Материалдар / Сабақ жоспары "Біздің айналамыздағы ақпарат" 5 сынып

Сабақ жоспары "Біздің айналамыздағы ақпарат" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал информатика пәнінен 5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
589
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:4.12.2017жМұғалімнің аты-жөні: Каныбекова Нагима
Сынып: 5Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат.
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)5.2.1.1 Әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету.
СабақмақсаттарыБарлықоқушылар:


Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен, ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады.


Оқушылардыңбасымбөлігі:


Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді.


Кейбіроқушылар:


Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерін талдайды.
Бағалау критерийі Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды.
ДескрипторларАқпараттың түрлерін біледі.Ақпараттың берілу формаларын жазады.
ТілдікмақсатПәндік лексика мен терминология: ақпарат-информация -information,



Сыныптағы диалог/жазылымүшінпайдалытілдікбірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар:– Ақпарат деген не ?– Ақпараттың қандай түрлері бар?– Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз?
Құндылықтарға баулуЖауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады
Пәнаралық байланысБейнелеу өнері, музыка
Алдыңғы білімОқушылар информатика пәнінде ақпараттармен жұмыс жасау екенін біледі.
Кезеңдер Уақыт өлшеміЖоспарланған іс-әрекетРесурстар
Кіріспе Психологиялық дайындық

«Бұзық телефон» ойыны оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың құлағына ақпарат айтады соңғы оқушы ақпаратты толық немесе бұзып алады. Қыс пен көктем айында немесе жаз бен күз мезгілдерінде туылғандарды біріктіру арқылы топтасады.









«Миға шабуыл»

Атау туралы үш сұрақҚАЙДА? Бұл терминдерді бұрын қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?ҚАЛАЙ? Өз тәжірибеңде бұл атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласың ба?ҚАНДАЙ? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?«Атау туралы 3сұрақ»
Білу

















Түсіну

«Бірге ойлаймыз»Білу кезеңі:1.Ақпарат деген не?2. Ақпараттың қандай түрлері бар?3.Адам ақпараттың қандай түрлерін пайдалана алады?4.Адам ақпаратты қайда және қалай сақтайды?5.Жеткізушіден қабылдаушыға қандай ақпарат беріледі?

Түсіну кезеңі:Неліктен ақпаратты сезім мүшелері арқылы қабылдаймыз?

Таратпа материалдар















«Бірге ойлаймыз»

















Сергіту сәті



“Көзге арналған жаттығу»
Сурет

Қолдану





























Талдау, жинақтау

Практикалық жұмыс:№1 тапсырма. Суретке қарай отырып ақпараттың түрлерін анықтаңыз:№2 тапсырма

2 тапсырма. Ақпараттың түрлерін, атауын, көрінісін есіңе түсір. №3 Сенің ойынша берілген ақпараттық процестердің қайсысы басым екенін кестеде өзің белгіле. Әр процесте ақпаратты жеткізу, сақтау және өңдеу әр түрлі мөлшерде болады. Мұның ішінде басым түсетінін белгілеу керек. Бірнеше жауап болуы мүмкін.

Таратпа кеспе қағаздары.

























































Қорытынды

«Чемодан» Білімді өзіммен бірге әкетіп барамын «Еттартқыш» Мен бүгінгі тақырыпты толық түсінбедім, әлі де толықтыруды қажет етеді«Себет» Мен бүгін ештеңе түсінбедім Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып жапсырады.Үйге тапсырма беру 5.2.1.1 Біздің айналамыздағы ақпарат.cтикер


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Жеке, жұптық, топтық және бүкіл сыныпты қамтитын тапсырмалар арқылы берілген тапсырмаларды оқушылардың қабілетіне қарай орындатамын;
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Смайлктер, бас бармақ арқылы, «екі жұлдыз бір тілек» әдісімен кері байланыс аламын.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Кабинет қауіпсіздік ережесін сақтауКөзге арналған жаттығулар,Арақашықтықты сақтауДұрыс отыра білу.


Сабақ бойынша рефлекция






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ