.Ақпаратпен адам не істей алады?4.Зиянды ақпараттар қандай болады?5.Ақпаратты қайдан аламыз?6. Ақпараттың ең кіші өлшем тбірлігі? (бит)7. Дыбыс шығару құрылғысы? (дыбыс шығарғыш)8. Дүниежүзілік байланыс желісі? (интернет)9. Сурет салуға арналған программа? (Paint)10. Компьютердің негізгі құрылғыларына қандай құрылғылар жатады?Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз Біздің айналамыздағы ақпарат.

Оқушылар жеке жұмыс орындайды. Әр оқушы компьютерде WORD PAD мәтіндік редакторында мәтін тереді.







«ТАҚТАДАҒЫ ГРАФФИТИ» әдісі 2 топқа постер таратып берем, постер жасайды. «Екі топ смарт телефон сататын дүкен» тақырыбында. Екі топ бірдей телефонды жарнамалайды. Қай топ өз тауарын жақсы жарнамаласа сол топтың тауары жақсы өтеді.



5 сынып оқулық Kahoot.it























Оқушылардың тест жұмысындағы бағалауы экранда көрінеді



















Компьютерде жылдам орындаған оқушы бағаланады



Оқушылар бірін – бірі бағалайды
Сабақтың соңы

6 мин

Кері байланыс 1 минут2 мин
VI .«Кім жылдам» ойыны 5,2,1,3,6,7,8,4Y, e,b,d,k,o,a,rЖауабы: Keyboard

Топқа бөлінген шарларына өзінің сабақта алған әсерін жазып қалдырады.Үй тапсырмасы. 5.2.1.1. тақырып оқу.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересізБағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсызДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
 Тапсырма. Біздің ақпаратты түрлі арналардан алатынымызды ескере отырып, үлгідегі кестені толтырыңдар.ЗатҚасиетіАрнаМүшеҚоңыраулы сағатШылдырЕстуҚұлақ Өзін-өзі бағалау, өзара бағалау Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру
Оқушының өзі реттейтін оқуы (Тәжірибелік, шығармашылық)Компьютерде орындаған жұмыстарына қарап, ақпараттық сауатылығын бағалау

Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!